• Anonym (Yoghurt)

    Rakat eller inte

    Killar, gillar ni rakat eller orakat på tjejen? 
    Varför? Om ni gillar rakat, helrakat eller bara ansat? 

  • Svar på tråden Rakat eller inte
  • Anonym (Mmmm)

    En trimmad fitta är både estetiskt tilltalande och klart lättslickad.
    Helrakat är väl .... kanske ok men föredrar lite hår på "landningsbanan"
    En våt och välsmakande fitta - då behöver man inte bry sig om hår eller inte.

  • Klangen

    Intressant fråga.. Själv är jag inte världsvan men jag är porrvan och då handlar det inte om så mycket hår utan att det finns en erotisk stämning i luften. Att ansa könshåret är bara en del av ritualen man genomgår, ungefär som att det är ett tvång.. Som att raka benen till exempel.. En förberedelse alltså.

  • Anonym (me)

    Jag tycker det är mer estetiskt tilltalande med hår Tycker det fattas något om det inte finns en liten buske.

    Och hellre hår än infekterande och röda utslag.

  • Klangen

    man får inte lägga upp bilder men det finaste jag sett var en ung kvinna, cameltoe och helrakad.. Inga skavanker. Det är nästan som att hon var fotoshoppad!

  • Anonym (xx)

    Helrakat helt klart. El om jag får välja vaxad snarare än rakad. 

  • Anonym (Dicksson)

    Om hon förväntar att jag gå ner och slickar förträffligheten vill jag ha renrakat. Mjukt mot läppar och ljuvligare att avnjuta. Ska hon däremot bara på påsatt går de bra med lite hår eller rent av en buske. Det är såklart också sexigare att kunna se fittan utan något hår som skymmer.

    Tänker de desamma för min kuk. Hade jag bara velat ha en behandling av ollonet så finns de ingen anledning att raka. Däremot föredrar jag att pjäsen förs ner i halsen och då att nedre magen är rakad. Även att pungkulor och mellan gården är rakad, fräschare för tjejen att ha juvelerna i munnen och tungan där under.

  • Lammkötttt
    Anonym (kvinna) skrev 2022-05-20 17:01:51 följande:
    Rakat eller inte
    Jag upplever motsatsen! Jag blir rinnande svettig av att vara helrakad. Håret verkar hjälpa till att hålla mig fräsch.
    Det bra du. alla Ska göra som dig . Hålla fräsch o ätbar
  • Anonym (Per)

    Jag föredrar hel rakat. Däremot gillar inte min fru det, men helt ok för mig.  Men hon gillar både att raka mig, och när det är helt hårlöst runt snoppen, pungen och på insidan. 
    Skön stund när hon fixar till det, och lent och mjuk sen också. 

  • Anonym (Eva)
    Anonym (Per) skrev 2022-06-06 10:20:31 följande:

    Jag föredrar hel rakat. Däremot gillar inte min fru det, men helt ok för mig.  Men hon gillar både att raka mig, och när det är helt hårlöst runt snoppen, pungen och på insidan. 
    Skön stund när hon fixar till det, och lent och mjuk sen också. 


    Låter som en härlig kuk och pung jag gärna utforskar med tungan! Tungan ute
  • Anonym (Man 43)

    Orakat men gärna trimmat längden på stråna lite. Ingen nackdel om du har ljusa strån. 

  • Anonym (Johan)

    Definitivt renrakad fitta.
    Det är snyggast med renrakat runt kuken också 

Svar på tråden Rakat eller inte