• Fyrklöverns

    BIM Januari 2022

    Hej alla kämpar där ute!

    Nu när det värsta av deppigheten lagt sig tar vi nya tag och laddar för försök nr 7.

    Startar därmed den nya BIM-tråden, första för 2022.

    Önskar babylycka till oss alla <3

    BIM-lista januari

    5/1 Fyrklöverns (sjunde försöket, första barnet)

  • Svar på tråden BIM Januari 2022
  • Dalarna91

    Först tänkte jag köpa ett testa tidigt test. Men nu ska jag försöka hålla mig till BIM. Mycket att göra på jobb så tiden går fort. Sen ska jag till syskonbarn i helgen så hoppas tiden flyger iväg. Brukar alltid ha känningar mellan äl och BIM. Men har ytterst lite, så ger lite hopp. Förra veckan fick jag lite små hugg i vänster äggstock när jag vände på mig i soffan. Sen i söndags efter vi hade sex, när jag va på toaletten va det super duper lite blod på papperet. Så drömmen är att det skulle vara nidblödning. 
    Lite lång text. Väldigt trevligt att du frågade :) 
    När ska du testa dig?

  • Önskarentrea
    Solskensdag skrev 2022-01-18 11:40:09 följande:
    Samma här haha. Men sen kan det ju absolut ge sig på första försöket! Håller tummarna för att det inte är önskesymtom för er Jag har också bim om en vecka. Kommer ni att testa innan?
    Haha ja jag har testat sen söndags........... du då?
  • Solskensdag
    Önskarentrea skrev 2022-01-18 17:26:45 följande:
    Haha ja jag har testat sen söndags........... du då?
    Hehe! Har du fått något lovande än? jag har inte testat alls men har beställt test på nätet Tror kanske jag testar innan bim, har mkt illamående så om det är fake-symtom vill jag faktisk gärna bara att det försvinner Haha. Har också lite indikationer på svamp som jag har haft problem med så vill gärna veta om jag kan ta medicin. Kanske bara bra ursäkter för att jag är nyfiken och otålig haha! Får se!
  • Brunett89

    Vi är inne på 9 försöket. Har ett stort barn sen innan men inte min sambo så vi längtar verkligen!!! 

    BIM om en vecka. Symtom: hugg och stickningar i tjejmagen, svampkänsla/obalans till och från då hormon kan rubba balansen. Väldigt hård i magen. Super trött. 

    Jag håller tummarna för alla er om ni håller tummarna för mig ????

  • Ewcia
    Brunett89 skrev 2022-01-18 18:09:28 följande:

    Vi är inne på 9 försöket. Har ett stort barn sen innan men inte min sambo så vi längtar verkligen!!! 

    BIM om en vecka. Symtom: hugg och stickningar i tjejmagen, svampkänsla/obalans till och från då hormon kan rubba balansen. Väldigt hård i magen. Super trött. 

    Jag håller tummarna för alla er om ni håller tummarna för mig ????


     


    hård mage har varit Första symtomet för mig 

  • Sophiee92
    Ewcia skrev 2022-01-18 16:00:36 följande:

    När tänkte ni testa? 


    21/1 Sophiee92 29 år (fjärde försöket, första barnet)

    22/1 Tefat 26 år (sjunde försöket, första barnet)

    23/1 Solskensdag 30 år (5e försöket, 3e försöket efter mf, första barnet)

    24/1 Dalarna91 (7e försöket, 4e försöket efter MF, första barnet)

    24/1 Sofian81 (femte försöket, tredje barnet)

    25/1 z anonym z (6eförsöket, andra barnet)

    25/1 Emma1b (2a ivfen, 1a blev ma i nov, tredje barnet)


    Har åkt på sjukdom här och ligger nedbäddad i sängen med feber så vet inte om jag kommer orka testa tills febern lagt sig :(( hade annars tänkt ta ett RFSU "testa ofta" test imorgon bitti.
    Jag har senaste dagarna haft ilningar i äggstockarna och typ som att det drar i ena bröstet och bröstvårtan. Det kändes som hoppfulla symptom tills för någon timme sen då mensvärken satte igång. Brukar alltid komma såhär 3-4 dagar före mens så nu känns det i princip kört. MEN självklart vet jag också att det inte är kört förrän mensen kommer så håller ändå tummarna :)
    Någon som haft mensvärks-symptom dagarna före BIM och ändå plussat?
  • Sophiee92
    Ewcia skrev 2022-01-18 16:00:36 följande:

    När tänkte ni testa? 


    21/1 Sophiee92 29 år (fjärde försöket, första barnet)

    22/1 Tefat 26 år (sjunde försöket, första barnet)

    23/1 Solskensdag 30 år (5e försöket, 3e försöket efter mf, första barnet)

    24/1 Dalarna91 (7e försöket, 4e försöket efter MF, första barnet)

    24/1 Sofian81 (femte försöket, tredje barnet)

    25/1 z anonym z (6eförsöket, andra barnet)

    25/1 Emma1b (2a ivfen, 1a blev ma i nov, tredje barnet)


    Ser att du har BIM om 1 vecka, när tänkte du testa? :)
  • Ewcia
    Sophiee92 skrev 2022-01-18 19:59:36 följande:
    Ser att du har BIM om 1 vecka, när tänkte du testa? :)
    Torsdag Tänkte jag :)
  • Pez
    Sophiee92 skrev 2022-01-18 19:59:36 följande:
    Ser att du har BIM om 1 vecka, när tänkte du testa? :)
    Jag hade väldigt mycket mensvärk samma vecka jag plussade, blödde rött blod också en morgon så jag trodde det var mens men mängden var väldigt sparsam så jag blev misstänksam. Plussade dagen efter det 6 dagar innan beräknad mens. 
  • Önskarentrea
    Brunett89 skrev 2022-01-18 18:09:28 följande:

    Vi är inne på 9 försöket. Har ett stort barn sen innan men inte min sambo så vi längtar verkligen!!! 

    BIM om en vecka. Symtom: hugg och stickningar i tjejmagen, svampkänsla/obalans till och från då hormon kan rubba balansen. Väldigt hård i magen. Super trött. 

    Jag håller tummarna för alla er om ni håller tummarna för mig ????


    Jag har också BIM om ca en vecka.

    Känner igen symtomen, jag har haft som hugg i livmodertrakten (ej påhittat för engångsskull utan dessa hugg har kommit när jag varit djupt koncentrerat på annat), är även hård i magen (inte normalt för mig hehe...) och känner mig öm och svullen som jag brukar vid äl sedan har jag förkylningssymtom som kommer och går.

    Jag håller tummarna för oss ;D
Svar på tråden BIM Januari 2022