• Anonym (Japp)

    Min sambo vill inte använda leksaker i vårt sexliv

    Hej!

    Jag har ett litet dilemma, jag tycker om att ha sex med min sambo. Där är många bra saker i vårt sexliv, han är precis lagom och så.

    Men jag har problemet att jag inte blir så våt under sex , eller så försvinner det mitt under akten när sambon är inuti.

    Jag har svårt att inte tänka på andra saker som t.ex hushållet när vi ligger.

    Har pratat med honom om att jag vill skaffa en liten vibrator, ingenting som liknar en penis utan bara en vibrator, men han är liksom inte sugen på att använda den på mig.

    Och jag tycker inte att det är skönt att göra det själv.

    Hur har ni gjort?

  • Svar på tråden Min sambo vill inte använda leksaker i vårt sexliv
  • Anonym (Man 53 år)

    Hos oss är det tvärtom. Jag mannen vill använda leksaker på henne, nån diskret och stark men ändå tyst vibrator av bra kvalitet (LELO) har vi, men vill hon inte använda den.

    Jag tror det kanske skulle bli bra om hon bara vågade testa men hon är inte intresserad vilket jag självklart får respektera.

  • Anonym (123)

    Ingen ska behöva utföra sexuella saker som de inte vill eller känner sig bekväma med. 
    Varken mer eller mindre.

  • Apmor2

    Det låter som om du behöver lära dig att slappna av o leva dig in i stunden. Det finns inget hjälpmedel som funkar om du har svårt att hänge dig stunden.

    Men om du vill använda en vibrator, köp en o använd en. Men om han inte vill så, gör det själv. Allt I livet kräver träning sex är inget undantag, onanera så mkt du kan.. om du lär din kropp att slappna av, att släppa alla måsten, så kommer sexet vara mkt bättre. Men det är ditt jobb inte hans.

  • Anonym (Mannen)

    Min sambo (kvinnan) ville inte använda leksaker i sexlivet. Lyckades att övertala henne att köpa hem en lite klitorisvibratorstav. Hon fick hem den och prova den hon tyckte om den så hon köpte en till med rundare form.

    Jag fick börja använda den på henne med och hon tyckte det var otroligt skönt.

    Vi prata mer om sexleksaker. Jag fråga om hon ville köpa en dildo men det ville hon inte för hon ville ha min kuk. Kan jag förstå.

    Men jag köpte en rabbit dildo till henne och hon älskar den. Hon kommer i sköna orgasmer och efter hon kommit så får hon min kuk i sig också och blir så nöjd.

    Så nu har jag köpt sexleksaker till mig själv med och ska köpa fler till henne.

    Det är så härligt att blanda in sexleksaker i sexet och sen kan man änvända dom när man är ensam med.

    Hoppas du får han att vilja använda sexleksaker.

  • Anonym (S)

    Om du tänker på hushållet så är det ju snarare där felet sitter. Fokusera på honom och vad ni gör, hur det känns istället. Hur kul är det att ligga med nån som tydligen inte ens tycker att det är så pass intressant att hon klarar av att hålla tankarna i styr utan tänker på hushållet eller andra tråkigheter....?

    Acceptera att han inte vill ha leksaker, där är det punkt. Du får använda sånt när du är ensam istället.

  • Anonym (123)
    Anonym (Mannen) skrev 2021-12-05 15:39:22 följande:

    Min sambo (kvinnan) ville inte använda leksaker i sexlivet. Lyckades att övertala henne att köpa hem en lite klitorisvibratorstav. Hon fick hem den och prova den hon tyckte om den så hon köpte en till med rundare form.

    Jag fick börja använda den på henne med och hon tyckte det var otroligt skönt.

    Vi prata mer om sexleksaker. Jag fråga om hon ville köpa en dildo men det ville hon inte för hon ville ha min kuk. Kan jag förstå.

    Men jag köpte en rabbit dildo till henne och hon älskar den. Hon kommer i sköna orgasmer och efter hon kommit så får hon min kuk i sig också och blir så nöjd.

    Så nu har jag köpt sexleksaker till mig själv med och ska köpa fler till henne.

    Det är så härligt att blanda in sexleksaker i sexet och sen kan man änvända dom när man är ensam med.

    Hoppas du får han att vilja använda sexleksaker.


    När jag läser sånt här så blir jag ännu mer rädd för att våga satsa på en man igen. 
    Skulle aldrig, och då menar jag aldrig, kunna tänka mig att använda attiraljer i mitt kärleksliv. Jag vill ha honom, bara honom och inget annat.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (123) skrev 2021-12-05 15:42:01 följande:

    När jag läser sånt här så blir jag ännu mer rädd för att våga satsa på en man igen. 

    Skulle aldrig, och då menar jag aldrig, kunna tänka mig att använda attiraljer i mitt kärleksliv. Jag vill ha honom, bara honom och inget annat.


    Det är ju upp till var och än.

    Vi gillar sexleksaker då ska vi ju fortsätta med det.

    Och du gillar inte sexleksaker då blandar du inte in det i ditt sexliv helt enkelt.
  • Anonym (123)
    Anonym (Mannen) skrev 2021-12-05 15:51:34 följande:
    Det är ju upp till var och än.

    Vi gillar sexleksaker då ska vi ju fortsätta med det.

    Och du gillar inte sexleksaker då blandar du inte in det i ditt sexliv helt enkelt.
    När man läser här på FL verkar det ändå som att män rent generellt vill ha sånt med i sängen.
    Jag är hellre singel/själv än att utsättas för försök till detta.
Svar på tråden Min sambo vill inte använda leksaker i vårt sexliv