• Fri 10 Jun 2022 22:13
    5951 visningar
    11 svar
    11
    5951

    Skulle det verka märkligt..

    Hejhopp! Råd sökes här , jag var nämligen ikväll ute på en bit mat med min kära mor & vi blev tilldelade en minst sagt trevlig servitör. Det första jag la märke till förutom att han hade ett väldigt för mig, tilltalande yttre. Var att han uppfattades som väldigt blyg när han pratade med mig. Resterande tid under kvällen så möttes våra blickar väldigt många gånger & jag kände hur han nästan kollade på mig i smyg, detta iomed att han alltid slog ner blicken nervöst såfort jag mötte hans ögon. När vi skulle gå så möter vi varandra i dörrhålet påväg ut & får en väldigt lång ögonkontakt medans vi önskar en trevlig kväll. Jag uppfattade det som att det fanns något där & det väckte absolut intresse hos mig. Med en enkel koll på resturangens facebooksida så fann jag även den intressante servitörens facebook,  min fundering är om det hade varit märkligt att lägga till honom på fb? Mest för att se om något kan startas utav det utifall intresset är ömsesidigt. Vad tycker folket????? Alternativ 2 är att skriva ett meddelande, men vaaad ska jag skriva?

  • Svar på tråden Skulle det verka märkligt..
  • Anonym (Wendy­)
    Fri 10 Jun 2022 22:15
    #1

    Men kör!
    vad är det värsta som kan hända?
    Tänk vilken historia att berätta för barnbarnen om det blir nåt mellan er!

  • Anonym (Wendy­)
    Fri 10 Jun 2022 22:16
    #2
    -1 +1

    Skriv meddelande först!

    skriv typ hej vi sågs på restaurang x, du verkar trevlig, vill du prata en stund? 

  • Anonym (Alla gäster­)
    Fri 10 Jun 2022 22:26
    #3

    Stackarn om alla kvinnliga gäster  som gillar honom lägger till honom på sin fb...
    Det vore creepy dessutom. 

    Skicka meddelande möjligen. Eller gå dit å käka igen snart. 
    Han kan ju vara upptagen dessutom. 

  • Anonym (M)
    Fri 10 Jun 2022 23:08
    #4
    +2

    Nej nej nej, jättecreepy. Du får gå dit igen isåfall 

  • Anonym (Johan­na)
    Fri 10 Jun 2022 23:57
    #5
    +1

    Nej, lägg inte till honom på facebook eller skriv meddelande. Du vet inte om intresset är besvarat på det sätt du önskar eller om han bara försökte göra sitt jobb. Visst kan du gå dit igen men känn dig noga för och var försiktig med att hur du visar ditt intresse och respektera att det är hans arbetsplats. 

  • Sat 11 Jun 2022 00:05
    #6
    Anonym (Alla gäster) skrev 2022-06-10 22:26:40 följande:
    Stackarn om alla kvinnliga gäster  som gillar honom lägger till honom på sin fb...
    Det vore creepy dessutom. 

    Skicka meddelande möjligen. Eller gå dit å käka igen snart. 
    Han kan ju vara upptagen dessutom. 
    ts kanske är man?
  • Anonym (Alla gäster­)
    Sat 11 Jun 2022 00:41
    #7
    Tow2Mater skrev 2022-06-11 00:05:13 följande:
    ts kanske är man?
    "Stackarn om alla gäster som gillar honom lägger till honom på fb" 

    Nöjd? 
  • Sat 11 Jun 2022 00:48
    #8
    Anonym (Alla gäster) skrev 2022-06-11 00:41:56 följande:
    "Stackarn om alla gäster som gillar honom lägger till honom på fb" 

    Nöjd? 
    Ja. Vi ska inte diskriminera.
  • Sat 11 Jun 2022 16:51
    #9
    +2

    Fan vad najs att jag inte var så lyhörd på ?Ditt creep?-svaren här haha, jag la nämligen till honom & sent igårkväll accepterade han vänförfrågan & inledde konversationen med att han tala om hur blev glad han är över att ?se mig? igen, vi har skrivit non stop sen igår haha. Så den här gången gick det uppenbarligen vägen utan att framstå aaaallt för mycket som ett creep som han valt att springa bort från. 
    Ha en trevlig helg peeps!

  • Anonym (Alla gäster­)
    Sat 11 Jun 2022 17:15
    #10
    jaaguundrar skrev 2022-06-11 16:51:26 följande:

    Fan vad najs att jag inte var så lyhörd på ?Ditt creep?-svaren här haha, jag la nämligen till honom & sent igårkväll accepterade han vänförfrågan & inledde konversationen med att han tala om hur blev glad han är över att ?se mig? igen, vi har skrivit non stop sen igår haha. Så den här gången gick det uppenbarligen vägen utan att framstå aaaallt för mycket som ett creep som han valt att springa bort från. 
    Ha en trevlig helg peeps!


    Vad roligt! 
    Kul att det gick vägen! 
  • Anonym (Den jagand­e Diana)
    Sat 11 Jun 2022 18:59
    #11
    jaaguundrar skrev 2022-06-11 16:51:26 följande:

    Fan vad najs att jag inte var så lyhörd på ?Ditt creep?-svaren här haha, jag la nämligen till honom & sent igårkväll accepterade han vänförfrågan & inledde konversationen med att han tala om hur blev glad han är över att ?se mig? igen, vi har skrivit non stop sen igår haha. Så den här gången gick det uppenbarligen vägen utan att framstå aaaallt för mycket som ett creep som han valt att springa bort från. 
    Ha en trevlig helg peeps!


    Bra jobbat tjejen!

    En blyg kille får man oftast plocka upp själv, och en del av dem är de bästa.

    //22 år and counting
Svar på tråden Skulle det verka märkligt..