• Anonym (Villnjuta)

    Deprimerad pga kass sexliv

    Hej, Min sambo och jag har två barn tillsammans. vid den sista förlossni  sprack sambon. Hon fick ett par stygn och blev sedan hemskickad. Nu när vi har sex, vilket blir mer och mer sällan, så är hon så slapp att det inte känns någonting för mig. Eller rättare sagt så känns det som att doppa dicken i en hink ljummet vatten. Hon har å sin sida inga problem att få orgasm.

    detta gör mig deprimerad. jag blir så besviken över bristen på friktion och kommer inte i henne. oftast slutar det med att hon kommer och att jag runkar av mig själv. Jag känner en så stor sorg och saknad över detta att inte få komma inuti henne att jag börjat titta på porr och  allvarligt funderar på att vara otrogen eller separera. Är det bara jag som känner såhär eller finns det andra som känner igen sig? Är det någon som har något råd givet situatione)

  • Svar på tråden Deprimerad pga kass sexliv
  • Anonym (Irriterad)

    Men vad  fan? Du får oss andra män att se dåliga ut. Kan det iinte bara vara så att du har sjukt liten kuk och det är därför friktionen uteblir? Penisförlängning kanske? Är din fru nöjd med DIN insats?

  • Anonym (panflöjt)

    L¨åt oss diskutera lösningar istället för att moralisera. 


    TS har uteslutit analsex, vilket hade kunnat vara en lösning om inte knipövningarna gav effekt. Att försöka bredda sin penis kan vara en ide, jag använde själv förut bathmate, tyckte den gav effekt, men de tär förmodligen inget som kommer kännas. 
    En tredje, om det handlar mkt om orgasmen är att hon helt enkelt steppar upp lite i sitt bj game. Jag har själv märkt att bli avrunkad med olja samtidigt som man hånglar o klämmer på henne kan vara lika najs som sex med vissa. 


     

  • Anonym (Fistarn)

    Men herregud? Skärp dig.

    Säg till din fru att vara lite mer renlig! Jag har tagit min nuvarande i tvåan i snart tio år, ALDRIG fått skit på dicken. Skulle jag få det så skulle hon få veta det och skulle det upprepas så är det separation. Lite fräsch för varandra får man vara!!!

    Gillar du inte fisting så har du inte provat. ALLA tjejer, och killar också, gillar det.

  • Anonym (Medioker)

    Det är många som är missnöjda med sitt sexliv. Skillnaden är att kvinnor får mer sympati. Det måste vara en plåga för en kvinna att leva med en man som inte ger henne bra sex.
    Mer ok för kvinnor att börja fundera på att träffa andra män. Kvinnor tröttnar snabbt och behöver nya stimulanser, omväxling.

  • Anonym (Mamma)
    Anonym (Fistarn) skrev 2022-01-29 00:39:20 följande:

    Men herregud? Skärp dig.

    Säg till din fru att vara lite mer renlig! Jag har tagit min nuvarande i tvåan i snart tio år, ALDRIG fått skit på dicken. Skulle jag få det så skulle hon få veta det och skulle det upprepas så är det separation. Lite fräsch för varandra får man vara!!!

    Gillar du inte fisting så har du inte provat. ALLA tjejer, och killar också, gillar det.


    Du skulle alltså lämna din fru om du fick bajs på kuken under analsex mer än en gång? I så fall är du ju precis lika omogen som TS. Det är ju inte så att man tvättar sig inne i ändtarmen. Att det kan finnas rester av bajs där inne är en risk man får ta om man knullar någon analt. Det är knappast din frus fel om du får bajs på kuken. Om du skulle lämna henne för en sådan sak, så kan hon inte vara mycket värd för dig.
  • Anonym (ge inte upp)
    Anonym (Villnjuta) skrev 2022-01-28 10:16:06 följande:
    Tack Lisa för ditt svar. Hon opererades för men blev inte tajtare tyvärr. dessutom saknar hon ork att knipöva på överviktig och fysiskt krävande arbete. Inte för att hon sagt det men jag misstänker att hon lider av inkontinens. 
    Du kan kanske prata med henne lite försiktigt om att söka hjälp igen. Annars skulle jag i din sits som sagt satsa på andra former av sex, t.ex. oralsex.
  • Anonym (Knapp)
    Anonym (Mamma) skrev 2022-01-29 08:29:40 följande:
    Du skulle alltså lämna din fru om du fick bajs på kuken under analsex mer än en gång? I så fall är du ju precis lika omogen som TS. Det är ju inte så att man tvättar sig inne i ändtarmen. Att det kan finnas rester av bajs där inne är en risk man får ta om man knullar någon analt. Det är knappast din frus fel om du får bajs på kuken. Om du skulle lämna henne för en sådan sak, så kan hon inte vara mycket värd för dig.
    Tack.
    Orkade inte ens bemöta den skribenten.
    Att man har bajs i tarmarna för att man inte är renlig, då har man inte koll på grundläggande anatomi som man lär sig när man är typ 2 år. 
  • Anonym (Medioker)
    Anonym (Knapp) skrev 2022-01-29 08:44:22 följande:
    Tack.
    Orkade inte ens bemöta den skribenten.
    Att man har bajs i tarmarna för att man inte är renlig, då har man inte koll på grundläggande anatomi som man lär sig när man är typ 2 år. 
    Och jag som tycker att det är press på ungarna i skolan nu. Man lärde sig alltså om anatomi när man var 2 år?
  • Anonym (Jojo)
    Anonym (Knapp) skrev 2022-01-29 08:44:22 följande:
    Tack.
    Orkade inte ens bemöta den skribenten.
    Att man har bajs i tarmarna för att man inte är renlig, då har man inte koll på grundläggande anatomi som man lär sig när man är typ 2 år. 
    Det är en anonym tråd på nätet. Räkna inte med att folk talar sanning. Personen i fråga har förmodligen inte ens en fru eller nånsin haft analsex. 
    Jag utgår ifrån att hälften av det som skrivs på FL är rena lögner i syfte att provocera. 
  • Anonym (Knapp)
    Anonym (Medioker) skrev 2022-01-29 08:51:58 följande:
    Och jag som tycker att det är press på ungarna i skolan nu. Man lärde sig alltså om anatomi när man var 2 år?

    Vi har en bok till vår 2 åring som heter pruttresan och går igenom en tuggas resa genom hals, mage och tarmar. 
    Att det kommer bajs från rumpan tror jag många småbarn har koll på. 

Svar på tråden Deprimerad pga kass sexliv