• Anonym (Villn­juta)
    Fri 28 Jan 2022 01:20
    26038 visningar
    65 svar
    -3 +1
    65
    26038

    Deprimerad pga kass sexliv

    Hej, Min sambo och jag har två barn tillsammans. vid den sista förlossni  sprack sambon. Hon fick ett par stygn och blev sedan hemskickad. Nu när vi har sex, vilket blir mer och mer sällan, så är hon så slapp att det inte känns någonting för mig. Eller rättare sagt så känns det som att doppa dicken i en hink ljummet vatten. Hon har å sin sida inga problem att få orgasm.

    detta gör mig deprimerad. jag blir så besviken över bristen på friktion och kommer inte i henne. oftast slutar det med att hon kommer och att jag runkar av mig själv. Jag känner en så stor sorg och saknad över detta att inte få komma inuti henne att jag börjat titta på porr och  allvarligt funderar på att vara otrogen eller separera. Är det bara jag som känner såhär eller finns det andra som känner igen sig? Är det någon som har något råd givet situatione)

  • Svar på tråden Deprimerad pga kass sexliv
  • Anonym (Knapp­)
    Sat 29 Jan 2022 08:56
    #51
    Anonym (Jojo) skrev 2022-01-29 08:53:09 följande:
    Det är en anonym tråd på nätet. Räkna inte med att folk talar sanning. Personen i fråga har förmodligen inte ens en fru eller nånsin haft analsex. 
    Jag utgår ifrån att hälften av det som skrivs på FL är rena lögner i syfte att provocera. 
    Ja, det får man hoppas. Ibland undrar jag dock? 
  • Anonym (Dildo­)
    Sat 29 Jan 2022 09:39
    #52

    Har du testat att föreslå DP? Alltså att du har en dildo av mindre modell i samtidig? Då lär det ju garanterat kännas trängre. Jag läste det tipset här på FL för flera år sedan och tyckte att det var en enkel och bra lösning. Du behöver inte ens säga att du tycker att hon är slapp, utan bara antyda att du fantiserar om att ta henne tillsammans med en annan man. Sedan, om hon gillar det, kan ni plocka in dildon som en del av ert sexliv och skippa den ibland. På så vis får du mer friktion och behöver inte göra henne ledsen genom att påtala problemet.

  • Anonym (anony­m)
    Sat 29 Jan 2022 13:14
    #53

    Hon kan ju använda strap-on på dig istället. Där är det iallafall tight så du blir nöjd....

  • Anonym (E)
    Sat 29 Jan 2022 14:26
    #54
    Anonym (anonym) skrev 2022-01-29 13:14:08 följande:

    Hon kan ju använda strap-on på dig istället. Där är det iallafall tight så du blir nöjd....


    Testa det TS. Du kommer få himmelsk orgasm, samtidigt som du runkar.
  • Anonym (Villn­juta) Trådstartaren
    Sun 30 Jan 2022 11:04
    #55
    -1

    Tycker tråden börjar spåra ur. Eller snarare kuka ur? Påståendet om att jag skulle ha liten är fullståndigt fel! 


    BJ är inget alternativ min sambo har liten mun och stora tänder. Det hör till saken att jag är rätt grov. Problemet är, som ni kanske förstår att det gör ont när min känsligaste kroppsdel skaver mot tänderna.

    En dildo kan vara värt ett försök för att fylla ut därnere. Problemet är som sagt att hon blivit vid och slapp. 


    Fisting har vi provat. Men hur skulle fisting hjälpa i den här situa?


    undrar TS...

  • Anonym (Mamma­)
    Sun 30 Jan 2022 12:13
    #56
    +1
    Anonym (Villnjuta) skrev 2022-01-30 11:04:48 följande:

    Tycker tråden börjar spåra ur. Eller snarare kuka ur? Påståendet om att jag skulle ha liten är fullståndigt fel! 


    BJ är inget alternativ min sambo har liten mun och stora tänder. Det hör till saken att jag är rätt grov. Problemet är, som ni kanske förstår att det gör ont när min känsligaste kroppsdel skaver mot tänderna.

    En dildo kan vara värt ett försök för att fylla ut därnere. Problemet är som sagt att hon blivit vid och slapp. 


    Fisting har vi provat. Men hur skulle fisting hjälpa i den här situa?


    undrar TS...


    Jag tycker inte den har spårat ur. Du har ju fått massor av råd. Många har föreslagit att din fru ska göra knipövningar, men jag kan inte se att du har svarat på det. Kan du tänka dig att föreslå för din fru att hon gör knipövningar?

    Att folk reagerar på att du skriver att du funderar på att lämna din fru eller vara otrogen pga att du inte får spruta i hennes fitta, får du ju räkna med. Det är inte att tråden spårar ur. Du inser väl att det låter provocerande när du skriver så? Du kan inte älska din fru särskilt mycket, ärligt talat. Du kan väl svara på det här nu: Om du blev impotent och din fru var otrogen eller lämnade dig pga det, hur skulle du känna då?
  • Sun 30 Jan 2022 13:38
    #57

    Spåra ur? Du anser att din vilja att spruta i en fitta är viktigare än din fru och ditt äktenskap? Förstår du inte hur absurt det låter? 

  • Sun 30 Jan 2022 13:39
    #58
    +1

    Dessutom när hon har fått en förlossnings skada pågrund av att hon har fött era barn 

  • Anonym (anony­m)
    Sun 30 Jan 2022 13:52
    #59
    Anonym (Villnjuta) skrev 2022-01-30 11:04:48 följande:

    Tycker tråden börjar spåra ur. Eller snarare kuka ur? Påståendet om att jag skulle ha liten är fullståndigt fel! 


