• Anonym (röd flagg?­)
    Fri 14 Jan 2022 23:18
    3696 visningar
    23 svar
    -3
    23
    3696

    Röd flagg/sexmissbrukare?

    För att göra en kort historia lång. Killen är jättesöt, snygg och charmig...MEN:

    Nånslags gigantisk som den var gjord för jättar eller en hel storfamilj...himmelssäng med sidenlakan, Sovrummet ser ut som nån slags....porrfilmsstudio fast utan kameror. inte för att jag nånsin vart i en sån men påminner om det.

    Resten av huset också rätt skumt. Jacuzzibadkar, bastu och nån enorm duschkabin med flera duschar...behöver tre stycken duscha samtidigt? 

    Sen hemgym som inte är typ en rostig skivstång vikter och ett par hantlar i ett garage...utan ser ut som ett litet gym man skulle kunna betala 199 i månaden för typ.  Inte all utrustning men tillräckligt.

    Vardagsrum med stor öppen spis med mässingsgrejer och en jäkla björnfäll(!!) framför. Allt är typ tunga antika möbler i vardagsrummet. Gamla tavlor på gubbar med stora mustascher på väggarna. Bardisk med barstolar.

    Att det är pengar bryr jag mig inte om. Är inte därför jag gillar honom, men hade jag haft pengar hade jag inrett lite mindre porrfilmsstudio lite mer hem?? dessutom lite mer ja...modernt. Fint kök dock.

    Skulle du se detta som en varningsflagg? Sexmissbrukare?

  • Svar på tråden Röd flagg/sexmissbrukare?
  • Anonym (E)
    Fri 14 Jan 2022 23:34
    #1

    Nej, jag skulle inte se en annan inredningsstil än min som varningsflagg för sexmissbruk...

  • Anonym (A)
    Fri 14 Jan 2022 23:34
    #2
    +1

    Seriöst..... Nej, han är inte sexmissbrukare. Han har bara dålig smak.

  • Anonym (Man40­)
    Fri 14 Jan 2022 23:37
    #3
    +1

    Gubbporträtt ger inte varningsflagg för mig direkt men låter ju som ett bra ställe för lite lekar på fler.

  • Anonym (röd flagg?­) Trådstartaren
    Fri 14 Jan 2022 23:39
    #4
    Anonym (Man40) skrev 2022-01-14 23:37:41 följande:

    Gubbporträtt ger inte varningsflagg för mig direkt men låter ju som ett bra ställe för lite lekar på fler.


    dvs sexmissbruk? Lekar på fler alltså. Inget för mig.
  • Anonym (Man 53 år)
    Fri 14 Jan 2022 23:47
    #5
    Anonym (A) skrev 2022-01-14 23:34:15 följande:

    Seriöst..... Nej, han är inte sexmissbrukare. Han har bara dålig smak.


    Håller med, låter hellre som han försöker kompensera nåt mindervärdeskomplex och gillar sånt som du (och jag) tycker är smaklöst. Men finner ingen anledning alls att se röd flagg/ sexmissbrukare för det - låter snarare trångsynt av dig att tänka så.

    Ge honom en chans så lär du väl märka om det är en prins eller groda.
  • Fri 14 Jan 2022 23:47
    #5

    Killen / mannen är tät och har sin smak, inget som skulle tyda på att behöver vara missbrukare? Jag hade nog gärna haft hemmet du beskriver om jag hade haft råd.:


    John
  • Anonym (röd flagg?­) Trådstartaren
    Fri 14 Jan 2022 23:58
    #6
    Anonym (A) skrev 2022-01-14 23:34:15 följande:

    Seriöst..... Nej, han är inte sexmissbrukare. Han har bara dålig smak.


    Anonym (Man 53 år) skrev 2022-01-14 23:47:57 följande:
    Håller med, låter hellre som han försöker kompensera nåt mindervärdeskomplex och gillar sånt som du (och jag) tycker är smaklöst. Men finner ingen anledning alls att se röd flagg/ sexmissbrukare för det - låter snarare trångsynt av dig att tänka så.

    Ge honom en chans så lär du väl märka om det är en prins eller groda.
    Myten7891 skrev 2022-01-14 23:47:57 följande:

    Killen / mannen är tät och har sin smak, inget som skulle tyda på att behöver vara missbrukare? Jag hade nog gärna haft hemmet du beskriver om jag hade haft råd.:




    Ok, blir det mer seriöst så får han flytta till min tvåa eller så får han låta mig göra om. Badrummet är ok, gymmet och köket älskar jag men resten... utifrån ser det ut som Draculas herrgård eller nåt. Lätt skräckfilmskänsla. Skräckfilm på utsidan, porrfilm på insidan.
  • Anonym (D)
    Sat 15 Jan 2022 00:50
    #7
    +1

    Nej han är inte sexmissbrukare. Han har bara en annan inredningsstil än du.

    Det finns många märkliga stolar; genomgående grått med vaser formade som kvinnorumpor... huh! Själslöst... din dejt har iallafall lite mer spännande och kul hem

  • Anonym (A)
    Sat 15 Jan 2022 07:35
    #8
    +1
    Anonym (röd flagg?) skrev 2022-01-14 23:58:04 följande:
    Anonym (Man 53 år) skrev 2022-01-14 23:47:57 följande:
    Håller med, låter hellre som han försöker kompensera nåt mindervärdeskomplex och gillar sånt som du (och jag) tycker är smaklöst. Men finner ingen anledning alls att se röd flagg/ sexmissbrukare för det - låter snarare trångsynt av dig att tänka så.

    Ge honom en chans så lär du väl märka om det är en prins eller groda.


    Ok, blir det mer seriöst så får han flytta till min tvåa eller så får han låta mig göra om. Badrummet är ok, gymmet och köket älskar jag men resten... utifrån ser det ut som Draculas herrgård eller nåt. Lätt skräckfilmskänsla. Skräckfilm på utsidan, porrfilm på insidan.
    Om ni blir mer seriösa (vilket jag tvivlar på) så är det inte du som ska bestämma hur ni ska bo, det måste ni så klart kompromissa om. Det bästa är om man flyttar till något nytt tillsammans så det är bådas hem och inte att den ena flyttar in hos den andra.
  • Anonym (qqq)
    Sat 15 Jan 2022 07:43
    #9

    Jag tror inte helle att det skulle handa om sexmissbruk. Han är nog mer för den "grabbiga vräkiga" stilen? 
    Det där med björnfäll och stora möbler är väl en viss typ av män som tror att man ska ha. Att det på något vis speglar manlighet (eller 80-tal, haha) 

    Du skriver också om hur huset ser ut på utsidan. Det låter som om huset kräver lite grann en viss typ av "vräkighet".
    Vi har också jacuzzi och bastu. Det är inget storslaget med det, utan bara skönt att ha. Nu höst/vinter använder vi det mycket för man är så frusen. 

    Att ha en stor säng låter bara lyxigt och att ha hemgym skulle jag också gärna ha. 
    Om du inte gillar sidenlakan får du väl tala om det. 

Svar på tråden Röd flagg/sexmissbrukare?