• Anonym (Boobs Lover)

    Milf el Ej? Vad gör det att ni kallar er för det?

    Grymt svårt att hitta hur som..

  • Svar på tråden Milf el Ej? Vad gör det att ni kallar er för det?
  • Anonym (Milf)

    För att bli milf så räcker det att kvinnan är mor och att någon vill ha sex med henne.

    Jag har inte själv använt milf för mig men har blivit tilsagd att jag är en milf.

  • Tukt

    Skulle inte säga att man måste var mamma för att bli en milf. Ursprungligen ja. Men de flesta använder väl det mer på kvinnor som är i en ålder de kanske kan vara en mamma.

  • Anonym (Boobs Lover)

    Tänker ju att bli kallad milf är la en komplimang för många. .snygg kvinna i betraktarens ögon och som man skulle vilja ha sex med..el som man tror är sexuellt aktiv.

  • Pussan
    Anonym (A) skrev 2021-12-04 23:26:22 följande:

    Vad menas


    Grannies I'd Love to Fuck
    (milf = Moms I'd Love to Fuck)
  • Anonym (Boobs Lover)
    Pussan skrev 2021-12-04 23:24:16 följande:

    Gilf är inte heller fel att vara!


    Så sant...vad anser du dig att vara då?
  • Pussan
    Anonym (Boobs Lover) skrev 2021-12-05 13:44:39 följande:
    Så sant...vad anser du dig att vara då?

    Jag kan vara både milf och/eller gilf. Beror på hur gammal kilen är...
  • Fartill3

    GILF låter ju ändå rätt coolt ????


    Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • Anonym (A)
    Pussan skrev 2021-12-04 23:45:19 följande:
    Grannies I'd Love to Fuck
    (milf = Moms I'd Love to Fuck)
    Ok
  • Anonym (Q45)

    Jag kallar inte mig själv för milf.
    Men blir både glad och lite stolt när jag flera gånger har kallats milf eller fått höra att jag är "milfig".
    Det senaste var att jag häromdagen fick jag höra att två av min dotters tjejkompisar på ett enbart positivt sätt hade sagt att jag var den milfigaste mamman de kände. Det tyckte jag var lite extra kul att höra

  • Pussan
    Fartill3 skrev 2021-12-05 23:22:23 följande:

    GILF låter ju ändå rätt coolt ????


    Absolut! Mycket sämre om ingen loves to fuck me...
  • Puccini
    Anonym (Q45) skrev 2021-12-07 21:16:17 följande:

    Jag kallar inte mig själv för milf.

    Men blir både glad och lite stolt när jag flera gånger har kallats milf eller fått höra att jag är "milfig".

    Det senaste var att jag häromdagen fick jag höra att två av min dotters tjejkompisar på ett enbart positivt sätt hade sagt att jag var den milfigaste mamman de kände. Det tyckte jag var lite extra kul att höra


    Man skulle ju ljuga om man säger att man Inte vart nyfiken på dig....
  • Anonym (Känner mig gammal!)

    Kallar någon mig det känner jag mig gammal. Det är samma sak som "Du är snygg för din ålder".

    Får mig att känna mig som en gammal kärring och inte en ung kvinna på 36 vintrar. En kollega på 43 kallade mig "du ser milfig ut" när jag frågade hur han tyckte jag såg ut och då var örfilen nära.

    Sexig, snygg, vacker...funkar. Inte milfig.

  • Puccini
    Anonym (Känner mig gammal!) skrev 2021-12-09 15:05:37 följande:

    Kallar någon mig det känner jag mig gammal. Det är samma sak som "Du är snygg för din ålder".

    Får mig att känna mig som en gammal kärring och inte en ung kvinna på 36 vintrar. En kollega på 43 kallade mig "du ser milfig ut" när jag frågade hur han tyckte jag såg ut och då var örfilen nära.

    Sexig, snygg, vacker...funkar. Inte milfig.


    Måste säga att en Sexig snygg å vacker gör ju att man blir nyfiken..
  • Anonym (Boobs Lover)
    Anonym (Q45) skrev 2021-12-07 21:16:17 följande:

    Jag kallar inte mig själv för milf.

    Men blir både glad och lite stolt när jag flera gånger har kallats milf eller fått höra att jag är "milfig".

    Det senaste var att jag häromdagen fick jag höra att två av min dotters tjejkompisar på ett enbart positivt sätt hade sagt att jag var den milfigaste mamman de kände. Det tyckte jag var lite extra kul att höra


    Låter ju inte alls dumt..frågan är ju Vad som gör en kvinna "milfig"..utseende..klädstil..kropp..el utstrålning..

    Utstrålningen å klädstil är ju en vinnare för mig.
  • Sophie88olofsson
    Anonym (Känner mig gammal!) skrev 2021-12-09 15:05:37 följande:

    Kallar någon mig det känner jag mig gammal. Det är samma sak som "Du är snygg för din ålder".

    Får mig att känna mig som en gammal kärring och inte en ung kvinna på 36 vintrar. En kollega på 43 kallade mig "du ser milfig ut" när jag frågade hur han tyckte jag såg ut och då var örfilen nära.

    Sexig, snygg, vacker...funkar. Inte milfig.


    haha kan känna igen mig, har också fått kommentaren för att "se snygg ut för sin ålder" och även "milf"


    Jag är 33, vill ännu inte associeras med "äldre" =D

  • Anonym (Fuckable)

    Måste ha missat nåt. Det handlar väl inte bara om utseendet. Själv tänker jag om hon är fuckable eller inte. Snyggheten sitter inte alltid där eller hur. Håller med om att man oftast tänker på en snygg lite äldre kvinna.

  • Anonym (Känner mig gammal!)
    LåtLivetLeva skrev 2021-12-09 15:10:05 följande:
    Måste säga att en Sexig snygg å vacker gör ju att man blir nyfiken..
    Jag hävdar inte att jag är det, men att det hade vart komplimanger jag kanske velat höra av honom. Han är 43 och mycket äldre än mig, jag tycker han är rätt söt trots att han är gammal rent av uråldrig (  :D ) När jag då är festklädd och fin, fiskar efter komplimang, och HAN, den gamla gubben använder sig av "milfig" istället för något bättre (Kanske i stil med "Du gör mig alldeles gubbsjuk"??? DET hade vart en fin komplimang från honom) blir jag lite kränkt faktiskt.
    Sophie88olofsson skrev 2021-12-09 15:16:11 följande:

    haha kan känna igen mig, har också fått kommentaren för att "se snygg ut för sin ålder" och även "milf"


    Jag är 33, vill ännu inte associeras med "äldre" =D



    Exakt så!
Svar på tråden Milf el Ej? Vad gör det att ni kallar er för det?