• Thu 23 Dec 2021 19:33
    211136 visningar
    917 svar
    +2
    917
    211136

    BF september 2022

    Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!

  • Svar på tråden BF september 2022
  • Sun 9 Jan 2022 12:30
    Hedblomster skrev 2022-01-09 11:10:46 följande:

    Jaaa men då vet du ju redan, haha! :) Jag mår precis som vanligt, känner ingenting... Men absolut ett nervvrak! Hur mår du?


    Jag förstår det! Håller du dig ändå från att hålla på o testa hemma? Jag hade mensvärk 3 dagar innan bim. Va övertygad på att den skulle komma. När ja testat positivt var ja lite mer törstig och något ömma bröstvårtor. Fick sluta snusa tvärt så har rätt ont i huvudet men beror nog på det?.
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • Sun 9 Jan 2022 12:31
    bethrest skrev 2022-01-09 11:32:51 följande:

    Wow coolt!! Åh, hoppas verkligen det går vägen för er med <3 eller hur, räknar ner dagarna tills illamåendet tar över och passar på att äta allt jag tycker om haha.

    Skulle gärna göra ett VUL, men kostar så mycket. Får se om jag kan tjata till mig ett hos MVC haha. Dudå??


    Ja haha samma här. Passar på! Nej jag vet? jag velade en del men bokade ett i slutet på januari för 800 kr!
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • Sun 9 Jan 2022 12:33
    Pepsin skrev 2022-01-09 12:08:16 följande:

    Hoppar in här, plussat och har preliminärt bf 15/9. Är dock lite osäker med min oregelbundna menscykel, ska försöka få till ett VUL. Mår redan lite illa på nätterna och morgonen, mådde inte illa med första barnet. Såå taggad och om detta går vägen kommer det skilja 2 år mellan mina barn <3

    //


    Grattis! Var det planerat så tätt? För oss kommer det oxå skilja två år. Dock inte planerat. Blev gravid mirakulöst avbrutet 4 dagar innan ägglossning, och dottern innan tog 3 år och 3 ivf o få till. Så olika!!
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • Sun 9 Jan 2022 13:32
    Jooosen skrev 2022-01-09 12:33:18 följande:

    Grattis! Var det planerat så tätt? För oss kommer det oxå skilja två år. Dock inte planerat. Blev gravid mirakulöst avbrutet 4 dagar innan ägglossning, och dottern innan tog 3 år och 3 ivf o få till. Så olika!!


    Nej det var inte superplanerat men ändå hyfsat! Andra seriösa försöket men vi trodde det skulle ta MINST ett år som med dottern haha!

    Grattis till er med <33
  • Sun 9 Jan 2022 14:28
    Pepsin skrev 2022-01-09 12:08:16 följande:

    Hoppar in här, plussat och har preliminärt bf 15/9. Är dock lite osäker med min oregelbundna menscykel, ska försöka få till ett VUL. Mår redan lite illa på nätterna och morgonen, mådde inte illa med första barnet. Såå taggad och om detta går vägen kommer det skilja 2 år mellan mina barn <3


    Wow blev så himla glad av detta!! GRATTIS, så roligt <3 håller alla tummar o tår att det går vägen!
  • Sun 9 Jan 2022 16:14
    Jooosen skrev 2022-01-09 12:30:40 följande:

    Jag förstår det! Håller du dig ändå från att hålla på o testa hemma? Jag hade mensvärk 3 dagar innan bim. Va övertygad på att den skulle komma. När ja testat positivt var ja lite mer törstig och något ömma bröstvårtor. Fick sluta snusa tvärt så har rätt ont i huvudet men beror nog på det?.


    Nej jag testar inget mer nu, hcg var så pass högt nu så kan i princip inte se det öka längre och vill inte veta om det minskar, haha! Vill bara få vara i detta ett tag nu :)
    Instagram: ttcsomewhereinsweden. Ivf i Ryssland.
  • Sun 9 Jan 2022 17:37
    bethrest skrev 2022-01-09 14:28:13 följande:

    Wow blev så himla glad av detta!! GRATTIS, så roligt <3 håller alla tummar o tår att det går vägen!


    Åhh tack!!<<33
  • Sun 9 Jan 2022 19:53

    Fått bruna flygningar nu under kvällen och även lite blod.. mensvärk och ont i ryggen. Fick en känsla imorse när jag tog testet som inte va starkare att något kanske va fel. Återstår att se om det är början till missfall eller inte men känns faktiskt som det : (

  • Sun 9 Jan 2022 20:10
    Loppster skrev 2022-01-09 19:53:32 följande:

    Fått bruna flygningar nu under kvällen och även lite blod.. mensvärk och ont i ryggen. Fick en känsla imorse när jag tog testet som inte va starkare att något kanske va fel. Återstår att se om det är början till missfall eller inte men känns faktiskt som det : (


    Nej vad tråkigt, håller ändå tummarna lite till att det slutar och att det inte är något som är fel!
  • Sun 9 Jan 2022 20:31

    Alltså denna trötthet?! Är det normalt att vara så seg redan i v. 6? Trodde jag skulle somna ståendes på jobbet redan vid 13-tiden 

    Hur mår ni?

Svar på tråden BF september 2022