• Anonym (natur­LIGhet­)
    Wed 22 Jun 2022 01:30
    12173 visningar
    38 svar
    +1
    38
    12173

    Tankar kring Naked Attraktion!

    Finns det någon här som ser någon av programmen? UK eller någon av de svenska avsnitten.

    När värsta chocken lagt sig är det riktigt underhållande faktiskt. Men herregud nakenhet är ju inte det minsta sexigt eller attraherande sådär rakt upp och ner.... eller vad säger ni?

  • Svar på tråden Tankar kring Naked Attraktion!
  • Odd Even
    Wed 22 Jun 2022 08:16
    #1
    +1

    Jag har sett några avsnitt av den brittiska versionen, och jag tycker inte det är särskilt bra. Jag har inget emot nakna kroppar iofs men ogillar rent allmänt dokusåpor och sånt där man ska välja bort och rösta ut varandra och sånt.

  • Anonym (Kille­)
    Wed 22 Jun 2022 08:21
    #2
    +1

    Så sjukt osexigt med nakna kroppar rakt upp och ned..

  • johanu­nderba­r
    Wed 22 Jun 2022 08:32
    #3
    +1

    Fantastiskt underhållande program.
    Kom nu inte med en massa moralpredikande, alla som är med i programmet är med där av egen fri vilja och gillar man det inte så tittar man inte.

  • Anonym (Kille­)
    Wed 22 Jun 2022 08:58
    #4
    johanunderbar skrev 2022-06-22 08:32:18 följande:

    Fantastiskt underhållande program.
    Kom nu inte med en massa moralpredikande, alla som är med i programmet är med där av egen fri vilja och gillar man det inte så tittar man inte.


    Har inga moraliska betänkligheter alls med programmet men tycker mest det är lite konstigt.
  • Anonym (tjej)
    Wed 22 Jun 2022 09:42
    #5
    +1

    Någon som vet vem söta och gulliga killen valde i går som sin dejt - och nåt om hur den gick?
    Jag somnade nämligen i TV soffan i dryga halvlek när valet stod mellan blond och mörk kille.
    Var inte uttråkad på nåt sätt, men visst är det som du TS säger att nakna kroppar exponerade sådär rakt av blir inte särskilt attraktivt. Vem det än må vara månne??!
    alla ser mer attraktiva ut med kläderna på tycker jag. He, he, he. Undrar varför? Ngt med spänningen?? 

  • Anonym (natur­LIGhet­) Trådstartaren
    Wed 22 Jun 2022 13:50
    #6
    Anonym (tjej) skrev 2022-06-22 09:42:56 följande:

    Någon som vet vem söta och gulliga killen valde i går som sin dejt - och nåt om hur den gick?
    Jag somnade nämligen i TV soffan i dryga halvlek när valet stod mellan blond och mörk kille.
    Var inte uttråkad på nåt sätt, men visst är det som du TS säger att nakna kroppar exponerade sådär rakt av blir inte särskilt attraktivt. Vem det än må vara månne??!
    alla ser mer attraktiva ut med kläderna på tycker jag. He, he, he. Undrar varför? Ngt med spänningen?? 


    Den söta gaykillen igår med den helt underbart vackra kroppen enligt mina smaklökar valde den mörka killen. På dejten uppstod ingen kemi förutom att de hittade varandra som vänner. Senare kunde man läsa i Aftonbladet hur dåligt han mådde och kände sig tvungen att välja nån trots att ingen av killarna var i hans smak. Han hade haft tydliga preferenser och därför kritiserade programmet för att inte ha lyssnat.

    Efter gaykillen var det en kvinna och hon valde bort en riktigt vacker man för en liten söt hipster där det verkade ha uppstått väldigt mycket hetta och sex.
  • Anonym (jaja)
    Wed 22 Jun 2022 13:54
    #7

    programmet är lite underligt har inte sett den svenska versionen så det är ju ett frågetecken men man får väll kolla osen säga vad man tycker folk verkar ju gilla detCool

  • Wed 22 Jun 2022 16:27
    #8

    Märkligt program. Väldigt osexigt, egentligen. Allt som är erotiskt är eliminerat. Inga antydningar bakom kläder, inga blickar, inga beröringar. Mer som tavlor på en utställning. Och själva könen är inte alltid så vackra att se på. 

  • parnor­dqvist
    Wed 22 Jun 2022 16:44
    #9

    Ett av de första datingprogrammen i svensk tv var Vem tar vem? med Barbro Lill-Babs Svensson. Premiär våren 1990. Det har hänt en hel del sedan dess. Då stod den tilltänkte bakom en vägg och plötsligt fick de tu se varandra när väggen försvann. Nu går man pang på rödbetan, direkt till de nedre regionerna och gör första bedömningen där, utan någon som helst maskering. Man vet ju lite om personen ovan eller nedan könet, i alla fall inte rent utseendemässigt. Det är som ett lotteri. Gillar man könet kanske man inte gillar ansiktet eller någon annan del av kroppen. Programmet är på gränsen till obscent, eller hur jag ska uttrycka det. Blev det ingen större folkstorm kring det, typ som när Robinson började 1997?

  • Anonym
    Wed 22 Jun 2022 18:37
    #10
    +2

    Ställa upp nakna människor på rad för att inspektera och recensera könsorganen? 
    Har vi inte kommit längre?

Svar på tråden Tankar kring Naked Attraktion!