• Anonym (Nyfik­en kvinna­)
    Sun 9 Jan 2022 08:01
    8595 visningar
    41 svar
    41
    8595

    Onanera i relation?

    Onanerar ni på egen hand när ni är i relation? Och då menar jag själv, utan att din partner är delaktig på något sätt.

    Och såklart finns det säkert andra bättre svarsalternativ, men detta är ingen SCB-undersökning. Välj bara det alternativ som passar bäst.

    Om ja, kommentera gärna hur ofta och hur detta kommuniceras i relationen. Vet din parter om det och i så fall ok med det? Onanerar du i smyg? Om din parter inte vet om det, vad tror du hen skulle tycka om saken?

    Om nej, varför? Har du inget behov eftersom du är i relation? Beror det på att din partner inte är ok med det? Eller låter du bli för att du tror att din partner inte skulle vara ok med det?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Onanera i relation?
  • Anonym (Nyfik­en kvinna­) Trådstartaren
    Sun 9 Jan 2022 08:06
    #1
    +1

    Jag kan vara först ut eftersom jag startat det?

    Det händer att jag gör det, men väldigt sällan. Min man vet inte om det, men det beror mest på att han i så fall troligen skulle vilja vara med. Och då blir det ju något annat.

  • Anonym (Bertr­am)
    Sun 9 Jan 2022 08:11
    #2

    Ja, vi har sex en gång i veckan och jag onanerar en gång själv oftast. Hon vet/anar att jag gör det, och jag hoppas att hon också gör det när hon låser in sig i badrummet. 

    Jag unnar mig själv och henne att känna lust, att ha ett eget sexliv parallellt med vårt gemensamma. Lusten hålls igång, man undersöker och upptäcker sidor hos sig själv, utvecklas. Och jag slipper tjata om att ha sex med henne när hon nöjer sig med en gång i veckan. Och hon slipper uppleva tjatet.

    Är 65 år.

  • Anonym (sdf)
    Sun 9 Jan 2022 08:19
    #3

     Normalt sett brukar jag låta bli att dra en handtrall för det blir skönare sex då. Ibland gör jag det ändå för det tränger på och jag blir lugnare efteråt. Jag menar, onani kräver inget tillbaka och ger en omedelbar tillfredsställelse.
    Hur ofta? En gång varannan vecka kanske.

  • Anonym (Ja)
    Sun 9 Jan 2022 08:57
    #4
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2022-01-09 08:01:49 följande:

    Om ja, kommentera gärna hur ofta och hur detta kommuniceras i relationen. Vet din parter om det och i så fall ok med det? Onanerar du i smyg? Om din parter inte vet om det, vad tror du hen skulle tycka om saken?


    Ja, självklart. Jag informerar inte min partner om när jag har gjort det, och jag vill inte ha publik när jag gör det så det blir när han inte är hemma. Han vet att det händer men inte när och självklart är han ok med att jag gör det.
  • Anonym (Absol­ut)
    Sun 9 Jan 2022 09:03
    #5

    Ja, det händer. Särskilt om jag är hemma själv och min partner inte kommer på ett antal timmar. Tycker inte att det på något vis konkurrerar med vårt sexliv, utan snarare håller min lust vaken!

    Jag avstår att onanera om det finns utrymme för riktigt sex om kort tid eftersom det då kan tillfredsställa mig lite för bra så att jag inte blir taggad igen

  • Anonym (Kvinn­a 40+)
    Sun 9 Jan 2022 09:04
    #6

    Ja men självklart!!

    Sex och onani är ju för mig två helt olika saker.

    Jag ligger nån gång i veckan. Onanerar gör jag ibland flera gånger per dag.

    Levt i en och relation i över 30 år.

  • Sun 9 Jan 2022 09:25
    #7
    -1

    Jag onanerar ett par gånger i veckan för min fru dom senaste sju åren sexvägrat. Skulle vara trevligt ha någon att onanera tillsammans med.

  • Anonym (JP)
    Sun 9 Jan 2022 09:55
    #9

    Jag onanerar i brist på annat. Går lite i perioder dock, oftast efter menscykeln eftersom

    Det påverkar enormt mycket hur kåt jag är. Runt ägglossning kan det bli flera gånger om dagen. Sen kan det gå över en vecka utan att jag onanerar alls.

    Tidigare när vi hade ett bra aktivt sexliv så onanerande jag mycket sällan.

    Jag tror inte att han vet. Försöker göra det när han inte är hemma eller när han sover. Tror inte att han hade brytt sig i och för sig men det känns privat.

  • Sun 9 Jan 2022 10:05
    #10

    Jag onanerar så ofta det finns tid. Kan blir en hel del i veckan.

    Frun gör det som inte för hon är ej intresserad av det och vi har inte sex så ofta heller, hon vet inte om att jag gör det.

  • Anonym (Rerik­)
    Sun 9 Jan 2022 10:24
    #11

    Är man. Ja jag onanerar då och då. Mest för att ha det gjort och få bort eventuell sexlust. Hade hellre skippat det, men där finns ett behov någonstans som jag måste kväva. Min sambo vet om att jag gör detta och är såklart helt okej med det. Had inte kunnat leva med en kvinna som var så svag och osäker på sig själv att hon skulle vara hotat av onani.

Svar på tråden Onanera i relation?