• Anonym (More is More)
    Thu 6 Jan 2022 11:02
    15150 visningar
    121 svar
    121
    15150

    kvinnor som söker 10 år yngre män

    men männen får inte vara mer än ett par år äldre.
    Varför vill kvinnor inte att mannen kan vara 10 år äldre?

    Om en man söker 10 år yngre kvinnor, men bara ett par år äldre, så förstår man ju varför...

  • Svar på tråden kvinnor som söker 10 år yngre män
  • Anonym (Route­66)
    Sun 16 Jan 2022 15:42
    Anonym (Hilda) skrev 2022-01-16 15:38:29 följande:

    Kan vi inte bara enas om att de flesta, både män och kvinnor attraherad av yngre? Men sen kanske det landar i att det inte blir så när man väl träffar nån. Och när man väl träffar nån så känner man väl att den personen är finast i hela världen?


    Jag har oftast dragits till äldre. Men sen plötsligt en dag så blev jag kär i en 20 år yngre tjej. Jag tyckte att hon var helt underbar. Jag har aldrig träffat en tjej som henne. 
    Dom flesta här tyckte inte att mina känslor var fina. Dom flesta här ville göra det till nåt smutsigt.
  • Anonym (Route­66)
    Sun 16 Jan 2022 15:44
    Anonym (So What?) skrev 2022-01-16 15:40:01 följande:
    När det gäller herrn här i tråden misstänker jag att det handlar om att han pratat om samma sak år efter år efter år på exakt samma sätt mer än att det handlar om att han gillar yngre kvinnor i sig.
    Delvis, som jag skrev tidigare.
    Men som sagt, redan i min första tråd för några år sen, såg jag samma mönster.
    Kvinnor vill döma män och tala om för män vad fel det är om han gillar en yngre kvinna.
  • Anonym (Pucko­)
    Sun 16 Jan 2022 15:52
    +1
    Anonym (Route66) skrev 2022-01-16 15:44:58 följande:
    Delvis, som jag skrev tidigare.
    Men som sagt, redan i min första tråd för några år sen, såg jag samma mönster.
    Kvinnor vill döma män och tala om för män vad fel det är om han gillar en yngre kvinna.
    Känns det bättre nu? Nu när du har fått säga det du har närmast hjärtat? Det är nog bara den trettiotredje gången jag har läst din åsikt om dömande kvinnor men eftersom du verkar behöva skriva det igen har du väl inte bearbetat alla elaka kommentarer.

    Känner du dig inte patetisk som skriver samma om och om igen? Du får nästan inget medhåll i ditt tjat, och då menar jag inte att du inte skulle ha fått nedlåtande kommentarer för det har du säkert fått, men att du aldrig går vidare. Att du aldrig kan lägga det bakom dig och ,ta upp några nya tankar. Helt otroligt!
  • Anonym (Route­66)
    Sun 16 Jan 2022 16:10
    Anonym (Hilda) skrev 2022-01-16 15:19:29 följande:
    Ja, det har du ju rätt i. Tänkte väl mer på äldre män som vill ha tjejer i 20-års åldern som kanske inte vågar säga ifrån när han vill att hon ska gå med på grejer sexuellt typ. 
    Det är nog mycket därför kvinnor har problem med män och yngre kvinnor. Dom föreställer sig att det måste se ut så.
    Som jag skrev tidigare:
    Det måste ju finnas en orsak.

    Kvinnor känner instinktivt och spontant "Usch" när det är en man med en yngre kvinna.
    Och "You Go Girl" när det är en kvinna med en yngre man.

    Jag tror att det bottnar i att kvinnor alltid föreställer sig att den unga kvinnan blir utnyttjad av Kåtbocken.'
    Och att det är mer ok för kvinnor att se yngre män som ögongodis, än det är för män att tycka att unga kvinnor är attraktiva.
  • Anonym (Hilda­)
    Sun 16 Jan 2022 16:44
    Anonym (Route66) skrev 2022-01-16 15:42:15 följande:

    Jag har oftast dragits till äldre. Men sen plötsligt en dag så blev jag kär i en 20 år yngre tjej. Jag tyckte att hon var helt underbar. Jag har aldrig träffat en tjej som henne. 

    Dom flesta här tyckte inte att mina känslor var fina. Dom flesta här ville göra det till nåt smutsigt.


    Undrar om inte jag minns den tråden.. men du gjorde aldrig slag i saker eller?
  • Anonym (Inte friskt­)
    Sun 16 Jan 2022 16:47
    Anonym (Route66) skrev 2022-01-16 16:10:42 följande:

    Det är nog mycket därför kvinnor har problem med män och yngre kvinnor. Dom föreställer sig att det måste se ut så.

