• Anonym (Hjälp­)
    Fri 14 Jan 2022 04:28
    5266 visningar
    34 svar
    34
    5266

    Behöver råd angående underkläder

    Jag har en relativt ny relation med en kille, ca 1 år. Det mesta är bra osv. Jag är däremot hans första seriösa relation och han har inte supermycket erfarenhet sedan tidigare, vi är inte purunga heller. Så han har ju spenderat en del tid i porrens värld. En värld som jag är väldigt kritisk inställd till pga kvinnosyn osv.

    Nu till mitt problem. Han tänder i princip bara på string. Jag gillar verkligen inte det, tycker det är obekvämt. MEN jag har köpt på mig en del som jag gar på mig några gånger i veckan för att göra honom glad. Annars föredrar jag brazilian, dvs halvstring och jag har många fina sådana, inga mormors trosor. Men varje gång jag har på mig dem så drar han alltid in så de blir till string när det vankas mys. Det känns som han inte tänder på mig alls på samma sätt när jag har på mig andra trosor än string. Och fine att string är bäst, men blir ledsen att han inte kan uppskatta andra trosor heller, de jag faktiskt känner mig sexigast i. Speciellt när jag sagt att jag inte är helt bekväm med string heller, men ändå kompromissar. Nu vill han även att jag ska köpa string med öppen gren, och det gör mig så jävla obekväm. Känns verkligen som ett porrskadat beteende. Jag vill verkligen inte ha såna på mig, det är säkert överdrivet från min sida, men det handlar om var jag drar min gräns. Men jag vet inte vad jag ska göra, jag vill att han ska vara kåtast på mig, inte mina string. Fattar att det är en extra krydda men det känns mer som att de är så jävla viktiga för hans kåthet :( så vad ska jag göra? Ska jag tagga ner och köpa såna med öppen gren eller stå på mig?

  • Svar på tråden Behöver råd angående underkläder
  • Fri 14 Jan 2022 04:33
    #1
    +5

    Det låter som din kille får ta tag i sitt porrskadade beteende och bara acceptera ditt val av trosor, eller så får han återvända till porren medan du hittar en riktig man som uppskattar innehållet mer. Usch vad avtändande.

  • Anonym (Vera)
    Fri 14 Jan 2022 06:48
    #2
    +4

    Du ska ha de trosor du tycker om och trivs i. Om du inte gillar string ska du inte ha det och är det ett problem för din kille så är det han som har problemet, inte du!

    Din kille har troligtvis de kallingar som han tycker är skönast.

  • Fri 14 Jan 2022 06:59
    #3
    +2

    Du har på dig dom trosor DU väljer. Du har på dig dom trosor DU tycker är bekväma oavsett modell och utseende. Punkt.

    Visst kan du ha string ibland nån enstaka gång - för din EGEN skull och för att DU känner dig sexig. Inget annat.

    Det är han som har problem om inget annat duger.

  • Anonym (,)
    Fri 14 Jan 2022 07:04
    #4
    +1

    Köp ett par stringkallingar till honom, gärna med hål för kuken om det finns. Han har nog aldrig känt hur de känns att ha på sig. Gör det med glimten i ögat, slå in som present och säg att du vill att han har dem på sig nästa gång ni har sex.

    Efter det kommer han nog ha mer förståelse.

  • Anonym (,)
    Fri 14 Jan 2022 07:07
    #5

    m.lightinthebox.com/p/men-s-basic-g-string-underwear-normal-solid-colored-low-waist-black-blue-purple-s-m-l_p7097078.html&litb_from=paid_adwords_shopping&sku=1_45%7C2_288&country_code=se#header_anchor

  • Anonym (,)
    Fri 14 Jan 2022 07:08
    #6

    m.lightinthebox.com/sv/p/herr-spets-g-string-underklader-normal-enfargad-lag-midja-vit-svart-m-l-xl_p6918999.html&litb_from=paid_adwords_shopping&sku=1_45%7C2_287&country_code=se#header_anchor

  • Anonym (,)
    Fri 14 Jan 2022 07:10
    #7

    m.lightinthebox.com/sv/p/herr-spets-g-string-underklader-normal-enfargad-lag-midja-vit-svart-m-l-xl_p6918999.html&litb_from=paid_adwords_shopping&sku=1_45%7C2_287&country_code=se#header_anchor

  • Anonym (,)
    Fri 14 Jan 2022 07:13
    #8

    Lovar att när han fått ha dem på sig några gånger kommer han inte tjata mer om string. Tror det är det effektivaste sättet.

  • Anonym (Killa­)
    Fri 14 Jan 2022 12:23
    #9
    +1

    Hej.

    Det låter som han in är intresserat i dig som person, men mera att du skall vara ett bild, som han ser för sig.

    Du skall absolut inte göra dig sexy för honom förutan att du känner det själva.

    Och, jag tycker att brasilian och andra trossar, är så mycket mer sexy än string.

    Har du testat wet look ? Det jätte snyggt att ha på sig.

    Kom ihåg.Var dig själva, DU skall känna dig ok. Om han porr fixerad, tänker jag också att den sex han vill, kanske också gör dig otrygg.

    Var uppmärksam på dig. Du måsta tycka om dig själva för att du kan vi någonting till honom.

  • Anonym (Eva)
    Fri 14 Jan 2022 12:43
    #10
    +1

    Mitt övergripande råd till dig är att göra det du själv väljer och mår bäst av.

    Av din beskrivning låter du som en kvinna mitt i livet och inte en osäker tonåring.

    Jag är som du mitt i livet och i ett långt bra äktenskap.

    Jag har gjort tvärtom med mycket lyckat resultat! Jag har förnyat min underklädesgarderob - först och fortfarande med egna inköp - men då och då som uppskattade överraskningar från maken, ibland om vi är på weekend resa någonstans.

    Jag har flera nya string och många av öppna och ibland del av det. Trivs bra i det!

    Trivs ännu bättre i hipsters eller boxers, även en del av dessa i mesh eller öppna.

    Min inställning är att ge och få, att vara öppen för nya oprövade saker.

    Jag köper kläder till maken, även kroppsnära som jag tycker han är snygg i och tänder på.

    Om DU väljer lite nya underkläder till dig - varför inte också några öppna hipsters - och testar, så kanske det kan leda till något ni båda njuter av och kommer gilla mycket!

    Funkar det inte så kanske ni hittar på något annat. Lycka till!

Svar på tråden Behöver råd angående underkläder