• Anonym (Qvinn­a)
    Fri 14 Jan 2022 19:09
    4839 visningar
    31 svar
    31
    4839

    Fråga till killar

    Ni kommer in genom ytterdörren, ni möter eran kvinna/fru/sambo i hallen i en latex catsuit med höga stövlar och latexmask.

    Ni blir helt chockade, då det inte alls är likt henne.

    På bordet ligger det flera ridspön och strapons i olika storlekar.

    Hur hade ni reagerat? Hon ber dig snällt komma in och ställa sig på alla 4.

    Har ni lagt benen på ryggen och sprungit, eller tagit emot inviten?

  • Svar på tråden Fråga till killar
  • Anonym (Fan inte en sån igen..­.men ok då)
    Fri 14 Jan 2022 19:14
    #1

    Jag hade tänkt "Men fan inte igen" men gjort som hon sa ändå. Hade en ex. som ville göra en massa störda saker, jag var väldigt kär så jag gjorde som hon ville oftast, tills det gick för långt.

    Så det hade känts som det där, men ok då. Älskar jag henne och vi är ett par så ok.

  • Fri 14 Jan 2022 19:22
    #2

    Jag hade asgarvat och sen sagt "släng den där skiten nu och ställ DIG på alla fyra".

  • Fri 14 Jan 2022 19:42
    #3

    Äntligen en dröm som går i uppfyllelse.

  • Anonym (Jag)
    Fri 14 Jan 2022 20:56
    #4

    Jag skulle ha blivit förvånad, men absolut spelat med haha

  • Anonym (Jag)
    Fri 14 Jan 2022 20:57
    #5

    Jag skulle ha bjudit henne på cigg och sprit

  • Fri 14 Jan 2022 21:05
    #6

    Menar du att det finns något ANNAT sätt att bli mött på? Det här var förvirrande! Cool

  • Fri 14 Jan 2022 21:49
    #7
    +1

    Hade gladeligen tagit emot inviten. Så trevligt att hon bejakar det hon gillar och vågar leva ut.

  • Anonym (Man40­)
    Fri 14 Jan 2022 23:40
    #8

    Hon får åtminstone bjuda mig på middag först... och några järn.

  • Anonym (tröst­löst)
    Sat 15 Jan 2022 01:39
    #9

    Kan berätta hur mitt ex hade reagerat.. Han hade sett totalt frågande ut och börjat  pladdra om sin dag eller sagt att han skulle dra iväg en stund. MIn nuvarande hade nog bara sett lite skrämd ut en garvat och kanske börjat undersöka sakerna närmre och frågat vad jag tänkt mig med dem.

    Har aldrig haft nån sån nyfiken och sexuellt öppen och frigjord karl så skulle klart aldrig komma på tanken att överraska med något sådant. Blev avfärdad i början med några av mina fantasier så skulle inte försöka igen.

  • Anonym
    Sat 15 Jan 2022 01:46
    #10

    Jag hade blivit lite förvånad och sedan förklarat att "nej, alltså det här funkar inte ... sjysst försök och A for effort och jag hjälper dig gärna att rädda detta med något annat snuskigt, så det inte blir så pinsamt". Typ.
    Ungefär som jag känner att jag behöver göra med dig efter att du startat den här tråden, dvs.

Svar på tråden Fråga till killar