• Anonym (Villn­juta)
    Fri 28 Jan 2022 01:20
    26064 visningar
    65 svar
    -3 +1
    65
    26064

    Deprimerad pga kass sexliv

    Hej, Min sambo och jag har två barn tillsammans. vid den sista förlossni  sprack sambon. Hon fick ett par stygn och blev sedan hemskickad. Nu när vi har sex, vilket blir mer och mer sällan, så är hon så slapp att det inte känns någonting för mig. Eller rättare sagt så känns det som att doppa dicken i en hink ljummet vatten. Hon har å sin sida inga problem att få orgasm.

    detta gör mig deprimerad. jag blir så besviken över bristen på friktion och kommer inte i henne. oftast slutar det med att hon kommer och att jag runkar av mig själv. Jag känner en så stor sorg och saknad över detta att inte få komma inuti henne att jag börjat titta på porr och  allvarligt funderar på att vara otrogen eller separera. Är det bara jag som känner såhär eller finns det andra som känner igen sig? Är det någon som har något råd givet situatione)

  • Svar på tråden Deprimerad pga kass sexliv
  • Anonym (Jojo)
    Fri 28 Jan 2022 02:39
    #1

    Folk som säger att män är bara tänker på dig själva. Dom vet inte vad dom pratar om. 

  • Anonym (Knapp­)
    Fri 28 Jan 2022 02:44
    #2
    Anonym (Jojo) skrev 2022-01-28 02:39:56 följande:

    Folk som säger att män är bara tänker på dig själva. Dom vet inte vad dom pratar om. 


    Nu hoppas jag verkligen ts inte talar för alla män eller är särskilt representativ I sitt tankesätt.

    TS, hur länge sedan fick du och din sambo andra barnet?
  • Anonym (panfl­öjt)
    Fri 28 Jan 2022 03:36
    #3

    Hon verkar ha slarvat med sina knipövningar. 
    Förslag är att själv börja göra knipövningar o försöka få med henne på tåget. I annat fall kan du försöka få till kommunikationen på annat sätt. Frågan är hur man lägger upp det enklast, hur skulle ni kvinnor i tråden velat ha det upplagt så ni itne tar illa vid er?

  • Fri 28 Jan 2022 03:46
    #4
    -2 +1

    Hon har fött DITT barn. DITT eget jävla kött och blod. Det är HON som gett liv år DITT barn.

    Hoppas du förstår min poäng och visar lite jävla tacksamhet. Utan henne hade du aldrig fått DITT barn.

  • Anonym (Knapp­)
    Fri 28 Jan 2022 03:49
    #5
    +1
    Kexsmula skrev 2022-01-28 03:46:41 följande:

    Hon har fött DITT barn. DITT eget jävla kött och blod. Det är HON som gett liv år DITT barn.

    Hoppas du förstår min poäng och visar lite jävla tacksamhet. Utan henne hade du aldrig fått DITT barn.


    Inte nog med det, hon har råkat ut för en medicinsk skada under förloppet och jag tycker att sympatin lyser med sin frånvaro i trådstarten. 
  • Anonym (Knapp­)
    Fri 28 Jan 2022 03:53
    #6
    Anonym (panflöjt) skrev 2022-01-28 03:36:53 följande:

    Hon verkar ha slarvat med sina knipövningar. 
    Förslag är att själv börja göra knipövningar o försöka få med henne på tåget. I annat fall kan du försöka få till kommunikationen på annat sätt. Frågan är hur man lägger upp det enklast, hur skulle ni kvinnor i tråden velat ha det upplagt så ni itne tar illa vid er?


    Jag vet inte. Hur hade en man velat att man tog upp om han i samband med en operation fick problem med att få lika hårt stånd som innan men själv inte led av det ? (svår jämförelse dessutom eftersom ett barn skaffar man för bådas skull men tyvärr kan bara kvinnan göra den uppoffringen det innebär för sin kropp)
  • Anonym (panfl­öjt)
    Fri 28 Jan 2022 03:57
    #7
    Anonym (Knapp) skrev 2022-01-28 03:53:50 följande:
    Jag vet inte. Hur hade en man velat att man tog upp om han i samband med en operation fick problem med att få lika hårt stånd som innan men själv inte led av det ? (svår jämförelse dessutom eftersom ett barn skaffar man för bådas skull men tyvärr kan bara kvinnan göra den uppoffringen det innebär för sin kropp)

    Ja jättesvårt, kvinnorna på forumet blir bara defensiva och kommer förmodligen inte hjälpa heller i hur det kan läggas fram. 


    Grejen är ju den att det finns en lösning i form av ambitiöst utförda knipövningar, Så det handlar väl kanske om att försöka få henne att utföra dem, och kanske lägga fram det som att dessa övningar är bra för båda (vilket de är) och ni kan träna dem tillsamans.

  • Anonym (ge inte upp)
    Fri 28 Jan 2022 07:41
    #8

    Har hon sökt hjälp för problemet? Det kan ju inte vara en särskilt rolig situation för henne heller. I alla fall tycker jag inte att du ska göra slut enbart på grund av detta. Det måste gå att hitta en lösning, antingen genom medicinsk behandling eller att ni har sex på annat sätt.

  • Anonym (Fista­rn)
    Fri 28 Jan 2022 07:48
    #9
    -3

    Kan rekommendera fisting till e, det kör vi.
    Du kan fista henne med en eller båda händerna och töja henne ordentligt, samtidigt som hon suger av dig. Det är kul!
    Annars kan du alltid börja ta andra hålet när ni ska ligg.

  • Anonym (Knapp­)
    Fri 28 Jan 2022 08:03
    #10
    -2
    Anonym (panflöjt) skrev 2022-01-28 03:57:55 följande:

    Ja jättesvårt, kvinnorna på forumet blir bara defensiva och kommer förmodligen inte hjälpa heller i hur det kan läggas fram. 


    Grejen är ju den att det finns en lösning i form av ambitiöst utförda knipövningar, Så det handlar väl kanske om att försöka få henne att utföra dem, och kanske lägga fram det som att dessa övningar är bra för båda (vilket de är) och ni kan träna dem tillsamans.


    Det handlar inte om att bli defensiv (och jag talar inte för alla kvinnor på familjeliv heller) utan av trådstarten framgår inte mycket info för att ge konkreta råd. Jag tycker det är stor skillnad på hur man lägger fram att ens barns mor spruckit och nästa sekund fokuserar enbart på sin egen njutning utan minsta hänsyn till vad frun gått igenom, då framstår man som tämligen osympatisk och egoistiskt och då är det svårare att få ens partner att anstränga sig för ens skull. 


    Födde hon för 1 månad sedan eller har det gått flera år Tex. Om ts partner är så slapp så att det är som att doppa snoppen i en hink som han så fint uttryckte det, så borde hon även ha inkontinensproblem, detta borde isf vara ett problem för henne hon vill söka hjälp för. Men om hon bara är slappare och inte lider av det själv blir ju såklart konversationen svårare. 

Svar på tråden Deprimerad pga kass sexliv