• Anonym (Villnjuta)

    Deprimerad pga kass sexliv

    Hej, Min sambo och jag har två barn tillsammans. vid den sista förlossni  sprack sambon. Hon fick ett par stygn och blev sedan hemskickad. Nu när vi har sex, vilket blir mer och mer sällan, så är hon så slapp att det inte känns någonting för mig. Eller rättare sagt så känns det som att doppa dicken i en hink ljummet vatten. Hon har å sin sida inga problem att få orgasm.

    detta gör mig deprimerad. jag blir så besviken över bristen på friktion och kommer inte i henne. oftast slutar det med att hon kommer och att jag runkar av mig själv. Jag känner en så stor sorg och saknad över detta att inte få komma inuti henne att jag börjat titta på porr och  allvarligt funderar på att vara otrogen eller separera. Är det bara jag som känner såhär eller finns det andra som känner igen sig? Är det någon som har något råd givet situatione)

  • Svar på tråden Deprimerad pga kass sexliv
  • Anonym (Kvinnliga orgasmglappet)
    Hotelliggaren skrev 2022-01-28 08:33:08 följande:

    Omoget och egoistiskt tänk. Jag fattar att det inte är lika skönt längre, men vad fan! Alla vet att kvinnan förändras när hon får barn. Ofta inte till det sämre men... Men ta upp det med henne, och som nån sa, gör knipövningar. Hon måste oxo känt att det inte är lika tajt längre även om hon njuter. Jobbigt o känsligt såklart. Lite som om du var halvt impotent och hon tog upp det med dig. Och den dagen kommer. Vill du då att hon funderar på att bryta upp för en yngre snubbe med hård kuk? Ni har trots allt sex, mer än många har efter småbarn osv. Våga ta upp det med henne. En grej som kan funka, om hon gillar det, är en vibrator i bak på henne. Tajtar till och vibrerar mot din kuk. Ett tips bara....


    Han har rätt till sin sexualitet på samma sätt som kvinnor har det till sin egna sexualitet. 
  • Anonym (Villnjuta)
    Anonym (Fistarn) skrev 2022-01-28 07:48:36 följande:

    Kan rekommendera fisting till e, det kör vi.
    Du kan fista henne med en eller båda händerna och töja henne ordentligt, samtidigt som hon suger av dig. Det är kul!
    Annars kan du alltid börja ta andra hålet när ni ska ligg.


    Gillar varken fisting eller analsex. bajs på dicken är smutsigt och luktar illa. Inget jag blir kåt av . 
  • Anonym (Villnjuta)
    Anonym (Knapp) skrev 2022-01-28 10:06:22 följande:
    Okej då var det ett tag sedan. Har hon inga andra besvär av det ? 
    Misstänker att hon är inkontinent. Inget hon uttryckligen berättat dock. Men det är väldigt bråttom att springa på toa vet jag
  • twinboymom

    Jag hade försökt få det undersökt igen. Oftast att de bara de ytliga skadorna, inte om det är djupare fel som inte syns direkt. Tyvärr är vården efter skador extremt bristfällig, och ibland Känns det som att behandlare är medvetna om att skadan förmodligen är större, men syr snabbt pga resursbrist, så får patienten återkomma vid behov. När behov uppstår viftas det lätt bort med tips om ex ?knipövningar?, som är väldigt svårt att utföra om muskeln är trasig; då finns inget direkt att knipa med. Förmodligen är din fru medveten om att hon är slappare, men kanske inte själv ser det som ett stort problem. Väldigt svårt ämne att prata om för dig med henne. Och har hon inga ytterligare problem än att du inte blir tillfredsställd kanske hon inte är jättemotiverad att genomgå en stor operation i underlivet för att tajta till sig för din skull. Man är lätt ganska känslig för ytterligare ingrepp efter att redan ha skadat sig och blivit sydd. Det är hemskt att läka efter operationer i underlivet, då man fortfarande måste gå på toa regelbundet.

