• elin1989

    BF JUNI 2023

    Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en! 

    Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år. 

    BF-lista:

    2/6 Elin89, andra barnet

  • Svar på tråden BF JUNI 2023
  • elin1989
    Mimmi061 skrev 2022-10-25 19:04:37 följande:

    Hej, 

    Jag försöker komma in i länken för att joina gruppen, men det går inte. Någon annan som har samma problem? 


    fb.me/g/p_iGsGfHau5kzKpvS8/csg5lEDk

    Kom du in? Jag har kollat och länken ska fortfarande vara aktiv, tre till personer kan klicka på den innan den går ut står det. 15 personer har lyckats gå med hittills iaf, så det borde funka? 
  • Jojjans
    Hejsanhoppsanlillebror1 skrev 2022-10-25 12:29:17 följande:

    Jag började blöda mycket och stora klumpar idag 😭
    gick hem från jobbet och ligger i sängen och äter chips ?
    lycka till med era juni-bebisar❤️❤️❤️


    Åå vad jag lider med dig, ta hand om dig själv ordentligt och glöm inte att din tur kommer ❤️❤️
  • Jojjans

    Jag har följt länken och kommer till gruppen men hittar inte var jag kan klicka att gå med, någon som har tips?

  • t123
    Jojjans skrev 2022-10-26 07:05:08 följande:

    Ok nu fattar jag min ansökan väntar på godkännande. Någon som har tankspriddhet som symptom? 😅


    Haha! Ja, känns som att jag går runt i cirklar här hemma ibland och funderar på vad det var jag skulle göra 🥲
  • Jojjans
    t123 skrev 2022-10-26 08:00:30 följande:
    Haha! Ja, känns som att jag går runt i cirklar här hemma ibland och funderar på vad det var jag skulle göra 🥲

    precis så, var påväg att ställa in smöret i köksskåpet igår och får ingenting gjort på jobbet, bara gäspar 😂🙈

  • Banananne

    Misstänker att denna tråd kommer dö ut lite, så vill bara önska er ett riktigt stort lycka till! Hoppas vi alla har små juni-bebisar nästa år! ❤️

  • Kvinna1989
    Banananne skrev 2022-10-26 19:29:06 följande:

    Misstänker att denna tråd kommer dö ut lite, så vill bara önska er ett riktigt stort lycka till! Hoppas vi alla har små juni-bebisar nästa år! ❤️


    Är du inte med i facebook gruppen? Tack det samma! ❤
Svar på tråden BF JUNI 2023