• Anonym (Villnjuta)

    Deprimerad pga kass sexliv

    Hej, Min sambo och jag har två barn tillsammans. vid den sista förlossni  sprack sambon. Hon fick ett par stygn och blev sedan hemskickad. Nu när vi har sex, vilket blir mer och mer sällan, så är hon så slapp att det inte känns någonting för mig. Eller rättare sagt så känns det som att doppa dicken i en hink ljummet vatten. Hon har å sin sida inga problem att få orgasm.

    detta gör mig deprimerad. jag blir så besviken över bristen på friktion och kommer inte i henne. oftast slutar det med att hon kommer och att jag runkar av mig själv. Jag känner en så stor sorg och saknad över detta att inte få komma inuti henne att jag börjat titta på porr och  allvarligt funderar på att vara otrogen eller separera. Är det bara jag som känner såhär eller finns det andra som känner igen sig? Är det någon som har något råd givet situatione)

  • Svar på tråden Deprimerad pga kass sexliv
  • Gameofthrones

    Funderar du på bli otrogen då är du en skitstövel rent ut sagt va en man istället. 

  • Ocdmänniska

    Fan börjar förlora positiva tankar om mänskligheten på grund av detta forum.. Du är redo att vara otrogen eller lämna bara för att du inte kan komma i henne? Det finns otroligt mycket ni kan göra som inte handlar om penetration i fittan bara.. 

  • Anonym (M)

    Kanske hon skulle testa att göra knipövningar (om hon inte redan gör det)? 


    Man kan ju använda knipkulor också, det har jag gjort en del.
    Jag födde mitt första barn med sugklocka och sprack en del och blev sydd ,andra föddes med akutsnitt men efter det fick jag besvär och då upptäckte de att en muskel aldrig hade läkt ihop ordentligt och att det hade blivit värre av tyngden från andra graviditeten trots att jag inte födde vaginalt.. Men jag hade inte direkt besvär med att jag var slapp, var fortfarande nästan som innan när det gäller det.. det var mer tyngdkänsla och början till framfall, att det kändes som allt inte riktigt ?hölls uppe? .
    Hade lite besvär med att det läckte när jag hostade och nös också. Iallafall så fick jag operera skadan , behövde göra om det en gång pga att det gick upp men sen blev det ganska bra och nu ska jag föda mitt tredje barn snart med planerat snitt.. 

    Kan ju vara värt att kolla upp om nått inte har läkt som det ska kanske , men sen är det ju också normalt att inte vara riktigt som innan när man har fött två barn.. Är det bara att man inte är lika tight som innan och ingen riktigt skada så lär man ju inte få operation av landstinget (tror jag inte iallafall). Har hon några andra besvär än det efter förlossningen? 

    Men som sagt knipövningar , det är ju ändå bra för att förebygga inkontinens och framfall i framtiden. 

  • Anonym (M)
    Anonym (M) skrev 2022-01-28 12:15:12 följande:

    Kanske hon skulle testa att göra knipövningar (om hon inte redan gör det)? 


    Man kan ju använda knipkulor också, det har jag gjort en del.
    Jag födde mitt första barn med sugklocka och sprack en del och blev sydd ,andra föddes med akutsnitt men efter det fick jag besvär och då upptäckte de att en muskel aldrig hade läkt ihop ordentligt och att det hade blivit värre av tyngden från andra graviditeten trots att jag inte födde vaginalt.. Men jag hade inte direkt besvär med att jag var slapp, var fortfarande nästan som innan när det gäller det.. det var mer tyngdkänsla och början till framfall, att det kändes som allt inte riktigt ?hölls uppe? .
    Hade lite besvär med att det läckte när jag hostade och nös också. Iallafall så fick jag operera skadan , behövde göra om det en gång pga att det gick upp men sen blev det ganska bra och nu ska jag föda mitt tredje barn snart med planerat snitt.. 

    Kan ju vara värt att kolla upp om nått inte har läkt som det ska kanske , men sen är det ju också normalt att inte vara riktigt som innan när man har fött två barn.. Är det bara att man inte är lika tight som innan och ingen riktigt skada så lär man ju inte få operation av landstinget (tror jag inte iallafall). Har hon några andra besvär än det efter förlossningen? 

    Men som sagt knipövningar , det är ju ändå bra för att förebygga inkontinens och framfall i framtiden. 


    Menade alltså inte att det inte var en riktigt skada , det var det såklart men som i mitt fall var det ju en skada som aldrig hade läkt /läkt fel så därför fick jag operera det.

    Sen kan man ju alltid fixa till det privat och betala själv säkert men det är kanske inte så populärt att föreslå ..
  • Anonym (Knapp)
    Anonym (Knapp) skrev 2022-01-28 11:57:47 följande:

    Då kanske det är lättare att försöka fråga från den synvinkeln. 


    Jag tror det kan vara väldigt känsligt att vara för rak när man tar upp det och säga att man inte känner något och att man mår dåligt över det. Jag är själv ganska rak och föredrar den typen av kommunikation men har full förståelse för att det kan vara känsligt för någon annan. Du känner ju din sambo bäst själv. 


    Jag och min man pratade en del om detta efter min förlossning (mest jag som var nyfiken hur han upplevde det), för mig blev sexet bättre efter förlossningen och jag upplevde mig som tajtare i huden men svagare/slappare i musklerna då jag själv slarvade med knipövningar i början och är varken överviktig eller har fysiskt ansträngande jobb men jag tycker det är mycket jobbigare än en timmes pass på gymmet. 


    Ett litet tillägg, om det är så att hon inte fått någon skada som kräver operation utan det beror på att hon inte gör knipövningar (vilket är viktigt ju äldre man blir också för att förhindra inkontinens) kanske du kan köpa denna som en liten kul grej att öva med 
    https://www.elvie.com/sv-se/shop/elvie-trainer?gclid=EAIaIQobChMIx72RzKzU9QIVnAUGAB0TRAVbEAQYASABEgLWe_D_BwE
  • Anonym (40+)

    Går det inte att fixa?

    En kvinna jag var med berättade att hon fick göra ett litet ingrepp efter att hon fött sin sista, en sladdis. Vet inte hur hon var innan men nu kändes hon som kvinnor brukar vara.

  • StudierKemi
    Kexsmula skrev 2022-01-28 03:46:41 följande:

    Hon har fött DITT barn. DITT eget jävla kött och blod. Det är HON som gett liv år DITT barn.

    Hoppas du förstår min poäng och visar lite jävla tacksamhet. Utan henne hade du aldrig fått DITT barn.


    Man får en liten tår i ögat, när man läser ts. Hur kvinnor utnyttjas till att gå igenom både graviditet och förlossning, och spricka i smärta. Och som om inte det var nog så ska man eventuellt bli dumpad också till slut, av sin j*vla karl. 
  • Anonym (anonym)

    Du nämner inte ett **** om hur hon mår. Hon har fött barn och spruckit. och det enda du tänker på är att sexet inte är lika skönt för dig längre.

    Ditt vidriga ego. 

  • Anonym (J)

    Men ni har pratat om det, att hon verkar ha pajat musklerna? Varför vill hon inte knipa??

    Jag förstår dig TS. 

  • Ocdmänniska
    Anonym (J) skrev 2022-01-28 17:27:28 följande:

    Men ni har pratat om det, att hon verkar ha pajat musklerna? Varför vill hon inte knipa??

    Jag förstår dig TS. 


    Inte musklerna som är pajat, hon har ju en förlossnings skada! Inte så hon har en dålig bäckenbotten att träna upp.
Svar på tråden Deprimerad pga kass sexliv