• Anonym (Eveli­ne)
    Mon 16 May 2022 00:25
    16389 visningar
    65 svar
    65
    16389

    Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu

    Jag vet inte vad som hänt med min kille. I början när vi lärde känna varandra så pratade vi en del om sex och va vi gick igång på och så?..

    I början så ville han leva ut detta. Men nu när vi verkligen gått från typ ett krogligg till att blivit kära så vill han inte längre. När jag säger att vi ska göra det som han tänder på så ser han bara sorgset på mig och säger att han inte kan göra så mot mig?. Jag fattar ingenting. Vad har hänt med honom? Nu vill han bara ha mysigt sex och typ missionären och hångla i timmar + hålla handen 

  • Svar på tråden Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu
  • Thu 19 May 2022 15:45
    #51
    +1
    Anonym (Växupp) skrev 2022-05-19 14:36:56 följande:
    Du försöker prata förbi ämnet med utnyttjande av kvinnor med självskadebeteende i porrbranschen genom att blanda in dravel om rosor. Vuxet. Verkligen.

    Återigen. Porr är inte på riktigt. När ska män lära sig detta enkla faktum?
    Både män och kvinnor vet att porr inte är på riktigt. Så om en kvinna vill ha kuk i halsen och bli sprutad i ansiktet så har hon psykiska problem och ägnar sig åt självskadebeteende? Vuxet. Verkligen.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Smt)
    Thu 19 May 2022 16:12
    #52
    +1
    Anonym (Växupp) skrev 2022-05-19 10:29:34 följande:
    Du tror väl inte på att det är på riktigt det dom gör i porrfilmerna. Det är ju fake om du inte visste det? Vilken kvinna vid sina sinnens fulla bruk vill ha ansiktet nerkletat på det sättet....ok det finns kvinnor som har ett självskadebeteende och det utnyttjar en del hänsynslösa män.
    Jag har hittills aldrig varit tillsammans med en man som vill spruta i ansiktet. En gång har dock en kille bett att få knulla mig mellan brösten och få komma där. Jag gick med på det eftersom jag älskade honom och ville göra honom glad. Det var inte ett dugg skönt för mig, men inte heller fråga om något självskadebeteende från min sida.

    Jag har idag en man som älskar att jag deepthroatar honom tills han kommer i min hals. Det är inte särskilt skönt för mig eftersom jag inte har klitorisen i halsen, men jag har inte heller några större problem med det. Man kan göra en massa konstiga saker för den man älskar utan att man för den skull inte skulle vara vid sina sinnens fulla bruk. Så länge det är ömsesidigt så tycker jag att det är helt okej.
  • Anonym (Stå på dig)
    Thu 19 May 2022 23:39
    #53
    Anonym (Smt) skrev 2022-05-19 16:12:37 följande:
    Jag har hittills aldrig varit tillsammans med en man som vill spruta i ansiktet. En gång har dock en kille bett att få knulla mig mellan brösten och få komma där. Jag gick med på det eftersom jag älskade honom och ville göra honom glad. Det var inte ett dugg skönt för mig, men inte heller fråga om något självskadebeteende från min sida.

    Jag har idag en man som älskar att jag deepthroatar honom tills han kommer i min hals. Det är inte särskilt skönt för mig eftersom jag inte har klitorisen i halsen, men jag har inte heller några större problem med det. Man kan göra en massa konstiga saker för den man älskar utan att man för den skull inte skulle vara vid sina sinnens fulla bruk. Så länge det är ömsesidigt så tycker jag att det är helt okej.
    Bra inlägg. Håller med. 
  • Anonym (Växup­p)
    Fri 20 May 2022 07:45
    #54
    Smecker skrev 2022-05-19 15:45:50 följande:
    Både män och kvinnor vet att porr inte är på riktigt. Så om en kvinna vill ha kuk i halsen och bli sprutad i ansiktet så har hon psykiska problem och ägnar sig åt självskadebeteende? Vuxet. Verkligen.
    Du har verkligen inte begripit. Det finns faktiskt pojkar (och flickor) som ser dessa filmer. Och tror sedan att det är så man ska göra. Och så kommer ?sexologer? som du in och häller bensin på elden.

    Vuxet. Verkligen.
  • Anonym (Zäta)
    Fri 20 May 2022 08:26
    #55
    +2

    Jag är hög chef, akademisk utbildning. Till vardags måste jag leda och dominera. Hemma med min man vill jag vara undergiven som en del av vårt spel.
    Jag är en stark stabil kvinna utan psykiska problem men vill ha roliga lekar i sovrummet. 
    Så att man är sjuk i huvet om man vill leka slyna det stämmer helt enkelt inte. 
    Lekfullheten har kommit med åldern. Som 20 åring var det inte aktuellt. 

  • Anonym (Växup­p)
    Fri 20 May 2022 09:34
    #56
    -1
    Anonym (Zäta) skrev 2022-05-20 08:26:36 följande:

    Jag är hög chef, akademisk utbildning. Till vardags måste jag leda och dominera. Hemma med min man vill jag vara undergiven som en del av vårt spel.
    Jag är en stark stabil kvinna utan psykiska problem men vill ha roliga lekar i sovrummet. 
    Så att man är sjuk i huvet om man vill leka slyna det stämmer helt enkelt inte. 
    Lekfullheten har kommit med åldern. Som 20 åring var det inte aktuellt. 


    Precis. Fast en ungdom på 15-16 som ser dessa filmer är ju inte "en stark stabil kvinna". Tyvärr kan det utvecklas till något helt annat. Är det verkligen så svårt att förstå?
  • Anonym (Zäta)
    Fri 20 May 2022 10:43
    #57
    +1
    Anonym (Växupp) skrev 2022-05-20 09:34:38 följande:
    Precis. Fast en ungdom på 15-16 som ser dessa filmer är ju inte "en stark stabil kvinna". Tyvärr kan det utvecklas till något helt annat. Är det verkligen så svårt att förstå?
    Är TS 15 år, eller vad vill du komma med detta?
  • Fri 20 May 2022 11:18
    #58
    Anonym (Växupp) skrev 2022-05-20 07:45:15 följande:
    Du har verkligen inte begripit. Det finns faktiskt pojkar (och flickor) som ser dessa filmer. Och tror sedan att det är så man ska göra. Och så kommer ?sexologer? som du in och häller bensin på elden.

    Vuxet. Verkligen.
    Där har föräldrarna samt skolans sexualundervisning en viktig roll att fylla, precis som de får förklara att varken Dirty Dancing eller Spiderman är på riktigt.

    Men nu är TS och hennes kille vuxna, och kan ta ansvar för sin sexualitet och sitt sexliv. Men det är verkligen vuxet av dig att påstå att TS ägnat sig åt självskadebeteende för att hon är helt okej med sexuella praktiker som hon inte mår dåligt över. Vad mer tänker du skulle vara tecken på självskadebeteende? Sex bakifrån? Sex med lampan tänd? Trekanter? Sex innan kl 21 en vardag?
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Växup­p)
    Fri 20 May 2022 14:30
    #59
    Smecker skrev 2022-05-20 11:18:36 följande:
    Men nu är TS och hennes kille vuxna, och kan ta ansvar för sin sexualitet och sitt sexliv. 
    Tror du behöver läsa om TS lite bättre innan du uttalar dig om sånt du uppenbarligen inte begripit....
  • Anonym (Växup­p)
    Fri 20 May 2022 14:32
    #60
    Anonym (Zäta) skrev 2022-05-20 10:43:35 följande:
    Är TS 15 år, eller vad vill du komma med detta?
    Fullt möjligt. 
  • Anonym (XXX)
    Fri 20 May 2022 18:29
    #61
    Anonym (Zäta) skrev 2022-05-20 08:26:36 följande:

    Jag är hög chef, akademisk utbildning. Till vardags måste jag leda och dominera. Hemma med min man vill jag vara undergiven som en del av vårt spel.
    Jag är en stark stabil kvinna utan psykiska problem men vill ha roliga lekar i sovrummet. 
    Så att man är sjuk i huvet om man vill leka slyna det stämmer helt enkelt inte. 
    Lekfullheten har kommit med åldern. Som 20 åring var det inte aktuellt. 


