• Anonym (I)
    Fri 14 Jan 2022 13:22
    7521 visningar
    45 svar
    45
    7521

    Är han otrogen?

    Min man försökte vara otrogen för 2 år sen. Har sedan dess inte försökt eller varit otrogen vad jag vet iaf. Han är alltid hemma eller jobbar så vet inte när han skulle ha tiden? Vi har dessutom två små barn så tror inte man hinner med det. Han har varit lite nonchalant under ett tag... medans nu senaste 2 månaderna så har han varit så himla underbar, mer än vad han brukar. Så som han va när vi var nykära. Han ställer alltid upp vad det än gäller. Är extra kärleksfull och positiv till allt. Hjälper till mera hemma än nånsin, han vill typ att jag ska vila och ta det lugnt. Han aktiverar barnen varenda dag nu, förut behövde jag tjata på honom. Kan det vara så att han är otrogen och har dåligt samvete och just därför är extra gullig? Dock vet jag inte när han skulle hunnit? När nån ringer eller smsar så vänder han aldrig bort telefonen, får alltid se om jag nu skulle vilja. Han är dessutom alltid hemma me mig o barnen när han är ledig. Vad tror ni det här beror på? Jag har inte varit snällare elelr gulligare än vanligt liksom?? Men är tacksam o glad o hoppas det inte ligger nåt lurt bakom det. Har inte trott det heller fören min väninna sa att de kan vara hans dåliga samvete för nånting som gör att han är extra mjuk nu..

  • Svar på tråden Är han otrogen?
  • Anonym (Menfö­rfan)
    Sat 15 Jan 2022 01:46
    #22
    -1

    Helt underbart, så fort en man kliver ur gamla vanor bryter mönster så misstänks han för otrohet.. Det kan vara så.. Eller.. Så gör han sitt yttersta för att återtända er gamla fackla, hitta tillbaka, för om det inte händer vill han gå vidare. Men vad vet jag som man som provat detta redan.. Inget sannolikt så förmodligen är han otrogen.

    Måste vara därför kvinnor gör så mycket med barn och hushåll i så fall.. De knullar ständigt runt... Bra tänkt, ge dig själv en Klapp på axeln nu TS... Och med tanke på hur mycket du gjort i hemmet de senaste 5 åren hur många har du legat med????

  • Anonym (E)
    Sat 15 Jan 2022 07:39
    #23
    Anonym (I) skrev 2022-01-15 00:49:16 följande:
    Nej men kontrollerar aldrig att han jobbar. Sen va han på kryssning för en månad sen. Kan ju kanske hänt nåt då? Men han rakar aldrig pungen så känns inte som han varit otrogen? Dock raka han pungen för 2 år sen o blev misstänksam. Men han har alltid haft svårt att få tjejer. Många har sagt att jag är för snygg för honom. Då han inte ser bra ut i andras ögon. Dock tycker jag han är snygg då jag älskar han.. han har aldrig gjort nåt fysiskt med nån. Iaf inget jag fått reda på. Dock har han haft appen Tinder och varit inne där flera gånger, råkade se det. Krävde att få se vilka han skrev med o han hade inga matchningar. När jag bad han förklara varför han hade Tinder så sa han att han haft Tinder för 7 år sen innan vi blev ett par och att han bara ville logga in och titta om nåt hänt men inget annat. Kan ju varit så som han säger eller så är de bara ingen som matchat med han? Då han kanske inte är nåns smak? stod på hans profil att han bor i hus, har två barn men stod ingenstans att han har mig? Så just därför blev jag fundersam. Sen hitta jag han på en sexchattsida också där han sökte en kk. Dock va de ingen där som nappade. Tror inte nån av hans vänner blivit singel iaf inte hört nåt.
    Sorry ts, men om han inte rakar pungen så är han inte otrogen...? Finns massor med kvinnor som struntar i porrpung, han skulle säkert få ligga ändå. Sen om han verkligen är så ful eller inte är kanske bara dina bekanta som tycker, och du skulle bli förvånad över hur fula personer som får ligga ändå.

    Jag köper inte hans förklaringar om Tinder, dessutom har du hittat honom på sidor där han söker kk. Behöver du mer än så för bevis att han iaf försöker vara otrogen? Är det helt ok att söka runt och försöka ligga med andra så länge man misslyckas....? Han skulle vara historia för länge sen hos mig.
  • Sat 15 Jan 2022 10:06
    #24
    -3
    Anonym (Menförfan) skrev 2022-01-15 01:46:52 följande:
    Helt underbart, så fort en man kliver ur gamla vanor bryter mönster så misstänks han för otrohet.. Det kan vara så.. Eller.. Så gör han sitt yttersta för att återtända er gamla fackla, hitta tillbaka, för om det inte händer vill han gå vidare. Men vad vet jag som man som provat detta redan.. Inget sannolikt så förmodligen är han otrogen.
    Måste vara därför kvinnor gör så mycket med barn och hushåll i så fall.. De knullar ständigt runt... Bra tänkt, ge dig själv en Klapp på axeln nu TS... Och med tanke på hur mycket du gjort i hemmet de senaste 5 åren hur många har du legat med????
    Eller hur, personer som är en bra partner och tar hand om hem och barn är i allmänhet otrogna. En i sanning banbrytande slutsats av FL:s medlemmar som vänder upp och ner på det man tidigare trott om samspelet inom familjen... Ett nytt och spännande forskningsområde har uppenbarat sig.

