• Anonym (Eveli­ne)
    Mon 16 May 2022 00:25
    16416 visningar
    65 svar
    65
    16416

    Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu

    Jag vet inte vad som hänt med min kille. I början när vi lärde känna varandra så pratade vi en del om sex och va vi gick igång på och så?..

    I början så ville han leva ut detta. Men nu när vi verkligen gått från typ ett krogligg till att blivit kära så vill han inte längre. När jag säger att vi ska göra det som han tänder på så ser han bara sorgset på mig och säger att han inte kan göra så mot mig?. Jag fattar ingenting. Vad har hänt med honom? Nu vill han bara ha mysigt sex och typ missionären och hångla i timmar + hålla handen 

  • Svar på tråden Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu
  • Anonym (XXX)
    Wed 18 May 2022 12:34
    #41
    Anonym (Smt) skrev 2022-05-18 12:19:08 följande:
    Vad i all sin dar är det du skriver? Man sitter inte och dör för att man tar en mans penis i förbi svalget. Man kan klara det utan att varken klökas, kräkas eller kvävas, det är en vanesak och en teknik. Svärdsslukare har kunnat göra det i århundraden, dessutom med metallföremål som en penis inte är. Även när man för ner sonder i magsäcken gör man i princip samma sak.

    Du kan dessutom när som helst dra ut den, det är inte så att det finns hullingar på den som gör att det fastnar. Antingen driver du med oss eller så har du en väldigt skev verklighetsuppfattning.
    Fast ingen normal människa skulle göra något sådant. 
  • Anonym (Smt)
    Wed 18 May 2022 13:20
    #42
    Anonym (XXX) skrev 2022-05-18 12:34:43 följande:
    Fast ingen normal människa skulle göra något sådant. 
    Öh, jodå. Din uppfattning av "normal" är rätt skev också.
  • Anonym (A)
    Wed 18 May 2022 13:25
    #43

    90% säker på att denna man kommer vara otrogen snart. Går han igång på kinky sex för att sedan bara vilja mysa när han börjar respektera dig, så kommer han knappast sluta gå i gång på det han gjort tidigare. Skillnaden kommer bli att han letar efter "horor" han kan ha det sex han faktiskt tänder på, medan du, "madonnan", får nöja dig med att bli respekterad och ha trist sex. 

    Med sådana män ska man hålla koll för att veta när (inte om utan när) de börjar bli otrogna.

  • Anonym (Eveli­ne) Trådstartaren
    Wed 18 May 2022 21:58
    #44
    Anonym (A) skrev 2022-05-18 13:25:43 följande:

    90% säker på att denna man kommer vara otrogen snart. Går han igång på kinky sex för att sedan bara vilja mysa när han börjar respektera dig, så kommer han knappast sluta gå i gång på det han gjort tidigare. Skillnaden kommer bli att han letar efter "horor" han kan ha det sex han faktiskt tänder på, medan du, "madonnan", får nöja dig med att bli respekterad och ha trist sex. 

    Med sådana män ska man hålla koll för att veta när (inte om utan när) de börjar bli otrogna.


    Nu va det ju inte så att han är superkinky och älskar BDSM. Men typ spruta mig i ansiktet eller ha sex i halsen är det vi specifikt pratar om nu?. 
  • Anonym (Växup­p)
    Thu 19 May 2022 10:18
    #45
    +1
    Anonym (Eveline) skrev 2022-05-18 21:58:33 följande:
    Nu va det ju inte så att han är superkinky och älskar BDSM. Men typ spruta mig i ansiktet eller ha sex i halsen är det vi specifikt pratar om nu?. 
    Men herregud, jag skulle påstå att vilja spruta en kvinna i ansiktet är väldigt förnedrande och väldigt få män skulle vilja göra det. Och vill man det har man troligen issues som gör att man är en olämplig partner överhuvudtaget....
  • Thu 19 May 2022 10:23
    #46
    +1
    Anonym (Växupp) skrev 2022-05-19 10:18:36 följande:
    Men herregud, jag skulle påstå att vilja spruta en kvinna i ansiktet är väldigt förnedrande och väldigt få män skulle vilja göra det. Och vill man det har man troligen issues som gör att man är en olämplig partner överhuvudtaget....
    Ja, vill man ha annat än mjukt gnidande i missionären i en rosenbladsbeströdd säng omgiven av levande ljus till tonerna av Barry White så är man en väldigt olämplig partner.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Var stark!­)
    Thu 19 May 2022 10:29
    #47

    har ni fortfarande a-sex?

  • Anonym (Växup­p)
    Thu 19 May 2022 10:29
    #48
    +1
    Smecker skrev 2022-05-19 10:23:42 följande:
    Ja, vill man ha annat än mjukt gnidande i missionären i en rosenbladsbeströdd säng omgiven av levande ljus till tonerna av Barry White så är man en väldigt olämplig partner.
    Du tror väl inte på att det är på riktigt det dom gör i porrfilmerna. Det är ju fake om du inte visste det? Vilken kvinna vid sina sinnens fulla bruk vill ha ansiktet nerkletat på det sättet....ok det finns kvinnor som har ett självskadebeteende och det utnyttjar en del hänsynslösa män.
  • Thu 19 May 2022 13:30
    #49
    +1
    Anonym (Växupp) skrev 2022-05-19 10:29:34 följande:
    Du tror väl inte på att det är på riktigt det dom gör i porrfilmerna. Det är ju fake om du inte visste det? Vilken kvinna vid sina sinnens fulla bruk vill ha ansiktet nerkletat på det sättet....ok det finns kvinnor som har ett självskadebeteende och det utnyttjar en del hänsynslösa män.
    Nej, jag har nog aldrig sett porrfilmer med mjukt gnidande i missionären i en rosenbladsbeströdd säng omgiven av levande ljus till tonerna av Barry White.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Växup­p)
    Thu 19 May 2022 14:36
    #50
    +1
    Smecker skrev 2022-05-19 13:30:17 följande:
    Nej, jag har nog aldrig sett porrfilmer med mjukt gnidande i missionären i en rosenbladsbeströdd säng omgiven av levande ljus till tonerna av Barry White.
    Du försöker prata förbi ämnet med utnyttjande av kvinnor med självskadebeteende i porrbranschen genom att blanda in dravel om rosor. Vuxet. Verkligen.

    Återigen. Porr är inte på riktigt. När ska män lära sig detta enkla faktum?
Svar på tråden Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu