• Anonym (MrsX)

    Killen kysste min höga skor...

    Jag har alltid haft en passion för skor (som många andra kvinnor) och har självklart både entre och garderober full. Ju högre klackar desto roligare. Favoriter är eleganta lackpumps (med plattform så att klackhöjden kommer upp i 16-18cm, och efter många år av träning har jag inga som helst problem att trippa omkring och se näpen ut i dessa ursnygga skor. 

    Det är otroligt kul och se vilka trånande blickar man får både unga killar och mogna män som så höga klackar ofelbart frambringar. Även i jobbet (kontorsmiljö) kör jag självklart alltid högklackat (med klackhöjd 14-16cm oftast) och får ofta komplimanger.

    Jag är själv strax över 50, men ser yngre ut, lyckligt gift med två barn, och jag bör tillägga att även om jag gillar att vara feminin och uppklädd så är jag inte på ragg-jakt, framförallt inte på jobbet.


    En yngre urmysig kille på jobbet (gissar att han är 23-24 kanske) ger mig alltid gulliga komplimanger och jag har sett att han speciellt gillar mina höga skor. 
    vid ett tillfälle kom han förbi och pratade med mig, kommer inte ihåg om vad, och en bit in i samtalet sa han plötsligt något om hur "fina skor" jag hade och satte han sig ner på på huk framför mig och frågade lite nervöst hur jag kunde hålla dem så blanka. Han spräckte fram sin hand lite nervöst och smekte lite lätt över min högra sko. Stämningen blev plötsligt väldigt erotiskt laddad och jag satte utan att tänka instinktivt upp min fot på hans lår så att han kunde känna och smeka min höga sko med båda händerna, vilket han också gjorde. 

    Jag blev själv överraskad över den våg av upphetsning som sköljde över mig, och uppenbart också honom. Jag tittade lite nyfiket upp, men där var ingen i närheten som verkade se något så jag instinktivt tog honom i håret och ledde hans ansikte ner mot min fot. "Kyss dom" sa jag och han lydde som en liten snäll hund. Med både läppar och tunga kysste han min blanka svarta skyhöga lacksko (och min vad) och min upphetsning hade nu övergått i ren kåthet. 


    Ett plötsligt ljud längre bort i kontoret gjorde att jag snabbt släppte hans hår och drog undan mitt ben. Han reste sig snabbt upp och jag såg hur det buktade och stramade över hans byxor när han skyndade därifrån.

    Från den sekunden upptäckte jag att jag inte bara "gillade" skor utan att jag faktiskt hade en passionerad fetisch för höga klackar (och lite dominans faktiskt). Märkligt hur ett sånt litet oskyldigt ögonblick kan bli en passionerad erotisk upplevelse. Framför allt när jag tänker på vad konsekvenserna senare blev...

  • Svar på tråden Killen kysste min höga skor...
  • CleoX

    Väldigt tydligt att många män gillar och fantiserar om kvinnor i höga klackar. 

  • Anonym (Zaza)

    Jag tror då mer att du är en kille som luftar sina fantasier, men inget fel i det.

    Jag har ibland tänkt att en sko- eller fotfetischist hade varit perfekt som älskare, för jag älskar fotmassage och snygga skor och hans läggning hade inte stört mig.

    En del avvikande beteenden är mest intressanta.

  • Anonym (MrsX)
    Anonym (Zaza) skrev 2022-01-16 13:54:19 följande:

    Jag tror då mer att du är en kille som luftar sina fantasier, men inget fel i det.

    Jag har ibland tänkt att en sko- eller fotfetischist hade varit perfekt som älskare, för jag älskar fotmassage och snygga skor och hans läggning hade inte stört mig.

    En del avvikande beteenden är mest intressanta.


    Ojojdå, det var ju lite kul, men inte i det här fallet.
    Kanske bör säga att jag inte har en fot fetisch och skulle nog inte vara helt bekväm med en man som fokuserar så mycket på själva fötterna. Min passion ligger i själva skorna och klackarna, och spännande "maktkänslan" det skapar hos mig, men det är ju jag. Men visst är det intressant.
Svar på tråden Killen kysste min höga skor...