• Sat 11 Dec 2021 22:39
    74958 visningar
    649 svar
    +1
    649
    74958

    BIM Januari 2022

    Hej alla kämpar där ute!

    Nu när det värsta av deppigheten lagt sig tar vi nya tag och laddar för försök nr 7.

    Startar därmed den nya BIM-tråden, första för 2022.

    Önskar babylycka till oss alla <3

    BIM-lista januari

    5/1 Fyrklöverns (sjunde försöket, första barnet)

  • Svar på tråden BIM Januari 2022
  • Tue 18 Jan 2022 20:38
    Solskensdag skrev 2022-01-18 17:59:06 följande:
    Hehe! Har du fått något lovande än? jag har inte testat alls men har beställt test på nätet Tror kanske jag testar innan bim, har mkt illamående så om det är fake-symtom vill jag faktisk gärna bara att det försvinner Haha. Har också lite indikationer på svamp som jag har haft problem med så vill gärna veta om jag kan ta medicin. Kanske bara bra ursäkter för att jag är nyfiken och otålig haha! Får se!
    Bra där håll ut :'D

    Idag har jag inbillat mig skugga på test som för flera timmar sedan verkat över tiden........... så inget lovande, nej.
  • Tue 18 Jan 2022 21:41
    -1
    Solskensdag skrev 2022-01-18 16:00:15 följande:
    Vilken dröm ändå att helt glömma bort det! Är typ ända jag kan tänka på haha så finns tyvärr inte på kartan

    tänkte också vänta till bim - jag var gravid i oktober och testade tydligt positivt bim-2. Men fick tyvärr mf och har varit super skengravid i nov och dec så är lite rädd för besvikelsen över ännu ett negativt test?fick massor med konstiga symtom då så litar inte riktigt på mina olika symtom längre haha! Om inte jag får ännu tydligare symtom kommer jag vänta till bim som är på söndag tror jag får se om jag håller mig

    haha ja, det var skönt att det blev så. Men vi hade försökt länge så jag hade nog gett upp lite mentalt tror jag ;) 


    Förstår vad du menar, det är lite det jag vill undvika och därför vill försöka vänta. Har också ett mf i bagaget. Men det kliar ju helt klart i testfingrarna haha 

  • Tue 18 Jan 2022 21:58

    Så är man på äl+2.. Hur kan tiden mellan äl och bim vara sååå segt?! 

  • Wed 19 Jan 2022 07:03

    Har haft svaga förhoppningar denna gång då jag inte haft känningar i livmodern en vecka innan BIM. Men imorse kände jag mig "svullen". Så mensen kommer säkert på måndag. Någon som har plussat med "svullen" mage?
    Hoppas andra har en fin morgon. 

  • Wed 19 Jan 2022 07:11

    Jag kunde inte hålla mig från att testa - fick ett plus i morse!!!! :) Så var inte fale symtom iaf! Har också haft väldigt många tecken men vågade inte hoppas. Nu är jag jätte glad såklart men samtidigt super nervös för ännu ett mf. Men man får väl ändå glädjas och hoppas på det bästa Hjärta

  • Wed 19 Jan 2022 07:12

    Fakesymtom*


    håller tummarna för ni andra och extra för ni som har bim snart :)

  • Wed 19 Jan 2022 08:00
    Solskensdag skrev 2022-01-19 07:11:39 följande:

    Jag kunde inte hålla mig från att testa - fick ett plus i morse!!!! :) Så var inte fale symtom iaf! Har också haft väldigt många tecken men vågade inte hoppas. Nu är jag jätte glad såklart men samtidigt super nervös för ännu ett mf. Men man får väl ändå glädjas och hoppas på det bästa Hjärta


    Men ja!!! Grattis!! ???

    Har du några fler symtom än du skrev innan?
  • Wed 19 Jan 2022 08:19
    Önskarentrea skrev 2022-01-19 08:00:38 följande:
    Men ja!!! Grattis!! ???

    Har du några fler symtom än du skrev innan?
    Tusen tack!! <3 
    Ja hade massor symtom men som lika gärna kunde vara annat. Fick stick i livmodern på äl+5 och blev illamående dagen efter så tror kanske det var där ägget fäste, har haft kramp i benen, huvudverk, dåligt humör, sovit lätt, dålig mage, alkohol smakade illa, sjukt trött, haft en konstig känsla av att vara gravid, kramp, illamående och ömma bröst. Mådd ganska illa helt enkelt haha men man är ju glad ändå om det är tecken på grav
  • Wed 19 Jan 2022 09:18
    Solskensdag skrev 2022-01-19 07:11:39 följande:

    Jag kunde inte hålla mig från att testa - fick ett plus i morse!!!! :) Så var inte fale symtom iaf! Har också haft väldigt många tecken men vågade inte hoppas. Nu är jag jätte glad såklart men samtidigt super nervös för ännu ett mf. Men man får väl ändå glädjas och hoppas på det bästa Hjärta


    Åh stort grattis!!! 
  • Wed 19 Jan 2022 09:40
    Pez skrev 2022-01-18 20:18:05 följande:
    Jag hade väldigt mycket mensvärk samma vecka jag plussade, blödde rött blod också en morgon så jag trodde det var mens men mängden var väldigt sparsam så jag blev misstänksam. Plussade dagen efter det 6 dagar innan beräknad mens. 
    Blev så glad igår av att läsa vad du skrivit, började nämligen blöda strax efter mitt inlägg... Tyvärr inte så sparsamt som i ditt fall märkte jag nu på morgonen. Nu blöder jag igenom en tampong på 30 min igen :(( precis som jag gjorde tidigare i november när jag hade ett förmodad missfall så är garanterat kört denna månad :(
Svar på tråden BIM Januari 2022