• Anonym (I)
    Fri 14 Jan 2022 13:22
    7459 visningar
    45 svar
    45
    7459

    Är han otrogen?

    Min man försökte vara otrogen för 2 år sen. Har sedan dess inte försökt eller varit otrogen vad jag vet iaf. Han är alltid hemma eller jobbar så vet inte när han skulle ha tiden? Vi har dessutom två små barn så tror inte man hinner med det. Han har varit lite nonchalant under ett tag... medans nu senaste 2 månaderna så har han varit så himla underbar, mer än vad han brukar. Så som han va när vi var nykära. Han ställer alltid upp vad det än gäller. Är extra kärleksfull och positiv till allt. Hjälper till mera hemma än nånsin, han vill typ att jag ska vila och ta det lugnt. Han aktiverar barnen varenda dag nu, förut behövde jag tjata på honom. Kan det vara så att han är otrogen och har dåligt samvete och just därför är extra gullig? Dock vet jag inte när han skulle hunnit? När nån ringer eller smsar så vänder han aldrig bort telefonen, får alltid se om jag nu skulle vilja. Han är dessutom alltid hemma me mig o barnen när han är ledig. Vad tror ni det här beror på? Jag har inte varit snällare elelr gulligare än vanligt liksom?? Men är tacksam o glad o hoppas det inte ligger nåt lurt bakom det. Har inte trott det heller fören min väninna sa att de kan vara hans dåliga samvete för nånting som gör att han är extra mjuk nu..

  • Svar på tråden Är han otrogen?
  • Anonym (E)
    Sat 15 Jan 2022 13:18
    #32
    Anonym (I) skrev 2022-01-15 12:52:24 följande:
    Tack för tips, men hur ska jag kolla hans mobil när han har kod? Och om jag ska låtsas kolla nåt så lär han vilja se vad jag gör på hans mobil o lär bara få kolla fort så lär missa massa
    Om man vill gå den vägen kan man diskret försöka se när han slår in koden, men som jag förstått är det ett lagbrott att ta sig in i någons telefon så tänk på det också.
  • Sat 15 Jan 2022 13:34
    #33
    Hercai skrev 2022-01-15 13:18:21 följande:

    Bästa tiden att gå igenom mobilen är såklart när han sover. Risken är liten att han vaknar samtidigt, och skulle han göra det så dra bara något du vet att han skulle gå på. Tillexempel att du ville sätta på ett extra alarm för säkerhetsskull för att du måste upp imorgon pga någon anledning.

    Bara något enkelt så det låter självklart, annars kan han bli misstänksam.

    Angående koden beror det på hur han är (vissa vägrar ju ge ut sin kod överhuvudtaget) men testa sitt bredvid honom och be om hans mobil för att du vill kolla upp något och kanske jämföra med din mobil, t.ex kameran, inställningarna eller något liknande. Antingen ger han dig koden eller så ser du när han själv använder den, så kommer du ihåg den till nästa gång.

    Lycka till!


    Nu när jag tänker efter dock kommer det bli jättekonstigt att dra någon ursäkt om alarm ifall du skulle bli upptäckt då han har kod du inte "ska" känna till. Isåfall vore det nog bättre att låsa in sig på toaletten när han sover och gå igenom mobilen och hoppas på att han inte plötsligt vaknar och saknar sin mobil.
  • Anonym (I) Trådstartaren
    Sat 15 Jan 2022 14:14
    #34
    Hercai skrev 2022-01-15 13:34:01 följande:

    Nu när jag tänker efter dock kommer det bli jättekonstigt att dra någon ursäkt om alarm ifall du skulle bli upptäckt då han har kod du inte "ska" känna till. Isåfall vore det nog bättre att låsa in sig på toaletten när han sover och gå igenom mobilen och hoppas på att han inte plötsligt vaknar och saknar sin mobil.


