• Tue 26 Apr 2022 01:07
    285048 visningar
    2465 svar
    -1 +1
    2465
    285048

    Här samlas alla nattugglor!

    Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

  • Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Anonym (M)
    Sun 22 May 2022 02:48
    #31

    Sover också dåligt. Jag förstår inte hur ni andra orkar jobba? Men jag önskar jag hade ett jobb att gå till.

    Jag har inte så mycket att berätta om jag inte ska börja skriva massa negativt.

  • Sun 22 May 2022 07:34
    #32
    Anonym (M) skrev 2022-05-22 02:48:11 följande:

    Sover också dåligt. Jag förstår inte hur ni andra orkar jobba? Men jag önskar jag hade ett jobb att gå till.

    Jag har inte så mycket att berätta om jag inte ska börja skriva massa negativt.


    Jag får den sömn jag behöver konstigt nog.

    Vad är det som ställer till det med jobb? 
  • Tue 24 May 2022 04:19
    #33

    Morrn!

  • Anonym (M)
    Wed 25 May 2022 23:39
    #34
    FredrikLiksom skrev 2022-05-22 07:34:26 följande:
    Jag får den sömn jag behöver konstigt nog.

    Vad är det som ställer till det med jobb? 
    Sover man illa så blir det svårt att orka jobba men det verkar gå bra för er ändå?
  • Thu 26 May 2022 07:05
    #35
    Anonym (M) skrev 2022-05-25 23:39:13 följande:
    Sover man illa så blir det svårt att orka jobba men det verkar gå bra för er ändå?
    Ja det är klart. Det ställer ju till det. Hoppas det finms hjälp att få?

     Själv behöver jag inte så mycket sömn så det går bra. Det är bara störande att vakna hela tiden. Men jag ska inte klaga. För trötthet brukar inte ställa till det. 
  • Fri 27 May 2022 04:54
    #36

    Vaknade just. Börjar jobba senare idag så hoppas kunna få några timmars sömn under förmiddagen när jag väl lyckats somna om.


    FredrikLiksom skrev 2022-05-21 05:48:05 följande:

    Det blev lite mer sömn som tur är. Nu ska jag ta en morgonpromenad i fågelkvittret.


    FredrikLiksom skrev 2022-05-21 06:57:34 följande:

    Det började så klart regna. Så jag släntrade iväg till gymmet och låtsades träna i 28 minuter. 

    Nu blir det Ica!

    ja jag använder denna tråd som blogg.


    Oj, du kör i gång tidigt med aktiviteter. Fast varför inte.
    Anonym (M) skrev 2022-05-22 02:48:11 följande:

    Sover också dåligt. Jag förstår inte hur ni andra orkar jobba? Men jag önskar jag hade ett jobb att gå till.

    Jag har inte så mycket att berätta om jag inte ska börja skriva massa negativt.


    Anonym (M) skrev 2022-05-25 23:39:13 följande:
    Sover man illa så blir det svårt att orka jobba men det verkar gå bra för er ändå?
    Låter som du har det jobbigt. Får du nån hjälp så du förhoppningsvis kan få sova bättre?
    Jag tar mig till jobbet och sköter även komvux-studier men visst är det slitsamt med för lite sömn. :/


  • Fri 27 May 2022 08:43
    #37
    flygrl skrev 2022-05-27 04:54:45 följande:

    Vaknade just. Börjar jobba senare idag så hoppas kunna få några timmars sömn under förmiddagen när jag väl lyckats somna om.


    FredrikLiksom skrev 2022-05-21 06:57:34 följande:

    Det började så klart regna. Så jag släntrade iväg till gymmet och låtsades träna i 28 minuter. 

    Nu blir det Ica!

    ja jag använder denna tråd som blogg.


    Oj, du kör i gång tidigt med aktiviteter. Fast varför inte.
    Anonym (M) skrev 2022-05-25 23:39:13 följande:
    Sover man illa så blir det svårt att orka jobba men det verkar gå bra för er ändå?
    Låter som du har det jobbigt. Får du nån hjälp så du förhoppningsvis kan få sova bättre?
    Jag tar mig till jobbet och sköter även komvux-studier men visst är det slitsamt med för lite sömn. :/


    Ja jag är som produktivast på morgonen. Jag har börjat uppskatta morgonen allt mer. Det är lite lugnare tempo osv.

    Men Samtidigt går det lite i perioder. Nu börjar jag komma in i en latperiod. :/
  • Anonym (M)
    Sat 28 May 2022 00:42
    #38
    flygrl skrev 2022-05-27 04:54:45 följande:

    Låter som du har det jobbigt. Får du nån hjälp så du förhoppningsvis kan få sova bättre?


    Jag tar mig till jobbet och sköter även komvux-studier men visst är det slitsamt med för lite sömn. :/


    Tack snälla. Jo, det blir kämpigt. Svårt att somna och vaknar igen. Fredrik frågade samma: fått lite hjälp men det är svårt ändå. Men ibland blir det bättre.
    Det låter bra med både jobba och studera, jag önskar att jag var lika stark som du. Vara mer produktiv. Hoppas du lyckas vilka mål du har!

  • Sun 29 May 2022 02:29
    #39
    FredrikLiksom skrev 2022-05-27 08:43:52 följande:
    Ja jag är som produktivast på morgonen. Jag har börjat uppskatta morgonen allt mer. Det är lite lugnare tempo osv.

    Men Samtidigt går det lite i perioder. Nu börjar jag komma in i en latperiod. :/
    Att komma i gång tidigt kan va skönt, absolut. Det händer att jag tar en löptur på morgonen faktiskt och det är en bra start på dagen innan dusch, frukost och iväg till jobbet.
    Anonym (M) skrev 2022-05-28 00:42:37 följande:

    Tack snälla. Jo, det blir kämpigt. Svårt att somna och vaknar igen. Fredrik frågade samma: fått lite hjälp men det är svårt ändå. Men ibland blir det bättre.
    Det låter bra med både jobba och studera, jag önskar att jag var lika stark som du. Vara mer produktiv. Hoppas du lyckas vilka mål du har!


    Livets problem är inte alltid lättlösta även om man gör sitt bästa, jag vet. Och jag märker du är olycklig över din situation. Jag tror du är stark du med och försöker så gott det går. Va snäll mot dig själv. Det är du värd! Och tack för vänliga ord!

  • Tue 31 May 2022 01:59
    #40

    God morgon! Upp och hoppa!
    Eller nej förresten, strunta i det. Ligg kvar och njut av livet ett par timmar till.

    Nu ska jag se om jag kan somna om.

Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!