• Thu 13 Jan 2022 21:34
    7056 visningar
    3 svar
    -1
    3
    7056

    Snuttefilten Sanningen till undsättning!

    Vill dela med mig av ett lifehack till alla er nyblivna föräldrar, som kommer underlätta uppfostran avsevärt!

    Det är genom att ge deras snuttefilt namnet Sanningen.

    Snuttefilten kommer alltid finnas där när barnet utvecklas. En mjuk och skön figur som är lätt att krama om. Den bli deras hjälte som trösta och skapar trygghet hos dom under resans gång.

    Genom att ge snuttefilten namnet Sanningen kommer undermedvetet utveckla ett intresse för att följa Sanningens väg. Barnet kommer också få det lättare att förstå vad som är rätt och fel genom att undermedvetet kunna relatera vad det innebär att tala sanning.

    När barnet bli för stor för snuttefilten ska föräldern förklara för barnet att Sanningen säger att du är stark nog för att ge ifrån dig snuttefilten till ett barn som behöver den mer, för det finns många barn som behöver snuttefilt som annars kommer behöva känna sig ensam. Sanningen tro på dig och lovar att alltid finnas vid din sida.

    Detta bli ett projekt och skulle gärna vilja veta vilka som kommer testa denna simpla grej, för skulle gärna vilja ha uppföljning.

    Diskutera gärna genom att ge förslag för att utveckla metoden till det bättre.

    // Sanningens perspektiv. 


     
  • Svar på tråden Snuttefilten Sanningen till undsättning!
  • Anonym (Q)
    Thu 13 Jan 2022 21:37
    #1

    A for effort

  • Mon 17 Jan 2022 18:22
    #2

    Vilken stor besvikelse att det inte fanns något intresse för min tråd. Detta är grunden för att återskapa balansen i människans existens. Den som lär sig Sanningens kraft i tidig ålder kommer vara den som kommer bidra till en bättre värld i framtiden. Upp till bevis säger jag! 

  • Tue 18 Jan 2022 17:11
    #4
    anonym2005 skrev 2022-01-17 18:52:32 följande:

    Jehovas vittnen har utfärdat en efterlysning på dig, du kanske skulle överväga att gå tillbaka till sekten du rymt ifrån.

    Dra åt helvete


    Det är kristallklart vem som skriver inlägget.. Tro du inte att det är snart dags att erkänna den svarta röken? 
Svar på tråden Snuttefilten Sanningen till undsättning!