• Wed 3 Aug 2022 09:03
    1915 visningar
    5 svar
    5
    1915

    Bim+3 med blastycost , minus fast dag 13 och minus,ingen mens heller

    Hej! Jag hade satt in en blastycost för 13 dagar sedan , idag på BIM plus 3 har jag inte fått min mens men testat negativ också. 


    jag tar inga progesteron , jag har kört med naturligcykel, 

    Har min mens regelbunden , undra om varför får jag inte mens nu när det är negativt också med testet ? 
    med Balstycost skulle jag det visat om det skulle blivit ett graviditet?

  • Svar på tråden Bim+3 med blastycost , minus fast dag 13 och minus,ingen mens heller
  • Wed 3 Aug 2022 14:41
    #1

    Så pass sent brukar man få plus som gravid och man brukar få mens när man ska om man inte blivit gravid. Så lite märkligt. Om du inte får mens inom en vecka så kontakta kliniken för råd.

  • Fri 5 Aug 2022 15:43
    #2
    Jag är bara jag skrev 2022-08-03 14:41:46 följande:

    Så pass sent brukar man få plus som gravid och man brukar få mens när man ska om man inte blivit gravid. Så lite märkligt. Om du inte får mens inom en vecka så kontakta kliniken för råd.


    Jag kontaktade kliniken, de säger at jag ska testa på nytt få det har kommit fall där det visar positivt många dagar efter mens. 
    jag tror ett dugg inte på den teori alls . Idag BIM +6 ingen som helst tecken på att min mens kan vara på väg . 


    de ger falsk hopp ,  vi är redan så besvikna och att de ska leka med vår känslor ännu mera:(

  • Fri 5 Aug 2022 16:42
    #3

    Bim +6 är nästan v.6. Då får man normalt sett plus som gravid. Jag har tatt hcg-prov alla gånger och haft som lägst 361 v.4+5. Så  fortfarande märkligt tycker jag. Ska du bara avvakta tycker dom? När jag fått minus efter ÄD har jag fått  ta hcg-prov som då också visat inte gravid.

  • Fri 5 Aug 2022 18:45
    #4
    Jag är bara jag skrev 2022-08-05 16:42:04 följande:

    Bim +6 är nästan v.6. Då får man normalt sett plus som gravid. Jag har tatt hcg-prov alla gånger och haft som lägst 361 v.4+5. Så  fortfarande märkligt tycker jag. Ska du bara avvakta tycker dom? När jag fått minus efter ÄD har jag fått  ta hcg-prov som då också visat inte gravid.


    Ja? de sa att jag får vänta fram till måndag och testa på nytt, om testet är fortfarande negativt och jag inte fått mens då ska kontakta de :(
  • Mon 26 Sep 2022 15:12
    #5
    Mammy2 skrev 2022-08-05 18:45:39 följande:
    Ja? de sa att jag får vänta fram till måndag och testa på nytt, om testet är fortfarande negativt och jag inte fått mens då ska kontakta de :(

    Hur har det gått?


    Jag har en egen sååå skum historia så jag vet varken ut eller in. Testade positivt redan RD6 men sen negativt RD13 och nu idag, RD17 är det positivt igen. Gissar att det är ett missfall på G... Har lämnat blodprov idag men tar tre dagar att få svar!!

Svar på tråden Bim+3 med blastycost , minus fast dag 13 och minus,ingen mens heller