• Anonym (Menin­gslöst­)
    Sat 6 Aug 2022 00:01
    3625 visningar
    22 svar
    22
    3625

    Ännu en date åt skogen

    Bjöd på mat och så blev det tack och hej.

    Inte ens en kram.

    Att man aldrig ska få ligga grrr
    Nu ligger säkert många och kuckilurar så sitter man här ännu en kväll suck

  • Svar på tråden Ännu en date åt skogen
  • Anonym (M)
    Sat 6 Aug 2022 00:13
    #1

    Om du förväntar dig en fysisk samvaro efter middagen så behöver du nog vara mer tydlig med det, annars får du nog räkna med att du kan bli besviken igen.

  • Anonym (G)
    Sat 6 Aug 2022 00:16
    #2
    -1 +1
    Anonym (Meningslöst) skrev 2022-08-06 00:01:42 följande:
    Ännu en date åt skogen

    Bjöd på mat och så blev det tack och hej.

    Inte ens en kram.

    Att man aldrig ska få ligga grrr
    Nu ligger säkert många och kuckilurar så sitter man här ännu en kväll suck


    Nästa gång får du betala mer. Det finns tjänster där du kan köpa sex, men det kostar ju mer än en vanlig middag.
  • Anonym (HAhaa­hhaaa!­)
    Sat 6 Aug 2022 02:43
    #3
    +1

    Fan va trögt! Tror du på allvar att det är så det fungerar?
    Ok, i så fall, upplysningsvis: Du har en korkad världsbild.

  • Anonym (Y)
    Sat 6 Aug 2022 07:17
    #4
    +5

    Alltså, ibland kan jag kan fan känna att den sexuella revolutionen förstört mer än den gett.

    Längtar tillbaka till tiden när det liksom inte förväntades att man skulle ligga på stört. 

    Vafan. Det är ändå en intim grej som man kanske inte vill strössla med till höger och vänster, efter typ en träff?

    Förväntningarna har ju blivit störda. 

  • Anonym (...)
    Sat 6 Aug 2022 07:29
    #5
    +1

    Men TS du tror väl inte på allvar att bara för att du bjuder på middag så kommer dejten ställa upp på sex? Man kan dela på kostnaden vet du, så slipper du gräma dig över att du betalade hela middagen. 

    Däremot kan jag tycka att dejten själv skulle sagt att hen kunde betala sin del, så hade jag gjort. 

    Var det en första dejt TS? Vi är många som inte ligger på första dejten, även när vi tycker om dejten i fråga, men man kanske vill lära känna lite mer först. 

  • Anonym (Kaffe­draken­)
    Sat 6 Aug 2022 08:23
    #6
    +1

    Hur mycket bör man lägga på maten så att det blir ligga?

    En Grandiosa-pizza och kanske en Cola till borde funka.

  • Anonym (J)
    Sat 6 Aug 2022 08:36
    #7
    +2

    Troligen kände hon att det var det enda du var ute efter och då ville hon inte alls. Det var inte HENNE du ville ligga med, utan vem som helst som var tillgänglig och villig.
    Hon vill att du ska vilja ha henne som fokus, inte ditt eget sexbehov.

  • Anonym (Menin­gslöst­) Trådstartaren
    Sat 6 Aug 2022 10:07
    #8
    -3

    Jamen varför går man hem till någon då in i ett avskilt utrymme om man inte vill ligga, är ju det mest logiska 

  • Anonym (-)
    Sat 6 Aug 2022 10:07
    #9

    Det är alltid trist när dejten inte blir bra. Jag grämer mig mer över det än att jag aldrig får ligga. 

  • Anonym (M)
    Sat 6 Aug 2022 10:18
    #10
    +1
    Anonym (Meningslöst) skrev 2022-08-06 10:07:47 följande:

    Jamen varför går man hem till någon då in i ett avskilt utrymme om man inte vill ligga, är ju det mest logiska 


    För att man blev ditbjuden på mat, verkar det som i det här fallet. Du får bjuda hem henne på sex nästa gång och går hon hem till dig då, ja då är det antagligen det hon vill...
Svar på tråden Ännu en date åt skogen