• Anonym (M2)

    Varför flörtar en gift kvinna med mig på jobbet?

    Jag är förvirrad. Borde jag vara orolig? Eller pass på att njuta? Bara ett spel? Ska jag lita på henne?

  • Svar på tråden Varför flörtar en gift kvinna med mig på jobbet?
  • Anonym (Virgil)
    Anonym (M2) skrev 2022-09-23 09:01:28 följande:
    Nja.. hur vet du att hon har inte sex hemma? Säkert kul att knulla en gift kvinna.. men att dela henne med någon annan och vara tredje hjulet.. 
    Mannen hemma kanske tänder på det hon berättar när hon kommer hem igen.
  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (Virgil) skrev 2022-09-23 09:03:38 följande:
    Mannen hemma kanske tänder på det hon berättar när hon kommer hem igen.
    Viss, det är fullt möjligt att hon ljuger för mig på den punkten. Spelar ingen roll. Hon får väl gärna ha sex med sin man. Tröttnar hon så finns det andra utsvultna kvinnor jag kan ha sex med.
  • Gman69
    Anonym (Förvånad) skrev 2022-09-23 09:07:06 följande:
    Viss, det är fullt möjligt att hon ljuger för mig på den punkten. Spelar ingen roll. Hon får väl gärna ha sex med sin man. Tröttnar hon så finns det andra utsvultna kvinnor jag kan ha sex med.
    TS, därför ska du undvika din kollega. Don?t shit where you eat.
  • Anonym (M2)
    Gman69 skrev 2022-09-23 09:28:09 följande:
    TS, därför ska du undvika din kollega. Don?t shit where you eat.
    Ja det ligger något i det. Rynkar på näsan
  • Gman69
    Anonym (M2) skrev 2022-09-23 09:29:35 följande:
    Ja det ligger något i det. Rynkar på näsan
    Annars kan du be henne att skilja sig först innan ni gör något.. men då är det inte lika spännande att knulla en frånskild kvinna.. lägre status vet du.
  • Anonym (C)

    Att vilja flirta med någon betyder inte nödvändigtvis att man vill ligga med denne.

  • Gman69
    Anonym (C) skrev 2022-09-23 10:29:18 följande:

    Att vilja flirta med någon betyder inte nödvändigtvis att man vill ligga med denne.


    Just därför ska man undvika/stoppa oansvariga kvinnliga kollegor från att flirta innan de ropar sextrakasseri! 
  • Anonym (norrmannen)

    Är du ung och fri, så tag för dig vad livet har att bjuda på. Det blir fort nog tråkigt.

  • Anonym (Virgil)
    Anonym (norrmannen) skrev 2022-09-23 14:01:57 följande:

    Är du ung och fri, så tag för dig vad livet har att bjuda på. Det blir fort nog tråkigt.


    Ja, eftersom hon är kvinna, så är det inte så farligt om hon vill ligga lite. 
  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (Virgil) skrev 2022-09-23 14:08:20 följande:
    Ja, eftersom hon är kvinna, så är det inte så farligt om hon vill ligga lite. 
    Passa på innan du vet ordet av är du gammal, trött och impotent. Och då är det din egen fru som behöver rastas därute....
  • Anonym (Bra tänkt)

    Samma sak hände mig...kvinnliga personalchefen flörtade med mig.
    Jag frågade om vi skulle äta lunch någon dag.Det slutade med att hon
    är min älskarinna.
    Precis vad jag behöver då jag är särbo.30 mil mellan oss.

  • Anonym (C)
    Gman69 skrev 2022-09-23 13:58:53 följande:
    Just därför ska man undvika/stoppa oansvariga kvinnliga kollegor från att flirta innan de ropar sextrakasseri! 
    Eller så ser man till att man håller sig till samma nivå och bara har kul. Är gift men har haft en flirt med en annan gift kvinna på jobbet (Som hon tog initiativ till). Mycket oskyldigt men med leenden, viss kroppskontakt och lite småbus som piffade upp tillvaron. Ingen tog initiativ till dejtande utan vi höll det bara som en trevlig grej på jobbet.
  • Anonym (Luv)

    På vilket sätt flirtar hon ? Vågar du fråga henne ? 

  • Anonym (Luv)

    GMAN69 du verkar lite bitter. För övrigt är jobbet en väldigt vanlig plats att träffas på. Beror helt på personerna om de reder ut en relation och hur den eventuellt blir om det går åt skogen. Många fixar faktiskt det.

  • Anonym (Lilla Malin)

    Känns som att du överanalyserar och överdriver betydelsen. Min erfarenhet är att oerfarna killar och män ofta övertolkar utåtriktad vänlighet och allmän flörtighet från kvinnor och tror att något är på gång eller att det är riktad speciellt mot dem, men när det i själva verket bara är en allmän personlig jargong. Om kvinnan i fråga verkligen skulle vara intresserad av just dig så tror jag att det kommer att märkas. Det kan bli väldigt fel om du drar på hög växel utan att genuint intresse finns. 

  • Anonym (jaha)
    Anonym (C) skrev 2022-09-23 15:14:15 följande:
    Eller så ser man till att man håller sig till samma nivå och bara har kul. Är gift men har haft en flirt med en annan gift kvinna på jobbet (Som hon tog initiativ till). Mycket oskyldigt men med leenden, viss kroppskontakt och lite småbus som piffade upp tillvaron. Ingen tog initiativ till dejtande utan vi höll det bara som en trevlig grej på jobbet.
    Oskyldigt för vem? Dig/Er eller era partners?

    Tror du din partner eller hennes partner skulle hålla med dig om att det var så oskyldigt?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Lilla Malin) skrev 2022-09-26 12:34:36 följande:

    Känns som att du överanalyserar och överdriver betydelsen. Min erfarenhet är att oerfarna killar och män ofta övertolkar utåtriktad vänlighet och allmän flörtighet från kvinnor och tror att något är på gång eller att det är riktad speciellt mot dem, men när det i själva verket bara är en allmän personlig jargong. Om kvinnan i fråga verkligen skulle vara intresserad av just dig så tror jag att det kommer att märkas. Det kan bli väldigt fel om du drar på hög växel utan att genuint intresse finns. 


    Och min erfarenhet är att det är väldigt väldigt vanligt att man är otrogen med just kollegor och att de som är det är oftast såna som har en "lättsam" inställning till flirtande med andra när man är i en relation.

    Som av en händelse verkar det förhålla sig så att det nästan alltid är de som tycker att "äh vadå, lite oskyldigt flirtande är bara uppfriskande och helt ofarligt" som bara råkar vara otrogna och tycker att "äh, vadå, lite knull vid sidan av är väl inget att stressa upp sig över... det man inte vet...."
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Luv) skrev 2022-09-25 22:12:40 följande:

    GMAN69 du verkar lite bitter. För övrigt är jobbet en väldigt vanlig plats att träffas på. Beror helt på personerna om de reder ut en relation och hur den eventuellt blir om det går åt skogen. Många fixar faktiskt det.


    Och du låter väldigt cynisk... ditt resonemang är lite som att säga... Det är faktiskt vanligt att man leker med laddade pistoler i ett rum full med människor, beror ju helt på personen själv att se till att den inte går av av misstag, många fixar faktiskt det...

    Ja många gör säker det, men många gör ju inte det och om det skiter sig så kommer nån stackare bli skjuten med det verkar du totalt skita i i ditt resonemang, vem fan bryr sig liksom, shit happens....
Svar på tråden Varför flörtar en gift kvinna med mig på jobbet?