    Har försökt se hans kod men misslyckats och han ser så misstänksam ut och blir bara kaos. Har ett förslag på vad jag kan göra men han lär bli galen men kanske värt det? Hittar jag nåt lurt så har jag ju haft rätt i min tanke och kan lämna. Värre är de ju om jag inte hittar nåt hur ska jag förklara mig då och kommer se dum ut då... men nu till saken. Ska be han om att få kolla nånting på hans mobil, nån bild eller nåt. Sen springa iväg in på toan med hans mobil och låsa in mig. Men då gäller de att vara snabb, och klara av att hålla emot låset på dörren när han lär försöka bryta sig in
  • Anonym (E)
    Sat 15 Jan 2022 14:24
    #35
    Anonym (I) skrev 2022-01-15 14:14:06 följande:
    Har försökt se hans kod men misslyckats och han ser så misstänksam ut och blir bara kaos. Har ett förslag på vad jag kan göra men han lär bli galen men kanske värt det? Hittar jag nåt lurt så har jag ju haft rätt i min tanke och kan lämna. Värre är de ju om jag inte hittar nåt hur ska jag förklara mig då och kommer se dum ut då... men nu till saken. Ska be han om att få kolla nånting på hans mobil, nån bild eller nåt. Sen springa iväg in på toan med hans mobil och låsa in mig. Men då gäller de att vara snabb, och klara av att hålla emot låset på dörren när han lär försöka bryta sig in
    Lägg ner ts, hur du inte hur löjligt det här blir...? Ska ni slåss om hans mobil då eller vadå? Om du inte litar på honom behöver du inte mer bevis än du redan har, de räcker fullt.
  • Sat 15 Jan 2022 14:29
    #36
    Anonym (I) skrev 2022-01-15 14:14:06 följande:

    Har försökt se hans kod men misslyckats och han ser så misstänksam ut och blir bara kaos. Har ett förslag på vad jag kan göra men han lär bli galen men kanske värt det? Hittar jag nåt lurt så har jag ju haft rätt i min tanke och kan lämna. Värre är de ju om jag inte hittar nåt hur ska jag förklara mig då och kommer se dum ut då... men nu till saken. Ska be han om att få kolla nånting på hans mobil, nån bild eller nåt. Sen springa iväg in på toan med hans mobil och låsa in mig. Men då gäller de att vara snabb, och klara av att hålla emot låset på dörren när han lär försöka bryta sig in


    Det bästa vore ju att göra det utan att han vet, men är det omöjligt pga koden så kan du göra så tycker jag. Hellre det än att gå runt och misstänka bara.

    Jo men det klarar du, bara att vara förberedd när du väl låst och håller för så att han inte kan låsa upp med något så går det nog bra.
  • Anonym (I) Trådstartaren
    Sat 15 Jan 2022 14:35
    #37
    Hercai skrev 2022-01-15 14:29:22 följande:

    Det bästa vore ju att göra det utan att han vet, men är det omöjligt pga koden så kan du göra så tycker jag. Hellre det än att gå runt och misstänka bara.

    Jo men det klarar du, bara att vara förberedd när du väl låst och håller för så att han inte kan låsa upp med något så går det nog bra.


    Skönt att du iaf förstår! Alla i denna tråd verkar tycka jag är barnslig. Men då får jag vara det. Kan ju vara värt det tycker jag. Om man får reda på sanningen. Ja jag ska hålla för så han inte låser upp med en kniv, problemet är att han är mycket starkare? Och rädd att jag inte har tillräckligt mycket kraft i mina händer att hålla emot när han försöker låsa upp dörren! Men alltid värt att försöka. Ska testa de här senare idag :) måste och springa fort och gärna sitta en bit ifrån, annars lär han ju springa ifatt mig
  • Anonym (E)
    Sat 15 Jan 2022 14:40
    #38
    Anonym (I) skrev 2022-01-15 14:35:04 följande:
    Skönt att du iaf förstår! Alla i denna tråd verkar tycka jag är barnslig. Men då får jag vara det. Kan ju vara värt det tycker jag. Om man får reda på sanningen. Ja jag ska hålla för så han inte låser upp med en kniv, problemet är att han är mycket starkare? Och rädd att jag inte har tillräckligt mycket kraft i mina händer att hålla emot när han försöker låsa upp dörren! Men alltid värt att försöka. Ska testa de här senare idag :) måste och springa fort och gärna sitta en bit ifrån, annars lär han ju springa ifatt mig
    Och vad tror du händer när han får tag i dig....? Har han aldrig slagit dig förr så är det en sån gång det kan hända. Passa dig!
  • Anonym (I) Trådstartaren
    Sat 15 Jan 2022 14:53
    #39
    Anonym (E) skrev 2022-01-15 14:40:58 följande:

    Och vad tror du händer när han får tag i dig....? Har han aldrig slagit dig förr så är det en sån gång det kan hända. Passa dig!