  • Anonym (Lina)
    Anonym (Villnjuta) skrev 2022-01-28 10:16:06 följande:
    Tack Lisa för ditt svar. Hon opererades för men blev inte tajtare tyvärr. dessutom saknar hon ork att knipöva på överviktig och fysiskt krävande arbete. Inte för att hon sagt det men jag misstänker att hon lider av inkontinens. 
    Gud vad jobbigt det låter. Så många kvinnor (och deras män) som lider i åratal?om jag vore du så skulle jag försöka ta upp detta med henne på ett lugnt sätt. Säg att du inte känner något vid sex och att det är ett stort problem för dig. Att det har varit så i åratal. Att du är otroligt tacksam över barnen hon har gett dig. Men att något verkade hända vid den sista förlossningen. Antagligen sydde dom inte tillräckligt. Om hon lider av inkontinens så är det också något dom kan fixa. Peppa henne till att söka vård igen och var tydlig med hur det påverka ert samliv och er relation. Säg det lugnt och sakligt, utan att anklaga. 
  • Hotelliggaren
    Anonym (Kvinnliga orgasmglappet) skrev 2022-01-28 10:20:30 följande:
    Han har rätt till sin sexualitet på samma sätt som kvinnor har det till sin egna sexualitet. 
    Javisst... han kan ju runka... Jag fattar ju att sexet blivit sämre och att det inte är kul att det var som förr. Men jag menar bara att nu är det som det är. Gilla läget liksom....
  • Anonym (E)

    Låt henne va. Kan du inte känna med henne? Hur tror du det känns för henne?

    Jag har varit med om samma sits som du, men min fru tillåter att vi har med en Fleshlight i sängen. 


    Jag har accepterat att det är som det är.
    Det handlar också om att sluta tänka med k***n hela tiden.

  • Anonym (Knapp)
    Anonym (Villnjuta) skrev 2022-01-28 10:25:20 följande:
    Misstänker att hon är inkontinent. Inget hon uttryckligen berättat dock. Men det är väldigt bråttom att springa på toa vet jag

    Då kanske det är lättare att försöka fråga från den synvinkeln. 


    Jag tror det kan vara väldigt känsligt att vara för rak när man tar upp det och säga att man inte känner något och att man mår dåligt över det. Jag är själv ganska rak och föredrar den typen av kommunikation men har full förståelse för att det kan vara känsligt för någon annan. Du känner ju din sambo bäst själv. 


    Jag och min man pratade en del om detta efter min förlossning (mest jag som var nyfiken hur han upplevde det), för mig blev sexet bättre efter förlossningen och jag upplevde mig som tajtare i huden men svagare/slappare i musklerna då jag själv slarvade med knipövningar i början och är varken överviktig eller har fysiskt ansträngande jobb men jag tycker det är mycket jobbigare än en timmes pass på gymmet. 

  • Anonym (Mamma)

    Du funderar alltså seriöst på att vara otrogen eller lämna henne pga att du inte kommer under samlag? Jösses. Snacka om ego. Tänk om alla de kvinnor som inte kommer under samlag skulle lämna sina män. Hur skulle du känna om du blev impotent och din fru lämnade dig pga det? Detta går ju att lösa. Dels finns det andra sätt att komma på. Din fru kan t.ex. runka av dig eller suga av dig. Dels kan hon göra knipövningar. Har du föreslagit det för henne?

  • Gameofthrones

    Det handlar inte om vara egotrippad för kvinnan har fött barn. 

    Han undrar bara och det är helt naturligt. Män är inte kvinna och tvärtom. Hade det varit en kvinna som har sagt att hon har ett kasst sexliv då hade ni smekt medhårs. Men för flesta män är det en viktig fråga som för vem som helst. 

    Jag förstår dig hur du tänker. Du har iallafall förstått att hon fick sy ihop lite. 

    Knipövning, bäckenbottenträning, innebär att man växelvis spänner och slappnar av bäckenbottnens muskler. Bäckenbottenövningar kan användas för att motverka inkontinens. Graviditet kan göra att bäckenbottenmuskulaturen försvagas. Därför är det extra viktigt med knipövningar under och efter graviditet.

    Det är svårt för kvinnor och bli och vara trånga efter föda barn. Jag har tre barn och vårat sexliv är fortfarande topp. Det är hektiskt schema men får alltid in sex på schemat. 
    Men kanske skillnad från dig och din kvinna. Jag har kommunikation. 

    Vi har varit tillsammans 20 årstid över tom. Jag är medelålders. Han äldre än mig. Jag blev nästan inprentad knipöva från när jag blev gravid till förlossningen. För sjukhuspersonal, BVC. Etc. 

    Jag vet inte egentligen om jag har blivit slappare, min man säger du är så jäkla skön..så förmodar att jag är skön och trång fortfarande... 

    Men det är viktigt att ni kanske förändrar sexlivet. Och så båda nöjda?
    Älskar du henne hitta på nytt. 

Svar på tråden Deprimerad pga kass sexliv