• Anonym (Öppet­samhäl­le men kyssar­na borta)
    Fri 5 Aug 2022 00:04
    1205 visningar
    5 svar
    5
    1205

    Offentligt hångel...?

    Här kommer en helt onödig tråd.

    Vart tog det offentliga hånglet vägen?
    Jag har inte sett några hångla ute (iallafall i Stockholm) på säkert minst 10 år.
    För 20-25 år sedan kysstes/hånglades det på parkbänkarna.

    Jag skulle nog tycka det var ganska uppfriskande att se folk som är kära att visa det. Eller är det provocerande?

    Jag brukar vara lite halvkonservativ när det gäller "hoppisäng" men tycker det är konstigt att det offentliga kyssandet försvann helt plötsligt.

  • Svar på tråden Offentligt hångel...?
  • Anonym (Ny)
    Sat 6 Aug 2022 01:24
    #1

    Smartphones... Ingen som har tid att hångla längre 

  • Anonym (Lol!)
    Sat 6 Aug 2022 02:23
    #2

    Thank God! Det är fan inte härligt med hånglande människor. 

    (Nejjagärinteavundsjukutanjagäriettfastförhållandeochsexuelltaktivjagbaratyckersomjaggör.)

  • Anonym (Skönt­!)
    Sat 6 Aug 2022 03:20
    #3

    Så skönt att slippa det äckliga ljudet offentligt. Hatar det smakade ljudet när jag själv inte är på humör. 

  • Anonym (Minsk­at)
    Sat 6 Aug 2022 06:56
    #4

    Jag tycker som ts men anser ändå att han/hon överdriver. Det har minskat men inte försvunnit. Ser fortfarande par som hånglar (och nån gång mer än så) offentligt....men betydligt mer sällan.

  • Anonym (xxx)
    Sat 6 Aug 2022 07:33
    #5

    Det brukar vara mest ungdomar som sitter och hånglar och jo, såna ser man även nu. Inte helt fräst kan jag tycka, när ett par 16-åringar sitter längst bak i bussen och slaskar på varann. 
    Man kan ändå på nåt vis förstå det när det är tonåringar. Vuxna tycker jag inte ska sitta sådär, och det brukar inte ske så ofta heller. 

Svar på tråden Offentligt hångel...?