    Är inte rädd.
  • Anonym (...)
    Sat 15 Jan 2022 14:54
    #40
    Anonym (I) skrev 2022-01-15 14:35:04 följande:
    Skönt att du iaf förstår! Alla i denna tråd verkar tycka jag är barnslig. Men då får jag vara det. Kan ju vara värt det tycker jag. Om man får reda på sanningen. Ja jag ska hålla för så han inte låser upp med en kniv, problemet är att han är mycket starkare? Och rädd att jag inte har tillräckligt mycket kraft i mina händer att hålla emot när han försöker låsa upp dörren! Men alltid värt att försöka. Ska testa de här senare idag :) måste och springa fort och gärna sitta en bit ifrån, annars lär han ju springa ifatt mig
    Riktigt dum idé. Se till att ta reda på koden i smyg och sen kolla när han sover. Annars kommer han bara radera alla spår.
  • Sat 15 Jan 2022 15:43
    #41
    Anonym (I) skrev 2022-01-15 14:35:04 följande:

    Skönt att du iaf förstår! Alla i denna tråd verkar tycka jag är barnslig. Men då får jag vara det. Kan ju vara värt det tycker jag. Om man får reda på sanningen. Ja jag ska hålla för så han inte låser upp med en kniv, problemet är att han är mycket starkare? Och rädd att jag inte har tillräckligt mycket kraft i mina händer att hålla emot när han försöker låsa upp dörren! Men alltid värt att försöka. Ska testa de här senare idag :) måste och springa fort och gärna sitta en bit ifrån, annars lär han ju springa ifatt mig


    Jag tycker inte du är barnslig, det är en självklarhet att man har rätt att veta om ens partner är lojal eller inte.

    Jo det klarar du säkert, ibland kan dock båda händerna behövas så blir nog svårt att gå igenom mobilen samtidigt.

    Tycker dock fortfarande att det bästa är att göra det när han sover. Du kanske inte hittar något idag, och då kommer han aldrig kunna lita på dig = du har ingen möjlighet att gå igenom mobilen igen. Gör du det i smyg och inte hittar något just idag så kan du göra samma sak nästa vecka och kanske då hitta något.
  • Tesskk
    Sat 15 Jan 2022 20:36
    #42

    Han behöver inte vara otrogen? Bara för han försökt förut. Sen brukar man faktiskt raka pungen och kuken när man vill vara otrogen. Iaf som kille och ännu mer när man är oattraktiv och har svårt att träffa nån, då vill man ju vara sitt bästa jag liksom. En kvinna får ju sex trots att hon har buske där nere och trots hon är oattraktiv

  • Anonym (I) Trådstartaren
    Tue 18 Jan 2022 05:12
    #43

    Nu har jag gjort det!! Och gick väl sådär he he

  • Tue 18 Jan 2022 06:33
    #44
    Anonym (I) skrev 2022-01-18 05:12:36 följande:

    Nu har jag gjort det!! Och gick väl sådär he he


    Berätta, du hittade något?
  • Tue 18 Jan 2022 06:38
    #45
    Tesskk skrev 2022-01-15 20:36:33 följande:

    Han behöver inte vara otrogen? Bara för han försökt förut. Sen brukar man faktiskt raka pungen och kuken när man vill vara otrogen. Iaf som kille och ännu mer när man är oattraktiv och har svårt att träffa nån, då vill man ju vara sitt bästa jag liksom. En kvinna får ju sex trots att hon har buske där nere och trots hon är oattraktiv


    Jösses... Presenterar du dig med dasen?

    Har du kommit så långt att brallorna faller är du redan hemma. Det där med rakat eller inte rakat, smaken är olika. Sånt löser sig.

    Prova att kamma håret och jobba på ditt uppträdande istället.
Svar på tråden Är han otrogen?