• Svar på tråden Är mitt gravtest positivt?? ( Se bild)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Inte direkt några bra/tydliga bilder, men trots det ser jag ett streck! Grattis (eller inte).

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är inte början på ett svagt streck man ser där? Ser att bilden inte blir den bästa när jag lägger ut den här haha

  • Anonym (Kaffedraken)
    mrzlatan96 skrev 2021-12-03 00:11:19 följande:
    Nej, det är det inte. Tydligt negativt.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ser tydligt ett streck jag! Jag hoppas du får ett ännu tydligare resultat om 1-2 dagar :)

  • Anonym (Kaffedraken)
    mrzlatan96 skrev 2021-12-02 23:57:14 följande:
    Är mitt gravtest positivt?? ( Se bild)
    Det är supersvårt att se när bilden är tagen från sidan då det kan luras. Ta en bild ovanifrån istället så är det lättare att se om det finns något där.Glad

    Ett gravtest ska inte behöva vinklas eller sättas under lampa för att ett positivt resultat ska synas, det brukar synas oavsett vinkel och ljus. Om du själv tycker dig se ett ljusrosa streck tycker jag du ska vänta ett par dagar och testa på nytt, då borde strecket i sådana fall synas ännu tydligare. 

    Uppdatera gärna med hur det går! 
  • Anonym (Kaffedraken)

    Tyvärr är det många test som ger svaga streck även vid negativt.


    Är du gravid så fördubblas hcg varannan dag ungefär, dvs om du tar ett nytt test på söndag morgon så kommer strecket framträda mycket tydligare. Är strecket obefintligt eller lika svagt så är det negativt.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej.

    Köp ett digitalt nästa gång och inte bara det billigaste du hittar på apoteket.

Svar på tråden Är mitt gravtest positivt?? ( Se bild)