    Som jag skrev tidigare:

    Det måste ju finnas en orsak.Kvinnor känner instinktivt och spontant "Usch" när det är en man med en yngre kvinna.Och "You Go Girl" när det är en kvinna med en yngre man.Jag tror att det bottnar i att kvinnor alltid föreställer sig att den unga kvinnan blir utnyttjad av Kåtbocken.'Och att det är mer ok för kvinnor att se yngre män som ögongodis, än det är för män att tycka att unga kvinnor är attraktiva.


    En gång till??? Vad skiljer det från inlägget du gjorde 20 minuter innan. Du upprepar samma. I natt vilade du 8 timmar från den här tråden. Om du var i andra vet jag inte.

    Hur hinner du äta och sova?
  • Sun 16 Jan 2022 16:51
    Anonym (Hilda) skrev 2022-01-16 15:19:29 följande:

    Ja, det har du ju rätt i. Tänkte väl mer på äldre män som vill ha tjejer i 20-års åldern som kanske inte vågar säga ifrån när han vill att hon ska gå med på grejer sexuellt typ. En 40 årig kvinna vet vad hon vill och gör när det kommer till sex. Men jag har mycket svårt att tänka mig att nån på 40 vill ha en man på 60. Det hade aldrig jag gjort iaf.


    En på 60 skulle absolut funka för mig när jag var 40. Det beror ju på hur han är. En lika gammal kanske inte skulle funka.

    Men nu är jag 56 och tjugo år äldre är inte ens aktuellt. Det blir ju nästan 80. Vi bör vara sexuellt kompatibla.
  • Anonym (Fel fel fel)
    Sun 16 Jan 2022 16:54
    Anonym (Route66) skrev 2022-01-16 08:11:49 följande:
    Ja, om jag skulle träffa en 34-årig tjej som jag är nyfiken på (16 år yngre), så skulle min syster ha åsikter om det. Hon skulle tycka att det var fel, och säga att vi inte kan ha nåt gemensamt.
    Det är många kvinnor här på forumet som skulle hålla med min syster. Varför kan jag inte hitta en jämnårig kvinna? 16 år yngre, det är ganska mycket. Det kommer inte att hålla.

    Min syster som är ihop med en 16 år yngre man, där kan dom tydligen ha nåt gemensamt. Det kanske är så att om en kvinna är ihop med en yngre man, så räknas åldersskillnaden inte på samma sätt. 16 år är inte lika mycket då.

    Fast den förklaringen känns långsökt.
    Jag tror mer på att kvinnor är hycklare.

    Varför är kvinnor det tro?
    Fast din syster kanske lever ett normalt liv. Då kan man ha saker gemensamt med andra.
  • Anonym (Fel fel fel)
    Sun 16 Jan 2022 16:57
    Anonym (Route66) skrev 2022-01-15 23:07:32 följande:
    Ja, hon som jag var kär i senast (där åldersskillnaden var 20 år) hade en del gemensamma intressen med mig. Men sen hade jag intressen som hon inte hade, och tvärtom.
    Vi hade samma humor och hade lätt för att prata med varandra.

    Min syster sa att man inte kan ha nåt gemensamt när det är sån åldersskillnad. Det är många här på FL som håller med om det.
    Du har fortfarande inte förstått att det är mer än intressen som spelar in?
  • Anonym (Route­66)
    Thu 10 Mar 2022 07:25
    Anonym (So What?) skrev 2022-01-15 12:48:18 följande:
    Och det tankesättet kan jag nog ha en viss förståelse för om det handlar om en 20-årig kvinna och en 40-årig man.
    www.familjeliv.se/forum/thread/81692359-tander-pa-man-30-40-tjej-pa-20
  • Anonym (Vilka är VI?)
    Sun 23 Oct 2022 10:25
    +1
    Anonym (Route66) skrev 2022-01-16 08:46:19 följande:
    Vi alla? Jag tycker det är lite kul när nån pratar för hela FL.
    Nej, jag kan garantera att ni alla inte skulle vara glada om jag hittade nån.
    Det är många som tycker att jag bör hålla mig från allt vad kvinnor heter.
    Jag är en sjuk människa. När jag var kär, så var jag bara kåt. Enligt dom flesta här.
    skulle också vilja veta... vilka är VI ALLA?
Svar på tråden kvinnor som söker 10 år yngre män