• Anonym (Man ca 40)
    Thu 13 Jan 2022 12:04
    34590 visningar
    145 svar
    145
    34590

    Min sambo tittar på lesbisk porr

    Vi är i 40-årsåldern och har barn. Tillsammans länge. Upptäckte av en slump(snokade inte) att min sambo porrsurfar några gånger i månaden. Hon tittar i princip bara på lesbisk porr, ofta ?tribbing?.

    Det jag undrar är helt enkelt, kan man som heterokvinna tända på lesbisk porr eller ska jag tolka det som att hon är homo eller iaf bi? Kanske endast nyfiken? Att hon surfar porr och vad hon tittar på skiter jag i. Det är mer det att jag undrar över hennes läggning.

    Vi har sex någon/några gånger per månad och alltid, alltid på mitt initiativ. Hon säger själv att hon saknar egen lust och driv men går igång om jag tar initiativ. Visst, jag ger henne alltid orgasm och så men den där riktiga känslan tycker jag inte infinner sig. Jag tolkar henne som ?det är trevligt att ha sex men jag klarar mig utan också?.

    Tankar från er? Vore intressant med input från främst kvinnor.

  • Svar på tråden Min sambo tittar på lesbisk porr
  • Thu 13 Jan 2022 12:09
    #1

    Du tror inte män har något att bidra med runt dina tankar? Att de varit med om liknande, eller att de kanske också har en dragning åt homosexuell porr?
    Eller rent av bara har livserfarenhet att del med sig?
    Är det verkligen svar på din fråga du är ute efter, eller är det helt enkelt en runktråd?

  • Thu 13 Jan 2022 12:10
    #2

    Det kan vara att hon tänder på kvinnor sexuellt bara, så hon kanske inte skulle kunna tänka sig att vara med en kvinna men gillar att titta på.

    Kan var många anledningar, jag personligen tror att dom flesta av oss är lagd lite åt bi hållet men det är min egen uppfattning.

    Tänker att du behöver inte lägga sån stor vikt vid det. Men du kan ju alltid fråga hon också

  • Thu 13 Jan 2022 12:11
    #3
    Tukt skrev 2022-01-13 12:09:13 följande:

    Du tror inte män har något att bidra med runt dina tankar? Att de varit med om liknande, eller att de kanske också har en dragning åt homosexuell porr?

    Eller rent av bara har livserfarenhet att del med sig?

    Är det verkligen svar på din fråga du är ute efter, eller är det helt enkelt en runktråd?


    Han vill väl ha input från kvinnor för att se saker hur en kvinnas perspektiv? Är väl inte så konstigt
  • Anonym (E)
    Thu 13 Jan 2022 12:17
    #4
    -2

    Tankar: varför frågar du inte sambon? Vad spelar det för roll vad hon har för läggning? Låt henne ha sitt privatliv ifred.

  • Thu 13 Jan 2022 12:19
    #5
    Ocdmänniska skrev 2022-01-13 12:11:43 följande:
    Han vill väl ha input från kvinnor för att se saker hur en kvinnas perspektiv? Är väl inte så konstigt
    Fast det är ju redan där ett tankefel, skulle jag vilja säga. Att kvinnor som grupp är så pass homogena att de kan svara för alla kvinnor. 
    Att de på något sätt sitter inne på andra svar som är dolda och hemliga för andra som inte titulerar sig som kvinnor. 
    Att TS har svårt att förstå sin partner på den här punkten bottnar nog i ett sådant generellt synsätt.
  • Thu 13 Jan 2022 12:23
    #6
    Tukt skrev 2022-01-13 12:19:28 följande:

    Fast det är ju redan där ett tankefel, skulle jag vilja säga. Att kvinnor som grupp är så pass homogena att de kan svara för alla kvinnor. 

    Att de på något sätt sitter inne på andra svar som är dolda och hemliga för andra som inte titulerar sig som kvinnor. 

    Att TS har svårt att förstå sin partner på den här punkten bottnar nog i ett sådant generellt synsätt.


    Är väl självklart att man inte kan svara för alla, men kanske bättre än män kan svara. Menar bara att det inte är en sådan stor grej som du verkar göra det till.
  • Thu 13 Jan 2022 12:36
    #7
    Ocdmänniska skrev 2022-01-13 12:23:21 följande:
    Är väl självklart att man inte kan svara för alla, men kanske bättre än män kan svara. Menar bara att det inte är en sådan stor grej som du verkar göra det till.
    Jag gör det inte till en stor grej. Gör du det själv genom att ifrågasätta mig?
    Det är bara ett påpekande att hur man ser på kvinnor respektive män kan innehålla svaret på det ursprungliga frågan TS har.
  • Anonym (Man ca 40) Trådstartaren
    Thu 13 Jan 2022 12:44
    #8

    Visst, män kan väl också svara. Ni vet jag att detta är familjeliv, men snälla, kan vi inte hålla oss till ämnet? Könsroller etc kan vi skapa separata trådar för. Jag vill inte fråga henne för jag vet att det inte komma landa väl. Och detta är ingen jävla runktråd, jag har funderingar kring detta!

  • Anonym (Hm)
    Thu 13 Jan 2022 12:55
    #9

    Jadu, jag är kvinna och homosexuell, klarar mig också utan sex och har sex när min man tar initiativ aldrig annars. Tror det är rätt vanligt?

  • Anonym (Lina)
    Thu 13 Jan 2022 13:24
    #10

    Om hon bara kollar lesbisk porr så tror jag att hon är lesbisk eller bi. Det låter skumt att bara kolla på lesbisk porr om man är hetero. Jag är tjej och hetero, har sett lesbisk porr ett par gånger i mitt liv men går inte riktigt igång på det. Blir mest full i skratt för att tjejerna har så långa lösnaglar båda två och ska krafsa i varandra..prata med din tjej. Kanske har du chansen att utveckla ert sexliv nu.

Svar på tråden Min sambo tittar på lesbisk porr