• Anonym (Eveli­ne)
    Mon 16 May 2022 00:25
    16422 visningar
    65 svar
    65
    16422

    Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu

    Jag vet inte vad som hänt med min kille. I början när vi lärde känna varandra så pratade vi en del om sex och va vi gick igång på och så?..

    I början så ville han leva ut detta. Men nu när vi verkligen gått från typ ett krogligg till att blivit kära så vill han inte längre. När jag säger att vi ska göra det som han tänder på så ser han bara sorgset på mig och säger att han inte kan göra så mot mig?. Jag fattar ingenting. Vad har hänt med honom? Nu vill han bara ha mysigt sex och typ missionären och hångla i timmar + hålla handen 

  • Svar på tråden Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu
  • Anonym (XXX)
    Mon 16 May 2022 21:52
    #31

    Han respekterar dig nu, och vill inte behandla dig som en hora längre. Kanske ser han dig till och med som sin framtida hustru och mor till hans barn, och då kan han inte förena de båda bilderna (kinky saker i sängen med att du t.ex. sitter vid sängkanten och läser söta sagor för era barn, eller står bredvid honom i kyrkan och säger "ja" i en snövit, täck brudklänning, inför sina föräldrar och mor- och farföräldrar).

    Det jag undrar är bara, om inte det ni redan gjorde i början kommer att plåga honom i tankarna längre fram? Och kanske även tankar på att du kanske har gjort dessa saker med andra. Han hade nog inte planerat att bli kär i dig, men ibland händer det bara.

  • Anonym (Eveli­ne) Trådstartaren
    Tue 17 May 2022 06:28
    #32
    Anonym (XXX) skrev 2022-05-16 21:52:39 följande:

    Han respekterar dig nu, och vill inte behandla dig som en hora längre. Kanske ser han dig till och med som sin framtida hustru och mor till hans barn, och då kan han inte förena de båda bilderna (kinky saker i sängen med att du t.ex. sitter vid sängkanten och läser söta sagor för era barn, eller står bredvid honom i kyrkan och säger "ja" i en snövit, täck brudklänning, inför sina föräldrar och mor- och farföräldrar).

    Det jag undrar är bara, om inte det ni redan gjorde i början kommer att plåga honom i tankarna längre fram? Och kanske även tankar på att du kanske har gjort dessa saker med andra. Han hade nog inte planerat att bli kär i dig, men ibland händer det bara.


    Låter rätt rubbat att ens tänka sådär? är han sjuk i huvudet typ? 
  • Anonym (XXX)
    Tue 17 May 2022 10:59
    #33
    Anonym (Eveline) skrev 2022-05-17 06:28:06 följande:
    Låter rätt rubbat att ens tänka sådär? är han sjuk i huvudet typ? 
    Nej, jag skulle snarare säga att han är normal. 
  • Anonym (Eveli­ne) Trådstartaren
    Tue 17 May 2022 15:57
    #34
    Anonym (XXX) skrev 2022-05-17 10:59:44 följande:
    Nej, jag skulle snarare säga att han är normal. 
    Att man behandlar någon man är kär i annorlunda än någon man bara ligger med? 
  • Anonym (XXX)
    Tue 17 May 2022 15:59
    #35
    Anonym (Eveline) skrev 2022-05-17 15:57:44 följande:
    Att man behandlar någon man är kär i annorlunda än någon man bara ligger med? 
    Ja? Men om DU inte ser det så, så är det frågan om ni passar ihop.
  • Anonym (Eveli­ne) Trådstartaren
    Tue 17 May 2022 20:54
    #36
    Anonym (XXX) skrev 2022-05-17 15:59:44 följande:
    Ja? Men om DU inte ser det så, så är det frågan om ni passar ihop.
    Fast det betyder ju att han tycker det är fel egentligen men att kvinnor som inte betyder något får man behandla så men om man är kär så får man vara snäll?. Jag vill ju ha en man som är snäll mot alla kvinnor. 
  • Anonym (H)
    Wed 18 May 2022 00:50
    #37

    För att han är kär. Jag funkar likadant, gillar hårt sex i början när man inte känner varann så bra men i ett förhållande föredrar jag romantiskt sex

  • Anonym (H)
    Wed 18 May 2022 00:53
    #38
    Anonym (Eveline) skrev 2022-05-17 20:54:17 följande:
    Fast det betyder ju att han tycker det är fel egentligen men att kvinnor som inte betyder något får man behandla så men om man är kär så får man vara snäll?. Jag vill ju ha en man som är snäll mot alla kvinnor. 
    Det behöver inte betyda det utan det kan vara att han blir generad av kinky sex med dig nu när ni känner varandra. Och när man är kär blir de flesta mer romantiska till skillnad från om man bara är ute efter sex med random ifrån krogen
  • Wed 18 May 2022 08:03
    #39

    vad är det mer exakt som han visade intresse för i början och som nu inte längre verkar tända honom? Analsex? Smisksex? Jag gjorde oxo likadant med min tjej (numera fru) men anledningen till att ja stoppad ha analsex med henne var att helt enkelt jag inte gillade lika mycket som vaginalsexet, inget konstigare än så Glad

  • Anonym (Smt)
    Wed 18 May 2022 12:19
    #40
    +1
    Anonym (Halssex :() skrev 2022-05-16 15:11:15 följande:

    Anledningen att han inte vill stoppa ner sin penis i din hals är att det ser fruktansvärt obehagligt ut. Kvinnan har svårt att andas, hon låter som hon skall kräkas och hennes ögon tåras.

    Man sitter dessutom fast så, penisen är i hennes hals och om man försöker slita sig loss kan man skada henne ännu mer än hon skadar sig själv. Man kan inte heller försiktigt dra ur den för hon håller fast. Så man är utlämnad till att se på och "njuta" av att hon kväver sig på den och kan bara hoppas att hon avbryter innan hon dör.

    Den kombon ihop med att det känns väldigt skönt för mannen ger en oerhörd ångest. Man njuter när hon håller på att dö. Känns oerhört fel, sadistiskt, ondskefullt och skamligt. Är en sån sak som sätter sig i huvudet och hemsöker en efteråt. Något män kan ligga vaken på nätterna över och älta. Jag kom i hennes hals när hon höll på att dö - vad är det för fel på mig? 

    Sug gärna på hans penis så mycket du vill och orkar, men pressa inte ner den i halsen. Tyvm.


    Vad i all sin dar är det du skriver? Man sitter inte och dör för att man tar en mans penis i förbi svalget. Man kan klara det utan att varken klökas, kräkas eller kvävas, det är en vanesak och en teknik. Svärdsslukare har kunnat göra det i århundraden, dessutom med metallföremål som en penis inte är. Även när man för ner sonder i magsäcken gör man i princip samma sak.

    Du kan dessutom när som helst dra ut den, det är inte så att det finns hullingar på den som gör att det fastnar. Antingen driver du med oss eller så har du en väldigt skev verklighetsuppfattning.
Svar på tråden Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu