• Anonym (Eveli­ne)
    Mon 16 May 2022 00:25
    16429 visningar
    65 svar
    65
    16429

    Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu

    Jag vet inte vad som hänt med min kille. I början när vi lärde känna varandra så pratade vi en del om sex och va vi gick igång på och så?..

    I början så ville han leva ut detta. Men nu när vi verkligen gått från typ ett krogligg till att blivit kära så vill han inte längre. När jag säger att vi ska göra det som han tänder på så ser han bara sorgset på mig och säger att han inte kan göra så mot mig?. Jag fattar ingenting. Vad har hänt med honom? Nu vill han bara ha mysigt sex och typ missionären och hångla i timmar + hålla handen 

  • Svar på tråden Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu
  • Anonym (Eveli­ne) Trådstartaren
    Mon 16 May 2022 00:53
    #1

    Han vill typ inte ha sex i min hals nu exempelvis?. 

  • Anonym (fr)
    Mon 16 May 2022 07:14
    #2

    Hora Madonna komplexet.

  • Anonym (Eveli­ne) Trådstartaren
    Mon 16 May 2022 13:30
    #3
    Anonym (fr) skrev 2022-05-16 07:14:56 följande:

    Hora Madonna komplexet.


    Vad innebär det då? Att vi inte kan köra kinky sex för att han inte ser mig på det sättet? 
  • Mon 16 May 2022 14:28
    #4
    +1

    Han ser dig som den potentiella mamman till sina barn.

  • Mon 16 May 2022 14:51
    #5
    Anonym (Eveline) skrev 2022-05-16 13:30:36 följande:
    Vad innebär det då? Att vi inte kan köra kinky sex för att han inte ser mig på det sättet? 
    Det är inte alls ovanligt att sånt händer. Det har inget med dig att göra, det är något som händer i hans huvud.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Eveli­ne) Trådstartaren
    Mon 16 May 2022 14:56
    #6
    Ukklavek skrev 2022-05-16 14:28:01 följande:

    Han ser dig som den potentiella mamman till sina barn.


    Och då handlar det om att jag är för fin för att behandlas på ett visst sätt? 
  • Anonym (Växup­p)
    Mon 16 May 2022 14:57
    #7
    -1

    När man blir mamma pappa barn har man inte "kinky" sex längre. Det är ju fundamenta.

  • Anonym (Eveli­ne) Trådstartaren
    Mon 16 May 2022 14:57
    #8
    Smecker skrev 2022-05-16 14:51:40 följande:
    Det är inte alls ovanligt att sånt händer. Det har inget med dig att göra, det är något som händer i hans huvud.
    Är det något psykologiskt då om hur man får behandla sin blivande fru? Är det något som händer när man blir kär? 
  • Mon 16 May 2022 15:00
    #9

    har samma sak i mitt förhållande i början var det mer snus sex och man kände sig lite som en snuskig hora nu ska allting vara så fint och försiktigt trist.
    Försöker hotta upp det med kläder osv funkar ibland men 80% av gångerna tråkigt jäkla vaniljsex.

  • Anonym (123)
    Mon 16 May 2022 15:02
    #10
    +1
    Anonym (Eveline) skrev 2022-05-16 00:25:29 följande:
    Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu

    Jag vet inte vad som hänt med min kille. I början när vi lärde känna varandra så pratade vi en del om sex och va vi gick igång på och så?..

    I början så ville han leva ut detta. Men nu när vi verkligen gått från typ ett krogligg till att blivit kära så vill han inte längre. När jag säger att vi ska göra det som han tänder på så ser han bara sorgset på mig och säger att han inte kan göra så mot mig?. Jag fattar ingenting. Vad har hänt med honom? Nu vill han bara ha mysigt sex och typ missionären och hångla i timmar + hålla handen 


    Jag skulle gissa på att det beror på att från början så var du bara ett ligg som han inte kände något för och därför sket han i att ta närmare ställning till vad som skulle göras, bara han fick töma pungen så..., allt är bättre än en runk, bara ett ligg i mängden, etc.

    Men nu när han faktiskt bryr sig om dig så vill han inte göra något han tycker känns fel.

    Kort sagt ni är helt enkelt inte kompatibla sexuellt och har olika preferenser
Svar på tråden Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu