• NillA95

    Behöver Hjälp


    Hej! 


    Nu ska jag försöka göra en lång historia kort.. 

    Enligt min app skulle jag vänta min mens den 13/9. Men jag vet att jag hade ägglossning lite senare. Började blöda den 16/9 och fick mensvärk. Blev lite ledsen då jag hade hoppats på att jag va gravid. Jag blödde inte som vanligt den 16.. det va ?mildare? än vanligt. När jag vaknar upp den 17 så förväntade jag mig en flod som det brukar vara. Men inget. jag slutade blöda nästan helt. på söndagen va ?mensen? helt borta och jag fick ytters lite bruna flytningar. Jag förstod inget alls. Jag brukar blöda i ca 5-6 dagar och dem 2-3 första så är det rikligt.  


    jag tog några graviditetstest som man kunde se någon skugga på men jag skulle inte säga att det va positivt. 


    idag den 22/9 tog jag ett clerblue testa tidigt. kollade på det lite snabbt och tänkte att det måste vara fel på testet för att det såg så konstigt ut. Jag tog med mig testet till jobbet för att jag skulle kunna granska det tydligare när jag hade tid. 


    när jag kollar på det så det det positivt ut. Men undrar om någon annan varit med om detta ? Har också väldigt ont i tjej magen och även långt ner i Ryggen. har pratat med Gyn som inte vill hjälpa mig. 

  • Svar på tråden Behöver Hjälp
  • Anonym (E)

    Så du läser av ett test långt efter tiden gått ut för avläsning och ber oss bedöma samma test?

  • NillA95
    Anonym (E) skrev 2022-09-22 18:01:00 följande:

    Så du läser av ett test långt efter tiden gått ut för avläsning och ber oss bedöma samma test?


    Nej jag tänkte mest kolla om någon Annan varit med om att mensen har gjort så för någon annan?  fanns det någon orsak ? Tex. jag la in bilden mest för att visa hur det såg ut när jag väl kollade på testet. 😊
  • Jag är bara jag

    Ta ett nytt test om några dagar och avläs det inom den tid som anges. Visst, det syns ett streck på din bild, men tyvärr räknas såna test som ogiltiga när man avläst dom för sent.

  • Anonym (Vad??)

    Jag har svårt att ta  det här seriöst.
    Tjejmage? 
    Ryggvärk skulle betyda graviditet? 

Svar på tråden Behöver Hjälp