• Obscenitet

    Bali med barn

    Vi ska åka med fyra barn och undrar om någon har tips. Vi ska bo på resort på östkustens nusa dua vilket redan är bokat. Barnen är 12,12,15 och 2. Vi ska även bo i Ubud en eller två nätter hade vi tänkt. Vi åka om en månad ungefär och är där lite mer än två veckor.


    finns det något som vi behöver tänka på? Utflyktstips? Tips på boende i Ubud? 

  • Svar på tråden Bali med barn
  • lottizm

    Jag var på Bali när mina barn var 6 och 9, det var några år sen (2016) så jag vet inte vad som ändrats sen dess men det var iallafall väldigt lätt att resa runt där och vänligt folk. Ubud är absolut värt två nätter! Vi bodde utanför staden, väldigt lugnt och jättemysigt och boendet erbjöd skjuts in till stan. Amed var mitt favoritställe, de höll på att bygga mycket där då så det ser säkert inte likadant ut längre men det var magiskt där då iallafall. 

  • Obscenitet
    lottizm skrev 2022-09-21 08:42:07 följande:

    Jag var på Bali när mina barn var 6 och 9, det var några år sen (2016) så jag vet inte vad som ändrats sen dess men det var iallafall väldigt lätt att resa runt där och vänligt folk. Ubud är absolut värt två nätter! Vi bodde utanför staden, väldigt lugnt och jättemysigt och boendet erbjöd skjuts in till stan. Amed var mitt favoritställe, de höll på att bygga mycket där då så det ser säkert inte likadant ut längre men det var magiskt där då iallafall. 


    Tack för tipset, amed verkar vara en bit bort men ska absolut lägga till det som förslag!
    gick det bra att bada på de flesta ställena? havet verkar vara lite knepigt där
Svar på tråden Bali med barn