• Anonym (Onekligen)

    Killar - Var aldrig ärliga om hur ni egentligen mår.

    När en tjej frågar om hur man mår så är det bästa att absolut säga att allt är bra / ok för när är en tjej frågar så gör de inte för att de faktiskt undrar över hur man mår, utan det är endast något som man säger. 


    Hänt flera gånger då man sagt att man inte mår så bra eller att man är trött och sunkig så avtar deras intresse helt och hållet.


    Vad ni än gör, spela teater och var macho så får ni åtminstone ligga sedan därefter när ni har utvecklat er relation något så kanske ni kan bli mer ärliga men under inga omständigheter u dejtingfaser så ska ni vara ärliga.


    Detta kommer få mycket kritik men kvinnor kan man ärligt inte lyssna på, det är dubbelhykleri av kvinnor som säger att de vill ha någon som är ärlig och snäll, sure kan finnas 10% av hela andelen som kanske genuint känner så men innerst inne handlar allt om vad man KAN leverera och om det ger minsta huvudvärk eller bekymmer så blir man ointressant.


    Svenska feminister och dylikt som skriker vi är lika och män borde vara snällare och mer i kontakt med deras känsloliv och ärliga... killar ärligt lyssna inte på detta pladder det är bara ett sken av PK kulturen vi lever i. Vi behöver teater masken i dejtingfaserna så är det bara, sen när relationen utvecklats så kan ni bemöta er själva och er partner mer ärligt men om ni är ute efter ligg så kan jag bara ge er rådet att var er själva så länge det utstrålar makt, energi, positivitet för personen så går det. 


    Innan feminazi's som kommer och säger "nej nej lyssna icke, det är ett hemskt råd till alla män" - Killar ärligt, lyssna inte på detta. Praktik och verklighet är inget kvinnor förstår sig på när man är som man, det kanske är omedvetet hos dessa men ta det från någon som sett vart det är. Hur negativt detta än låter så kan det bara vara positivt så länge ni spelar spelet rätt, lycka till.

  • Svar på tråden Killar - Var aldrig ärliga om hur ni egentligen mår.
  • Anonym (Onekligen)

    Borde ha lagt rubrik som "Var aldrig ärliga om hur ni egentligen mår under dejting" men men

  • Real Time

    Jag brukar vara ärligt, frågar hon säger jag att jag jobbar för mycket och får för lite betalt. Skulle vara gött om kuken var större också. Går sällan bra på dejter för min del :-/ men jag är en jäkel på tv-spel

  • Anonym (Gäller alla.)

    Det är väl samma för män, åtminstone jag vill inte inleda något med en kvinna som inte mår bra.

  • Hotelliggaren

    Kan bara hålla med. Det kvinnor söker i första hand är trygghet och stabilitet, att mannen har koll på läget och är den hon kan luta sig mot. Kort sagt, en inre styrka och framförallt självkänsla som även avhandlas i en annan tråd. Den man som har inre tvivel, är låg i perioder eller, gud förbjude, visar sig svag är oattraktiv och väljs bort.
    Den som är gammal i gamet och tränad i det här kan lyckas framställa sig själv som känslig och reflekerande utan att för den skull verka svag eller instabil. Då får man ännu mer kvinnor.
    Men som TS skriver, stalltipset är att gardera sig med att klistra på smajlet och ropa att livet är en fest.

  • Hotelliggaren
    Anonym (Gäller alla.) skrev 2021-11-24 22:14:54 följande:

    Det är väl samma för män, åtminstone jag vill inte inleda något med en kvinna som inte mår bra.


    Nej men ligga med henne kan du säkert. Det är skillnaden. Kvinnor attraheras av inre styrka och självkänsla. Tvivel och mörka tankar går bort.
  • Anonym (Hmm)

    O en dejting situation förstår jag om det tar bort intresset om man tidigt berättar att man mår dåligt osv.

    Men det jag tycker är mer alarmerande är hur hårt män blir dömda för att må dåligt även när en dejting situation inte föreligger. Man säger att män ska våga vara öppna osv. Men när en man gör det så blir han tagen för en mes och betraktad som en sämre man. Inget som sägs men beteendet visar det.

  • Anonym (Onekligen)
    Anonym (Gäller alla.) skrev 2021-11-24 22:14:54 följande:

    Det är väl samma för män, åtminstone jag vill inte inleda något med en kvinna som inte mår bra.


    Fast när jag säger "mår inte bra" så menar jag lite mer av den grad "Ah har inte så mycket energi, lite less på vädret" inte att man är i en depressive episod.
  • Tukt

    Det hela utgår väl i från  om alla kvinnor man pratar med, också ska ska ha "intresse" av en. En tanke är ju att man kan prata med kvinnor utan att den intentionen alltid måste finnas.

  • Anonym (Onekligen)
    Tukt skrev 2021-11-24 22:47:05 följande:

    Det hela utgår väl i från  om alla kvinnor man pratar med, också ska ska ha "intresse" av en. En tanke är ju att man kan prata med kvinnor utan att den intentionen alltid måste finnas.


    Orelevant till tråden. Du verkar missa vad som står i texten, Dejt - Intresse - Visar missnöje med hur vädret är, låg energi -> Dimiss av tjejens/kvinnan sida.
  • Anonym (A)
    Anonym (Onekligen) skrev 2021-11-24 22:37:10 följande:
    Fast när jag säger "mår inte bra" så menar jag lite mer av den grad "Ah har inte så mycket energi, lite less på vädret" inte att man är i en depressive episod.

    Då kan du säga det istället. Ingen är tankeläsare.


    Även om jag tycker trådens ämne är BS...

Svar på tråden Killar - Var aldrig ärliga om hur ni egentligen mår.