• Sun 7 Aug 2022 22:16
    843 visningar
    1 svar
    1
    843

    Förhållande

    känner min grovt lurad nedväraderad, gick in k ett förhållande för 5 år sedan men en som redan hade ett barn 3 år, vi fick gemensamma 2 barn ganska snabb, är skit glad för barnen, känner att det Är det enda som håller mig kvar i förhålland, hennes barn i det tidigare förhållande bor på heltid hos oss, hans pappa skiter i honom, jag och sambo försörjer honom tillsamman,  gården vi hyr  är hennes Pappas vilket vi var ganska bra överens om att vi kunde köpa löss innan jag flyttade in och som nu inte är aktuellt längre, jag ä hantverkare, har donat och fixat mycket på gården och huset vald annat renoverat ett litet badrum byggt två stora växthus anlagt stora ytor trädgården med Sten och plattor osv, nu när hennes barn blivit åtta år med adhd och behöver mycket uppmärksamhet och jag inte kan ge tid eftersom de små på 1 och 3 år är mer krävande har han fått ragg mot mig eftersom han känner att jag inte är hans riktiga pappa så skriker han på mig så fort jag jag säger till han när Han gör fel och hans mamma är så skyddande att hon tror mer på honom än mig och Det gör att han ljuger för sin mamma om mig som leder till konflikter mellan oss i familjen ganska ofta, min sambo får barnbidrag för honom och underhållsbidrag Har nämt det en gång att hon borde betala mer till våra gemensamma konto för killen men då säger hon att hon sparar de pengar till han blir stor, nu känner jag att han börja kosta mer eftersom han blir äldre, behöver råd hur jag ska gå vidare utan att behöva lämna förhållande 

  • Svar på tråden Förhållande
  • Anonym (Man51­)
    Sun 7 Aug 2022 22:39
    #1

    Ni behöver åka iväg och få en dag å natt för er själva 
    och prata i lugn o ro 
    klart att hon inte kan spara alla pengar för pojken till senare 
    han kanske behöver börja på nån idrott eller aktivitet så han får något annat 

Svar på tråden Förhållande