• Anonym (TS)
    Thu 23 Jun 2022 09:29
    3830 visningar
    32 svar
    +1
    32
    3830

    Namn på manliga könsorganet

    Det finns ju en uppsjö slangord för kuken, men de är inte särskilt roliga eller fina tycker jag. Jag undrar om någon har förslag på ett finare ord.

  • Svar på tråden Namn på manliga könsorganet
  • Anonym (Ludvi­g)
    Thu 23 Jun 2022 10:46
    #1

    Jag tycker snopp (och motsvarande snippa) är bra ord. Men jag vet att det blir folkstorm nu eftersom jättemånga tycker att det är ord man använder när man pratar med barn. Men nu råkar det ju vara så att både barn och vuxna faktiskt har könsorgan även om den visuella skillnaden mellan barn och vuxen är ganska stor. Men jag kan inte hjälpa att jag tycker kuk och fitta är ganska otrevliga ord eftersom dom ofta används i nedsättande ordalag i sammanhang där man vill kränka en annan person. Jag förstår inte dom som inte ser det sambandet? Jag förstår inte heller varför man använder könsord som svärord och nedsättande ord när det syftar på något av det mest användbara verktyg vi har????

  • Kockob­ello
    Thu 23 Jun 2022 10:53
    #2
    Anonym (Ludvig) skrev 2022-06-23 10:46:58 följande:

    Jag tycker snopp (och motsvarande snippa) är bra ord. Men jag vet att det blir folkstorm nu eftersom jättemånga tycker att det är ord man använder när man pratar med barn. Men nu råkar det ju vara så att både barn och vuxna faktiskt har könsorgan även om den visuella skillnaden mellan barn och vuxen är ganska stor. Men jag kan inte hjälpa att jag tycker kuk och fitta är ganska otrevliga ord eftersom dom ofta används i nedsättande ordalag i sammanhang där man vill kränka en annan person. Jag förstår inte dom som inte ser det sambandet? Jag förstår inte heller varför man använder könsord som svärord och nedsättande ord när det syftar på något av det mest användbara verktyg vi har????


    Lol
  • Anonym (Eva)
    Thu 23 Jun 2022 10:55
    #3
    +1
    Anonym (Ludvig) skrev 2022-06-23 10:46:58 följande:

    Jag tycker snopp (och motsvarande snippa) är bra ord. Men jag vet att det blir folkstorm nu eftersom jättemånga tycker att det är ord man använder när man pratar med barn. Men nu råkar det ju vara så att både barn och vuxna faktiskt har könsorgan även om den visuella skillnaden mellan barn och vuxen är ganska stor. Men jag kan inte hjälpa att jag tycker kuk och fitta är ganska otrevliga ord eftersom dom ofta används i nedsättande ordalag i sammanhang där man vill kränka en annan person. Jag förstår inte dom som inte ser det sambandet? Jag förstår inte heller varför man använder könsord som svärord och nedsättande ord när det syftar på något av det mest användbara verktyg vi har????


    Joru, och ovanpå 'snoppen' har även vuxna män 'kalsipper' med Spindelmannen eller Bamse.

    Vuxna kvinnor täcker 'snippan' med mjukistrosor i bomull med tryck av Nalle Puh eller Snobben.

    Väldigt vuxet, väldigt sensuellt, väldigt svenskt lite lagom mys och mellanmjölk.

    Fy fan
  • Monsie­ur Venus
    Thu 23 Jun 2022 10:59
    #4

    Kuken låter vackert Solig

  • Kockob­ello
    Thu 23 Jun 2022 11:02
    #5
    Kockobello skrev 2022-06-23 10:53:16 följande:
    Lol
    Du förstår inte att man själv äger orden? 

    Töntigaste på 1000 år.
  • Mia99
    Thu 23 Jun 2022 11:29
    #6

    Jag säger penis om det är i ett mer kliniskt och icke-sexuellt sammanhang och kuk om man med det avser även den sexuella funktionen. Snopp är alldeles för barnsligt, dete är liksom en förkortning för pillesnopp. Ordet betyder för övrigt en vit fläck i en hästs ansikte mitt emellan näsborrarna.

    "Ååååh, din snopp är så stor", skulle bara låta skrattretande i sängen. Likaså med "penis". Kuk låter så där lite lagom snuskigt.

  • Anonym (Storv­ulva)
    Thu 23 Jun 2022 11:36
    #7
    +1

    Kåkfararn 
    dykare 

  • Anonym (Storv­ulva)
    Thu 23 Jun 2022 11:38
    #8
    Anonym (Ludvig) skrev 2022-06-23 10:46:58 följande:

    Jag tycker snopp (och motsvarande snippa) är bra ord. Men jag vet att det blir folkstorm nu eftersom jättemånga tycker att det är ord man använder när man pratar med barn. Men nu råkar det ju vara så att både barn och vuxna faktiskt har könsorgan även om den visuella skillnaden mellan barn och vuxen är ganska stor. Men jag kan inte hjälpa att jag tycker kuk och fitta är ganska otrevliga ord eftersom dom ofta används i nedsättande ordalag i sammanhang där man vill kränka en annan person. Jag förstår inte dom som inte ser det sambandet? Jag förstår inte heller varför man använder könsord som svärord och nedsättande ord när det syftar på något av det mest användbara verktyg vi har????


    Hahahah 
  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Thu 23 Jun 2022 11:58
    #9

    Kuk och även fitta (och många andra ord för dessa organ) används, precis som skrivits ovan, ibland i nedsättande ordalag. Jag har svårt att tänka bort den aspekten. I en lång tidigare relation hade vi andra ord för min kuk och hennes fitta, men de vill jag inte använda i nya relationer. En kvinna jag nyligen träffat frågade just om ord för min kuk och jag visste inte vad jag skulle svara.

    Signaturen Storvulva här ovan har ett namn som jag gillar skarpt.

  • Anonym (Lia)
    Thu 23 Jun 2022 12:03
    #10

    Jag brukar säga snopp 

Svar på tråden Namn på manliga könsorganet