    Fast att du är hög chef och har akademisk utbildning, är ju inga garantier för att du är psykiskt frisk. Det kan också vara så, att du inte har någon sjukdomsinsikt. Jag tycker dessutom att det du berättar låter barnsligt. Vem orkar? Men du kanske inte har barn och hem att ta hand om. 
  • Anonym (Smt)
    Fri 20 May 2022 18:48
    #62
    Anonym (XXX) skrev 2022-05-20 18:29:50 följande:
    Fast att du är hög chef och har akademisk utbildning, är ju inga garantier för att du är psykiskt frisk. Det kan också vara så, att du inte har någon sjukdomsinsikt. Jag tycker dessutom att det du berättar låter barnsligt. Vem orkar? Men du kanske inte har barn och hem att ta hand om. 
    Jag vet inte om det är det du syftar till, men BDSM är enligt modern sexualforskning inte ett tecken på en psykisk sjukdom. På samma sätt som HBTQ inte heller är det.
  • Anonym (XXX)
    Fri 20 May 2022 19:20
    #63
    Anonym (Smt) skrev 2022-05-20 18:48:03 följande:
    Jag vet inte om det är det du syftar till, men BDSM är enligt modern sexualforskning inte ett tecken på en psykisk sjukdom. På samma sätt som HBTQ inte heller är det.
    Fast den "moderna sexualforskningen" får ju veta vad den ska komma fram till, ifrån intresseorganisationerna för dem som håller på med BDSM (och HBTQ). Det är liksom inte Gud Fader som har ändrat, så att det inte längre ska vara sjukdomsstämplat. Det är människor som har gjort det. Och ingen grupp är så rädda som forskare, för att vara politiskt inkorrekta och därmed förlora sina tjänster och forskningsanslag. Inga platser är så korrumperade som våra högskolor. 

    Vet inte om du har sett Uppdrag Gransknings serie om barnen och tonåringarna som lurades att påbörja - och ibland genomföra fullt ut - könsbyten? Om inte, så gör det! Det visade sig, att de formuleringar som riksdagsledamöterna använde när de debatterade detta (att mycket unga barn skulle få göra irreversibla ingrepp i sina kroppar) kom ifrån RFSL. D.v.s. intresseorganisationen för allt fult och sjukt och galet som finns. SÅ vetenskapligt är det!
  • Anonym (Smt)
    Fri 20 May 2022 20:25
    #64
    +1
    Anonym (XXX) skrev 2022-05-20 19:20:48 följande:
    Fast den "moderna sexualforskningen" får ju veta vad den ska komma fram till, ifrån intresseorganisationerna för dem som håller på med BDSM (och HBTQ). Det är liksom inte Gud Fader som har ändrat, så att det inte längre ska vara sjukdomsstämplat. Det är människor som har gjort det. Och ingen grupp är så rädda som forskare, för att vara politiskt inkorrekta och därmed förlora sina tjänster och forskningsanslag. Inga platser är så korrumperade som våra högskolor. 

    Vet inte om du har sett Uppdrag Gransknings serie om barnen och tonåringarna som lurades att påbörja - och ibland genomföra fullt ut - könsbyten? Om inte, så gör det! Det visade sig, att de formuleringar som riksdagsledamöterna använde när de debatterade detta (att mycket unga barn skulle få göra irreversibla ingrepp i sina kroppar) kom ifrån RFSL. D.v.s. intresseorganisationen för allt fult och sjukt och galet som finns. SÅ vetenskapligt är det!
    Orban ringde och ville ha tillbaks sina moralkakor om äkta kristet samliv mellan äkta man och hustru i syfte att skaffa barn.
  • Anonym (XXX)
    Fri 20 May 2022 20:57
    #65
    Anonym (Smt) skrev 2022-05-20 20:25:38 följande:
    Orban ringde och ville ha tillbaks sina moralkakor om äkta kristet samliv mellan äkta man och hustru i syfte att skaffa barn.
    Det finns mycket mellan det, och galna idéer om att tillfoga sin partner smärta och skador under sexakten. Det måste du väl se? För övrigt gillar jag Orban! :) Jag har en god vän i Ungern, och han och hans familj (tre barn) har haft mycket glädje av de olika reformerna, som införts för att ungrare ska vilja skaffa större familjer. 
Svar på tråden Kille har slutat att vilja göra kinky grejer nu