• Thu 23 Dec 2021 19:33
    211122 visningar
    917 svar
    +2
    917
    211122

    BF september 2022

    Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!

  • Svar på tråden BF september 2022
  • Sat 25 Dec 2021 08:21
    #1

    Hej! Grattis! Jag tog testet nu i torsdags ?? BF 2/9, mitt andra barn. När har du bf?

  • Sun 26 Dec 2021 15:35
    #2

    Hej! Testade redan i måndags och fick super svagt på en sticka där jag sen testade ett digitalt och där kom plusset fram :D har bf 4/9

    Stort grattis!! Är det första?

  • Sun 26 Dec 2021 15:36
    #3

    Oj förlåt såg nu att du skrev andra hehe.. känner du av något symptom?

  • Sun 26 Dec 2021 15:38
    #4

    Hej hej!

    Har misstänkt graviditet sen någon vecka innan BM. Pluset syntes på stickan i måndags. Igår var BM. BF är 2/9 ????

  • Sun 26 Dec 2021 19:03
    #5

    Vad roligt! Ja jag har lite molvärk (som mensvärk), lite illamående stundtals och ömma bröstvårtor. Precis som med mitt första. Har du några symtom? Är det ditt första barn?

  • Sun 26 Dec 2021 20:07
    #6

    Åh vad spännande!

    Detta är mitt första ja. Kände ingenting speciellt förrän i torsdags då allt kom på samma gång, trött och lite som ?växtvärk? i benen. Men humörsvängningarna dag från dag är inget att skämta om (haha) men känns så tidigt för att känna såhär?

  • Sun 26 Dec 2021 20:19
    #7

    Jag pendlar mellan är konstant hunger och illamående för att jag inte äter. Åksjuka, trötthet och ibland spänd mage. Min mage är rätt svullen och eftersom att det här är tredje så tror jag det syns snabbt också. Min ena flicka på fyra år sa idag: men oj mamma vilken stor mage du har.

    Då vet bara jag och hennes pappa ännu.

  • Mon 27 Dec 2021 17:58
    #8

    Går allt som det ska har jag troligtvis bf 4 september.

    Har haft missfall innan så vågar inte hoppas än. Har haft lite bruna flytningar och det kan ju vara både normalt och inte normalt. Har inte mycket symptom annars förutom yrsel och trötthet. Men håller tummarna att allt går bra!

  • Mon 27 Dec 2021 18:10
    #9

    Fått 3 extremsvaga streck, 2 på rfsu testa ofta, ett i lördags em och ett imorse med liiite ökning samt ett cb early som visade ett extremt svagt streck i em men sambon såg det dock efter 5 min (man läser av efter 3 min då va det svagt) blev det ett starkt blått streck.

    Jag hoppas det här betyder att jag får hänga med er! Vet inte när bf skulle va men typ 10de september, har oregelbunden mens men det är enda enligt tempen som kunde va ägglossning då nc flyttat den 100 gånger.

    Har ptroligt spända bröst som bara ökat, molvärk och konstig hunger, blir hungrig på kvällarna jag som aldrig äter efter middagen. Och jag har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv, det är sjukt jag klarar inte av att vakna med dottern på morgonen utan behöver tid för att vakna så sambon får vakna tidigare o ta henne!

    Hoppas hoppas hoppas det är en liten räka därinne!

  • Tue 28 Dec 2021 00:09
    #10

    Grattis till er båda!

    Håller verkligen tummarna för oss alla! :)

    Skulle ni vara intresserade av att följas via en privat grupp på Facebook?

Svar på tråden BF september 2022