• asr

    dickpic och utpressning

    Jag började chatta med en något äldre kvinna. Hon sa först hon skulle skicka nakenbild om jag swishade. Jag frågade också om jag fick skicka bild på mig. Först sa hon nej att "hon inte blev kåt av det" men sen skrev hon "Du sa du skulle skicka men gjorde inte det" Först trodde jag att jag fick skicka bild för dom pengar jag swishat men sen förstod jag hon försökte lura till sig mera pengar. Jag skickade dock en bild på mig. Hon försökte sen utpressa mig att hon skulle polisanmäla om jag inte skickade mer penngar och sen ringde hon hela kvällen och halva natten i ett. Vad kan man säga om det här förutom att det var väldigt dumt alltihopa?

  • Svar på tråden dickpic och utpressning
  • Anonym (T)

    Man kan t ex säga att det var ett typiskt peruanskt beteende. Om det är sant vet jag ju inte. Sedan kan man säga att det borde ha varit minst en apelsin inblandad. Varför vete fasen. Det går ju också att säga t ex att det var lite regionalt. Då vet jag inte riktigt vad man menar.

  • Anonym (e)

    Du gick på ett scam och sedan skickar du en bild på dig själv som personen kan använda som utpressning... jadu....

  • Anonym (DP)

    Hon kommer inte utpressa dig. bara ngt hon säger.
    svara inte henne och låt det vara.

  • Anonym (ööö)
    asr skrev 2022-01-01 17:06:25 följande:

    jag sparade skärmdumpar på utpressningsförsöken


    Givetvis kommer hon inte göra något mer. Det går inte. Vad ska hon polisanmäla? "Jag lurade en snubbe att skicka mig pengar + dick pic" och nu vill jag att han ska skicka mig MER pengar". Arrestera snubben." 
  • Anonym (DP)
    Anonym (ööö) skrev 2022-01-01 17:33:36 följande:
    Givetvis kommer hon inte göra något mer. Det går inte. Vad ska hon polisanmäla? "Jag lurade en snubbe att skicka mig pengar + dick pic" och nu vill jag att han ska skicka mig MER pengar". Arrestera snubben." 
    Har hon dessutom själv bett om den så finns ju inget att anmäla.
    Oaviserade DP kan leda till problem och böter.
  • PH76
    asr skrev 2022-01-01 16:32:56 följande:
    dickpic och utpressning

    Jag började chatta med en något äldre kvinna. Hon sa först hon skulle skicka nakenbild om jag swishade. Jag frågade också om jag fick skicka bild på mig. Först sa hon nej att "hon inte blev kåt av det" men sen skrev hon "Du sa du skulle skicka men gjorde inte det" Först trodde jag att jag fick skicka bild för dom pengar jag swishat men sen förstod jag hon försökte lura till sig mera pengar. Jag skickade dock en bild på mig. Hon försökte sen utpressa mig att hon skulle polisanmäla om jag inte skickade mer penngar och sen ringde hon hela kvällen och halva natten i ett. Vad kan man säga om det här förutom att det var väldigt dumt alltihopa?


    Du ska givetvis genast polisanmäla henne, jag antar att du har all chatthistorik, det är en no-brainer.

    Sen får du se det som en lesson learned, man skickar ALDRIG någonsin sådana bilder.
  • Anonym (DP)
    PH76 skrev 2022-01-01 17:52:55 följande:
    Du ska givetvis genast polisanmäla henne, jag antar att du har all chatthistorik, det är en no-brainer.

    Sen får du se det som en lesson learned, man skickar ALDRIG någonsin sådana bilder.
    Kan ju skicka till kvinnor han träffat, men bör inte skicka till okända.
  • PH76
    Anonym (DP) skrev 2022-01-01 20:18:13 följande:
    Kan ju skicka till kvinnor han träffat, men bör inte skicka till okända.
    Varför skicka alls? Vem säger att han någon gång i framtiden inte kommer falla på fel kant med kvinnan i fråga. Då har en helt plötsligt någon med agg och en massa av hans dick pics.

    Personligen tycker jag att det är ett sjukt beteende att ens fundera på att skicka en dick pic.
  • Anonym (Piccs)

    Jag fick en massa Dick pics av en indisk snubbe förra året. Vad kan man göra med dessa, ingenting!!!!?

    Ingen vet ju vem kuken sitter på, om inte ansiktet syns liksomm..... *suck*

Svar på tråden dickpic och utpressning