    Uppenbart är att han söker bekräftelse hos andra kvinnor via Tinder och sexsidor. Lika klart är det att han inte lyckas och det beror på att han har svårt att få till det med kvinnor. Han vill inte vara otrogen utan bara få lite boost för sitt dåliga självförtroende på det området.
    TS borde fundera på vad det är i hennes beteende som gör att han behöver få bekräftelse av andra kvinnor!
  • Anonym (E)
    Sat 15 Jan 2022 11:09
    #25
    +1
    Tecum skrev 2022-01-15 10:06:50 följande:
    Eller hur, personer som är en bra partner och tar hand om hem och barn är i allmänhet otrogna. En i sanning banbrytande slutsats av FL:s medlemmar som vänder upp och ner på det man tidigare trott om samspelet inom familjen... Ett nytt och spännande forskningsområde har uppenbarat sig.

    Uppenbart är att han söker bekräftelse hos andra kvinnor via Tinder och sexsidor. Lika klart är det att han inte lyckas och det beror på att han har svårt att få till det med kvinnor. Han vill inte vara otrogen utan bara få lite boost för sitt dåliga självförtroende på det området.
    TS borde fundera på vad det är i hennes beteende som gör att han behöver få bekräftelse av andra kvinnor!
    Intressant :) Så det är alltså ts fel att hennes svin till man försöker vara otrogen. Inte som att han har någon egen vilja eller så. Självbehärskning och nån slags moral har han då inte.
  • Sat 15 Jan 2022 11:21
    #26
    Anonym (E) skrev 2022-01-15 11:09:53 följande:
    Intressant :) Så det är alltså ts fel att hennes svin till man försöker vara otrogen. Inte som att han har någon egen vilja eller så. Självbehärskning och nån slags moral har han då inte.
    Det KAN vara så att han saknar bekräftelse från henne, vi vet inte. Behöver inte vara hennes fel men det är inte fel att även hon tänker tanken att hon kan påverka, åt bägge hållen.

    Att han söker bekräftelse från andra är inte bra men det är inte detsamma som att han vill vara fysiskt otrogen.
  • Anonym (E)
    Sat 15 Jan 2022 11:23
    #27
    +1
    Tecum skrev 2022-01-15 11:21:21 följande:
    Det KAN vara så att han saknar bekräftelse från henne, vi vet inte. Behöver inte vara hennes fel men det är inte fel att även hon tänker tanken att hon kan påverka, åt bägge hållen.

    Att han söker bekräftelse från andra är inte bra men det är inte detsamma som att han vill vara fysiskt otrogen.
    Och? Är det ok då att försöka vara otrogen eller ragga på andra eller vad det nu är han söker?
  • Sat 15 Jan 2022 12:29
    #28

    Men hur kan du vara så lugn ts?

    Ta reda på om han är otrogen då, dina andra inlägg berättar tydligt att han iallafall försöker (och bara det i sig är fel).

    Sluta tänk på att han kanske är det och ta istället reda på det som sagt. Gå igenom hans mobil utan att han vet om det (och innan du säger något om någon misstanke, risken finns att han hinner rensa innan).

    Ska även finnas sätt/appar där du kan spåra hans mobil, har dock inga tips men det vore smart att göra om det går att göra diskret.

  • Anonym (Misst­änkt)
    Sat 15 Jan 2022 12:37
    #29

    Jag hade blivit misstänksam , han kanske har fattat tycke för nån kollega på jobbet så han umgås me henne dagar i ända där o är endå hemma med dig efter jobb osv..men kan ju såklart vara att han börjat tänka mer på er relation ocksp men att fr ingenstans gå från att vara nonchalant o off t ex till överdrivet pos o underbar är misstänkt skulle jag tycka ialf o undra vad har hänt..

  • Anonym (I) Trådstartaren
    Sat 15 Jan 2022 12:52
    #30
    Hercai skrev 2022-01-15 12:29:54 följande:

    Men hur kan du vara så lugn ts?

    Ta reda på om han är otrogen då, dina andra inlägg berättar tydligt att han iallafall försöker (och bara det i sig är fel).

    Sluta tänk på att han kanske är det och ta istället reda på det som sagt. Gå igenom hans mobil utan att han vet om det (och innan du säger något om någon misstanke, risken finns att han hinner rensa innan).

    Ska även finnas sätt/appar där du kan spåra hans mobil, har dock inga tips men det vore smart att göra om det går att göra diskret.


    Tack för tips, men hur ska jag kolla hans mobil när han har kod? Och om jag ska låtsas kolla nåt så lär han vilja se vad jag gör på hans mobil o lär bara få kolla fort så lär missa massa
  • Sat 15 Jan 2022 13:18
    #31
    Anonym (I) skrev 2022-01-15 12:52:24 följande:

    Tack för tips, men hur ska jag kolla hans mobil när han har kod? Och om jag ska låtsas kolla nåt så lär han vilja se vad jag gör på hans mobil o lär bara få kolla fort så lär missa massa


    Bästa tiden att gå igenom mobilen är såklart när han sover. Risken är liten att han vaknar samtidigt, och skulle han göra det så dra bara något du vet att han skulle gå på. Tillexempel att du ville sätta på ett extra alarm för säkerhetsskull för att du måste upp imorgon pga någon anledning.

    Bara något enkelt så det låter självklart, annars kan han bli misstänksam.

    Angående koden beror det på hur han är (vissa vägrar ju ge ut sin kod överhuvudtaget) men testa sitt bredvid honom och be om hans mobil för att du vill kolla upp något och kanske jämföra med din mobil, t.ex kameran, inställningarna eller något liknande. Antingen ger han dig koden eller så ser du när han själv använder den, så kommer du ihåg den till nästa gång.

    Lycka till!
Svar på tråden Är han otrogen?