    BJ är inget alternativ min sambo har liten mun och stora tänder. Det hör till saken att jag är rätt grov. Problemet är, som ni kanske förstår att det gör ont när min känsligaste kroppsdel skaver mot tänderna.

    En dildo kan vara värt ett försök för att fylla ut därnere. Problemet är som sagt att hon blivit vid och slapp. 


    Fisting har vi provat. Men hur skulle fisting hjälpa i den här situa?


    undrar TS...


    Hela den här tråden handlar om ditt ego. DIN önskan om ett tillfredsställande sexliv.

    Ja men då är ju att din fru tar dig i rumpan en god lösning. Hon slipper ditt klagande på hennes slapphet, och du får den njutning du efterfrågar.
    Fisting på dig kanske är att fundera på? 
  • Anonym (M)
    Mon 31 Jan 2022 00:31
    #60
    Anonym (Villnjuta) skrev 2022-01-30 11:04:48 följande:

    Tycker tråden börjar spåra ur. Eller snarare kuka ur? Påståendet om att jag skulle ha liten är fullståndigt fel! 


    BJ är inget alternativ min sambo har liten mun och stora tänder. Det hör till saken att jag är rätt grov. Problemet är, som ni kanske förstår att det gör ont när min känsligaste kroppsdel skaver mot tänderna.

    En dildo kan vara värt ett försök för att fylla ut därnere. Problemet är som sagt att hon blivit vid och slapp. 


    Fisting har vi provat. Men hur skulle fisting hjälpa i den här situa?


    undrar TS...


    Har du provat att föreslå knipövningar? Eller att köpa knipkulor så det blir lättare?

    Fisting låter förresten absolut inte skönt om man har fått en förlossningsskada och blivit sydd där nere , aldrig provat men får nästan ont bara av att tänka på det .. Men gillar hon det så är det ju inget fel. 
  • Anonym (ge inte upp)
    Mon 31 Jan 2022 06:33
    #61
    Anonym (Villnjuta) skrev 2022-01-30 11:04:48 följande:

    Tycker tråden börjar spåra ur. Eller snarare kuka ur? Påståendet om att jag skulle ha liten är fullståndigt fel! 


    BJ är inget alternativ min sambo har liten mun och stora tänder. Det hör till saken att jag är rätt grov. Problemet är, som ni kanske förstår att det gör ont när min känsligaste kroppsdel skaver mot tänderna.

    En dildo kan vara värt ett försök för att fylla ut därnere. Problemet är som sagt att hon blivit vid och slapp. 


    Fisting har vi provat. Men hur skulle fisting hjälpa i den här situa?


    undrar TS...


    Och det är inte heller något alternativ att hon tillfredsställer dig med händerna?
    Annars tror jag som sagt att hon skulle kunna försöka få hjälp igen. Om hon nu är inkontinent borde det också ligga i hennes intresse.
  • Anonym (Exper­imente­ra)
    Thu 10 Feb 2022 10:18
    #62
    +1
    Anonym (Villnjuta) skrev 2022-01-28 01:20:30 följande:
    Deprimerad pga kass sexliv

    Hej, Min sambo och jag har två barn tillsammans. vid den sista förlossni  sprack sambon. Hon fick ett par stygn och blev sedan hemskickad. Nu när vi har sex, vilket blir mer och mer sällan, så är hon så slapp att det inte känns någonting för mig. Eller rättare sagt så känns det som att doppa dicken i en hink ljummet vatten. Hon har å sin sida inga problem att få orgasm.

    detta gör mig deprimerad. jag blir så besviken över bristen på friktion och kommer inte i henne. oftast slutar det med att hon kommer och att jag runkar av mig själv. Jag känner en så stor sorg och saknad över detta att inte få komma inuti henne att jag börjat titta på porr och  allvarligt funderar på att vara otrogen eller separera. Är det bara jag som känner såhär eller finns det andra som känner igen sig? Är det någon som har något råd givet situatione)


    Gör mer och annat än bara vaginal penetration då.
  • Anonym (Irrit­erad)
    Sat 12 Feb 2022 09:02
    #63
    +1

    Så fort tråden börjar ifrågasätta dina tillkortakommanden så spårar den ur? Du spårade ut redan i trådstart. För liten mun med stora tänder och för stor där nere. Tror fortfarande att du är för liten. Kanske bara tror att du är grov? 

  • Thu 17 Mar 2022 21:59
    #64

    Va nöjd att ni har sex och båda får orgasm istället. 

  • Anonym (K)
    Thu 17 Mar 2022 22:57
    #65
    +2

    Kvinna- sedan jag fått två barn har jag inte kunnat få lika bra orgasmer som jag fick innan barn. Jag gör knipövningar, jag lider inte av inkontinens, men jag blev rejält sydd och där är tydligen något med den inre muskulaturen som inte är vad den var. Så de där topparna på orgasmerna som jag  hade inman, de infinner sig inte längre. Visst är det synd. Men inte 17 jagar jag ny partner eller känner mig bitter över att sex är sämre än innan. Barn kostar på kroppen. Jag lovar dig att din kvinna också känner av det priset på sin kropp- mer än bara vid sex. Jag tycker faktiskt att du är ganska självcentrerad. Ni är två som fick barn, försök att låta bli att tänka med kuken.

Svar på tråden Deprimerad pga kass sexliv