• Gimele

    Någon som vill gissa kön med nub teorin?!

    Här är bild från kub i dag, vad tror ni? pojke eller flicka? 

  • Svar på tråden Någon som vill gissa kön med nub teorin?!
  • Anonym (Hm)

    Fast det beror på vilken man tittar på, kan vara pojke också... spännande att se hur andra tänker 

  • Anonym (Hm)

    Ursäkta att jag spammar haha, mitt slutgiltiga svar blir pojke pga skallteorin också. Vad tror ni själva?

  • Gimele
    Anonym (Hm) skrev 2022-09-19 19:43:36 följande:

    Ursäkta att jag spammar haha, mitt slutgiltiga svar blir pojke pga skallteorin också. Vad tror ni själva?


    Nej bara kul med svar :) Min känsla är flicka, men jag vet inte. Vad är skallteorin? 
  • Anonym (Hm)
    Gimele skrev 2022-09-19 21:24:50 följande:
    Nej bara kul med svar :) Min känsla är flicka, men jag vet inte. Vad är skallteorin? 
    Enligt teorin är flickors huvuden mer rundade över pannan, och pojkar brukar då ha plattare och lite kantigare pannor. Men ju mer jag tittar på bilden desto mer osäker blir jag, haha. Har du testat rödkålstestet eller bikarbonattestet? Också lite kul
  • Gimele
    Anonym (Hm) skrev 2022-09-20 16:30:37 följande:
    Enligt teorin är flickors huvuden mer rundade över pannan, och pojkar brukar då ha plattare och lite kantigare pannor. Men ju mer jag tittar på bilden desto mer osäker blir jag, haha. Har du testat rödkålstestet eller bikarbonattestet? Också lite kul
    jaha oj mycket jag inte vet haha! Åh dessa andra test måste jag googla, kan ju va kul att testa :) 
  • Anonym (Hmm)

    Spelar könet någon roll?
    Fick min sista i april när hon skulle fylla 40  på sommaren . Ett friskt barn som nu är 17 och en väldigt snäll kille.
    Har aldrig försökt ta reda på kön innan födsel- de är välkomna när de kommer.
    Har haft tur två gånger ....

Svar på tråden Någon som vill gissa kön med nub teorin?!