• Johannus

    Talang 2022

    I kväll startar Talang 2022.

    Hoppas det finns fler som tittar och vill prata om dessa tävlande.

  • Svar på tråden Talang 2022
  • molly50
    Johannus skrev 2022-02-18 20:41:19 följande:
    Eller Hur!!!!! Fy fan dessa två förstörde min Fredag.
    Förstörde vet jag inte. Men ibland så tycker jag att juryn har lite konstiga kriterier.
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-02-18 20:45:06 följande:
    Förstörde vet jag inte. Men ibland så tycker jag att juryn har lite konstiga kriterier.
    Ibland så undrar man vad dom går efter
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-02-18 20:43:09 följande:
    Andas
    Nä jag kan inte för Sverige har förstört mig.........(Tyck synd om mig)  är allt som går fram i tv rutan.....men arme dig om du är Svensk för då tycker ingen synd om dig för du ska själv ta hand om dig.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-02-18 20:49:16 följande:
    Sjunga kunde han
    Nja....vad sjöng han om!!!.......Hur många Svenskar har det inte svårt.....Hur många svenskar är inte Hemlösa som inte får den hjälp i Sverige som Han som sjöng får?????.......Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-02-18 20:51:37 följande:
    Nja....vad sjöng han om!!!.......Hur många Svenskar har det inte svårt.....Hur många svenskar är inte Hemlösa som inte får den hjälp i Sverige som Han som sjöng får?????.......Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Vad menar du, det står fritt för alla att söka
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-02-18 20:52:58 följande:
    Vad menar du, det står fritt för alla att söka
    Söka vad???.....Våra Hemlösa om du kollar sidan VDS Vid Din Sida har flera hundra hemlösa som VDS hjälper med mat, kläder och annat....Samhället, politikerna hjälper inte......Demonstration har gjorts politikerna sket i detta.....Dessa Hemlösa bor i parkbänkar, trappuppgångar, under en gran...blir rånade, misshandlade.....Gå in på sidan VDS.....Vid din sida och läs hur det är i alla storstäder......VDS började ta hand om hemlösa i Stockholm.....Nu även i Göteborg.......Jobbet görs idelt.....

    Alla som kommer som nykomlingar får bostad, pengar till mat, hygien, kläder, medicin.....År ut År in.......
Svar på tråden Talang 2022