• Anonym (I)
    Fri 14 Jan 2022 13:22
    7458 visningar
    45 svar
    45
    7458

    Är han otrogen?

    Min man försökte vara otrogen för 2 år sen. Har sedan dess inte försökt eller varit otrogen vad jag vet iaf. Han är alltid hemma eller jobbar så vet inte när han skulle ha tiden? Vi har dessutom två små barn så tror inte man hinner med det. Han har varit lite nonchalant under ett tag... medans nu senaste 2 månaderna så har han varit så himla underbar, mer än vad han brukar. Så som han va när vi var nykära. Han ställer alltid upp vad det än gäller. Är extra kärleksfull och positiv till allt. Hjälper till mera hemma än nånsin, han vill typ att jag ska vila och ta det lugnt. Han aktiverar barnen varenda dag nu, förut behövde jag tjata på honom. Kan det vara så att han är otrogen och har dåligt samvete och just därför är extra gullig? Dock vet jag inte när han skulle hunnit? När nån ringer eller smsar så vänder han aldrig bort telefonen, får alltid se om jag nu skulle vilja. Han är dessutom alltid hemma me mig o barnen när han är ledig. Vad tror ni det här beror på? Jag har inte varit snällare elelr gulligare än vanligt liksom?? Men är tacksam o glad o hoppas det inte ligger nåt lurt bakom det. Har inte trott det heller fören min väninna sa att de kan vara hans dåliga samvete för nånting som gör att han är extra mjuk nu..

  • Svar på tråden Är han otrogen?
  • Anonym (Merin­fo)
    Fri 14 Jan 2022 22:45
    #12

    Hur länge har ni vart tillsammans? Hur gamla är era barn? Har han inga andra intressen förutom jobbet? Vilken ålder är han i?

  • Anonym (I) Trådstartaren
    Fri 14 Jan 2022 22:51
    #13
    Anonym (Merinfo) skrev 2022-01-14 22:45:28 följande:

    Hur länge har ni vart tillsammans? Hur gamla är era barn? Har han inga andra intressen förutom jobbet? Vilken ålder är han i?


    Vi har varit tsm typ 5 år. Barnen är 3 och 1 år. Jo han åker iväg på bilrace men de är typ en gång var tredje månad. Och ibland jobbar han över 1-2 h på morgonen. Istället för att komma hem 7 så är han hemma 8 eller 9 . Äcen ibland kurs me jobbet

    Men de är väldigt sällan. Han är 35
  • Anonym (I) Trådstartaren
    Fri 14 Jan 2022 22:52
    #14
    Anonym (Merinfo) skrev 2022-01-14 22:45:28 följande:

    Hur länge har ni vart tillsammans? Hur gamla är era barn? Har han inga andra intressen förutom jobbet? Vilken ålder är han i?


    Tror inte han har nån älskare utan tror mer att är han otrogen är de väldigt sällan. Kanske fått till de i verkligheten nån gång. Han är inte så snygg o har inte så lätt att få tjejer
  • Anonym (Merin­fo)
    Fri 14 Jan 2022 22:54
    #15
    Anonym (I) skrev 2022-01-14 22:51:22 följande:

    Vi har varit tsm typ 5 år. Barnen är 3 och 1 år. Jo han åker iväg på bilrace men de är typ en gång var tredje månad. Och ibland jobbar han över 1-2 h på morgonen. Istället för att komma hem 7 så är han hemma 8 eller 9 . Äcen ibland kurs me jobbet

    Men de är väldigt sällan. Han är 35


    Hmm jaa de låter ju inte jättesuspekt, förutsatt att du vet att han verkligen jobbar över.

    Kan ju va så simpelt att hans polare blivit dumpad eller nåt och han insett vad han faktiskt har och inte vill gå miste om det
  • Anonym (Wifey­)
    Sat 15 Jan 2022 00:17
    #16

    Han behöver inte gått hela vägen, kanske en ny kollega som flörtar/ger komplimanger eller är sugen på honom som lyft hans humör och livsglädje.

  • Sat 15 Jan 2022 00:36
    #17
    -2

    Hoppas du är glad kåt och tacksam. Hade min sambo kontrollerat mej som du gör med din man hade jag allvarligt funderat på att dra..förhållande bygger på tillit inte koll i varandras telefoner etc.. kan det inte bara vara så enkelt att ni har en bra period??


    John
  • Anonym (I) Trådstartaren
    Sat 15 Jan 2022 00:49
    #18
    Anonym (Merinfo) skrev 2022-01-14 22:54:50 följande:

    Hmm jaa de låter ju inte jättesuspekt, förutsatt att du vet att han verkligen jobbar över.

    Kan ju va så simpelt att hans polare blivit dumpad eller nåt och han insett vad han faktiskt har och inte vill gå miste om det


    Nej men kontrollerar aldrig att han jobbar. Sen va han på kryssning för en månad sen. Kan ju kanske hänt nåt då? Men han rakar aldrig pungen så känns inte som han varit otrogen? Dock raka han pungen för 2 år sen o blev misstänksam. Men han har alltid haft svårt att få tjejer. Många har sagt att jag är för snygg för honom. Då han inte ser bra ut i andras ögon. Dock tycker jag han är snygg då jag älskar han.. han har aldrig gjort nåt fysiskt med nån. Iaf inget jag fått reda på. Dock har han haft appen Tinder och varit inne där flera gånger, råkade se det. Krävde att få se vilka han skrev med o han hade inga matchningar. När jag bad han förklara varför han hade Tinder så sa han att han haft Tinder för 7 år sen innan vi blev ett par och att han bara ville logga in och titta om nåt hänt men inget annat. Kan ju varit så som han säger eller så är de bara ingen som matchat med han? Då han kanske inte är nåns smak? stod på hans profil att han bor i hus, har två barn men stod ingenstans att han har mig? Så just därför blev jag fundersam. Sen hitta jag han på en sexchattsida också där han sökte en kk. Dock va de ingen där som nappade. Tror inte nån av hans vänner blivit singel iaf inte hört nåt.
  • Anonym (I) Trådstartaren
    Sat 15 Jan 2022 00:50
    #19
    Myten7891 skrev 2022-01-15 00:36:20 följande:

    Hoppas du är glad kåt och tacksam. Hade min sambo kontrollerat mej som du gör med din man hade jag allvarligt funderat på att dra..förhållande bygger på tillit inte koll i varandras telefoner etc.. kan det inte bara vara så enkelt att ni har en bra period??


    Han har ju haft Tinder och sexsidor.. där han sökt kk. Dessutom har folk hört av sig till mig o sagt att han raggar på dom. Så nej är inte kontrollerande....
  • Anonym (Man40­)
    Sat 15 Jan 2022 01:05
    #20

    Han har kanske en lugnare period på jobbet eller han har varit på samma ställe så länge att han taggar ner där.

    Jag kan få uppvaknaden emellanåt, att om jag fokuserat för mycket på jobb så känner jag att får jag lägga mer tid på familjen istället.

    Men inte fel att hålla ett öga efter fuffens.

  • Anonym (Fråga­)
    Sat 15 Jan 2022 01:19
    #21

    Fråga honom? Välj ett bra tillfälle att ta upp det. Min sambo var otrogen emot mig, han flörtade med andra samt skrev med andra. Jag tyckte han betedde sig annorlunda. Konfronterade och han erkände. Att gå runt och gissa och misstänka leder ingenstans. Så fråga bara.

Svar på tråden Är han otrogen?