• Anonym (Har ni?)

    Har vi ett tråkigt sexliv?

    Tycker ni att vi har ett tråkigt sexliv? vi har aldrig oralsex eller annat sex än i ställningarna missionären eller rida. Han tar lite på mig innan han stoppar in den och kommer efter kanske 5-10 min, jag har aldrig fått orgasm vid sex. Fejkar dock varje gång så att han inte ska bli ledsen. 


    har ni andra ett bättre sexliv? 

  • Svar på tråden Har vi ett tråkigt sexliv?
  • Anonym (En till tråd?)

    Behövs en till bland de 15-20 trådar  det senaste året från dig? 

  • Anonym (anonym)

    För mig låter det som om du inte njuter av det och jag tycker det är sorgligt att du fejkar orgasm. Så ja, det är ett tråkigt sexliv för mig.

  • Anonym (Har ni?)
    Anonym (anonym) skrev 2022-05-09 13:28:59 följande:

    För mig låter det som om du inte njuter av det och jag tycker det är sorgligt att du fejkar orgasm. Så ja, det är ett tråkigt sexliv för mig.


    Det som är jobbigt är att min man blir typ sur om jag inte får orgasm och vill diskutera det. Och jag orkar inte med den diskussionen 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Har ni?) skrev 2022-05-09 13:30:23 följande:
    Det som är jobbigt är att min man blir typ sur om jag inte får orgasm och vill diskutera det. Och jag orkar inte med den diskussionen 
    Det är inte så trevligt av honom att bli sur, men att fejka gör inget bättre. Kan ni inte prata om hur du skulle kunna få orgasm vid sex eller i alla fall njuta mer har ni nog tyvärr ingen framtid tillsammans.
  • Anonym (Har ni?)
    Anonym (anonym) skrev 2022-05-09 13:38:08 följande:
    Det är inte så trevligt av honom att bli sur, men att fejka gör inget bättre. Kan ni inte prata om hur du skulle kunna få orgasm vid sex eller i alla fall njuta mer har ni nog tyvärr ingen framtid tillsammans.
    Jag har inget problem med att fejka orgasm. Känns ibland som att han ser att jag fejkar men antar att det bara är i mitt huvud 
  • Anonym (Emsy)

    Det är pga såna som dig som många killar tror att det är bara att stoppa in den. Tycker faktiskt strör tragiskt.

    jag är 40 år, har haft sex sedan jag var 16. Efter 21 års ålder har jag alltid fått orgasm vid sex. om man Börjar ha sex med en kille så märker man ganska tidigt i sexakten om han bara bryr sig om sin egen njutning. Och då har jag faktiskt avbrutit för det ger mig inget om inte ca jag får komma.

  • Anonym (En till tråd?)
    Anonym (Har ni?) skrev 2022-05-09 13:30:23 följande:
    Det som är jobbigt är att min man blir typ sur om jag inte får orgasm och vill diskutera det. Och jag orkar inte med den diskussionen 
    Men det här kör du med varje vecka. 
    Tydligen är det en diskussion du tycker om och eftersträvar när du hela tiden lägger ut samma sak. Varje dag är det nån ny som förfasas över ditt sexliv och vill hjälpa dig. 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Har ni?) skrev 2022-05-09 13:45:05 följande:
    Jag har inget problem med att fejka orgasm. Känns ibland som att han ser att jag fejkar men antar att det bara är i mitt huvud 
    Men varför vill du inte prata med honom om hur sexet skulle kunna bli bättre?
  • Anonym (Har ni?)
    Anonym (anonym) skrev 2022-05-09 14:07:54 följande:
    Men varför vill du inte prata med honom om hur sexet skulle kunna bli bättre?
    Jag vågar inte 
  • AndreaBD
    Anonym (Har ni?) skrev 2022-05-09 14:28:35 följande:
    Jag vågar inte 
    Men då har du ju fel partner. Eller fel inställning. Om partnern inte är en person som man kan prata med, så bör man inte vara ihop med honom. Om man själv inte är en person som kan prata ut om saker, så är man inte riktigt relationsduglig. 
Svar på tråden Har vi ett tråkigt sexliv?