• Anonym (I)
    Fri 14 Jan 2022 13:22
    7465 visningar
    45 svar
    45
    7465

    Är han otrogen?

    Min man försökte vara otrogen för 2 år sen. Har sedan dess inte försökt eller varit otrogen vad jag vet iaf. Han är alltid hemma eller jobbar så vet inte när han skulle ha tiden? Vi har dessutom två små barn så tror inte man hinner med det. Han har varit lite nonchalant under ett tag... medans nu senaste 2 månaderna så har han varit så himla underbar, mer än vad han brukar. Så som han va när vi var nykära. Han ställer alltid upp vad det än gäller. Är extra kärleksfull och positiv till allt. Hjälper till mera hemma än nånsin, han vill typ att jag ska vila och ta det lugnt. Han aktiverar barnen varenda dag nu, förut behövde jag tjata på honom. Kan det vara så att han är otrogen och har dåligt samvete och just därför är extra gullig? Dock vet jag inte när han skulle hunnit? När nån ringer eller smsar så vänder han aldrig bort telefonen, får alltid se om jag nu skulle vilja. Han är dessutom alltid hemma me mig o barnen när han är ledig. Vad tror ni det här beror på? Jag har inte varit snällare elelr gulligare än vanligt liksom?? Men är tacksam o glad o hoppas det inte ligger nåt lurt bakom det. Har inte trott det heller fören min väninna sa att de kan vara hans dåliga samvete för nånting som gör att han är extra mjuk nu..

  • Svar på tråden Är han otrogen?
  • Tesskk
    Fri 14 Jan 2022 13:52
    #2
    +1
    PrissySmögstedt skrev 2022-01-14 13:51:09 följande:

    Man säger så här. En gång otrogen alltid otrogen


    Så behöver det inte alls vara. Jag har varit otrogen förut men skulle aldrig vara mot min nuvarande
  • Anonym (sådär­)
    Fri 14 Jan 2022 15:16
    #3
    +1
    Tesskk skrev 2022-01-14 13:52:43 följande:
    Så behöver det inte alls vara. Jag har varit otrogen förut men skulle aldrig vara mot min nuvarande
    Behöver inte vara men är ofta så. 
  • Anonym (E)
    Fri 14 Jan 2022 15:24
    #4

    Otrohet hinner man om man vill. Dessutom finns gott om prostituerade, har man en kvart över är det snabbt gjort.

    Det finns inga bevis men han beter sig väldigt skumt. Nånting är i görningen, det verkar som din kompis säger som dåligt samvete, eller att han är kär. Det enda du kan göra är att fortsätta som ni gör nu men ha ögonen öppna.

  • Anonym (Kim)
    Fri 14 Jan 2022 16:52
    #5
    -1 +1

    Haha, kvinnor är aldrig nöjda! Är han lat och nonchalant och upptagen med sitt är det fel, är han närvarande och kärleksfull är det också fel. 

    Sen är era slutsatser faktiskt intressanta, kvinnor som är otrogna brukar bli svala och undvika närhet och situationer som kan leda till sex, medan män tydligen är tvärtom? Ännu en könsskillnad?

  • Anonym (ppp)
    Fri 14 Jan 2022 17:11
    #6

    han kanske har någon liten onlineromans som gör honom glad. 

  • Anonym (ppp)
    Fri 14 Jan 2022 17:12
    #7
    Anonym (Kim) skrev 2022-01-14 16:52:55 följande:

    Haha, kvinnor är aldrig nöjda! Är han lat och nonchalant och upptagen med sitt är det fel, är han närvarande och kärleksfull är det också fel. 


    Det handlar nog inte om att han är kärleksfull, det handlar om att TS tycker att han beter sig olikt mot hur han brukar. Klart man undrar då vad som hänt. 
  • Fri 14 Jan 2022 17:20
    #8
    +2
    Tesskk skrev 2022-01-14 13:52:43 följande:

    Så behöver det inte alls vara. Jag har varit otrogen förut men skulle aldrig vara mot min nuvarande


    Uttrycket gäller främst när det är samma partner. Dvs "en gång otrogen, alltid otrogen" - mot DIG. Inte nödvändigtvis mot en ny partner.

    Men uppskattningsvis så är chansen/risken 350% högre för att någon som tidigare varit otrogen, ska vara det igen, jämfört med någon som aldrig varit otrogen.
  • Anonym (sådär­)
    Fri 14 Jan 2022 17:31
    #9
    +1
    MammAmma skrev 2022-01-14 17:20:57 följande:
    Uttrycket gäller främst när det är samma partner. Dvs "en gång otrogen, alltid otrogen" - mot DIG. Inte nödvändigtvis mot en ny partner.

    Men uppskattningsvis så är chansen/risken 350% högre för att någon som tidigare varit otrogen, ska vara det igen, jämfört med någon som aldrig varit otrogen.
    Precis så. Och ja oddsen är betydligt högre att någon som varot otrogen tidigare ska vara det igen. Skulle aldrig våga ha ett förhållande med någon som varit otrogen i tidigare förhållanden. Men å andra sidan så är det ju sällan folk berättar det... hmmm undrar varför Drömmer
  • Anonym (J)
    Fri 14 Jan 2022 19:09
    #10
    +1

    Han kan absolut vara otrogen. Har varit där och det räcker det är en kollega han träffar på jobbet om dagarna som han bestämt med att de inte hörs per telefon eller privata medier. Följ din känsla. Är det ens värt att fortsätta med någon du inte kan lita på?

  • Fri 14 Jan 2022 19:19
    #11
    -1
    Anonym (Kim) skrev 2022-01-14 16:52:55 följande:
    Haha, kvinnor är aldrig nöjda! Är han lat och nonchalant och upptagen med sitt är det fel, är han närvarande och kärleksfull är det också fel. 

    Sen är era slutsatser faktiskt intressanta, kvinnor som är otrogna brukar bli svala och undvika närhet och situationer som kan leda till sex, medan män tydligen är tvärtom? Ännu en könsskillnad?
    Intressant spaning, har läst många kvinnor här som säger sig blir undvikande och kritisk mot sin partner när de får känslor för någon annan.

    Män ska tydligen passa sig för att vara FÖR bra som make och pappa, då blir de genast misstänkta...
Svar på tråden Är han otrogen?