• Anonym (Jävli­gt frustr­erad och arg fru som vill ha sex!!)
    Fri 23 Sep 2022 13:03
    4225 visningar
    26 svar
    -1
    26
    4225

    Min man visar inget sexuellt intresse

    Min man slutade visa sexuellt intresse för mig så fort vi gift oss. Detta är över 2 år sedan. Detta året har vi haft sex 1 (EN!) gång dvs 1 gång på 9 månader och min man undrar varför jag är arg och sur dagligen? Har tagit upp problemet över 200 ggr. Får till svar ?jag vet inte? eller ?jag vill? (men inget händer). Han tar inte ens på mig, varken på brösten eller därnere. Tittar inte ens. Då hävdar jag att man gör slut! Då är man inte ?ihop?. Vad tycker ni och inte fan är det konstigt att jag är arg och frustrerad?  Ps. Runka till porr på nätet funkar tydligen.

  • Svar på tråden Min man visar inget sexuellt intresse
  • Anonym (Samma­)
    Fri 23 Sep 2022 13:17
    #1

    Dags igen? Du vill ju bara ha sex (samlag) någon gång per år och högst 5 min så varför klagar du nu helt plötsligt? 

  • Anonym (Teddy­)
    Fri 23 Sep 2022 13:43
    #2
    +2
    Anonym (Samma) skrev 2022-09-23 13:17:07 följande:

    Dags igen? Du vill ju bara ha sex (samlag) någon gång per år och högst 5 min så varför klagar du nu helt plötsligt? 


    Sluta förstöra alla trådar genom att påstå att ts är samma som någon annan ts. Det är solklart att detta inte är den ts du tror.
  • Anonym (Jävli­gt frustr­erad och arg fru som vill ha sex!!) Trådstartaren
    Fri 23 Sep 2022 13:44
    #4
    +1

    Du måste förväxla mig med någon annan som brukar klaga på Familjeliv, eller så svarar du generellt på hur en fru ?brukar vara?;0)) Jag vill åtminstone ha sex 1 gång/vecka (gärna 2 ggr). Sökte seriösa svar, fast lite roligt var det:0)))

  • Anonym (Ingen rättig­het)
    Fri 23 Sep 2022 13:45
    #5
    -1 +1

    Sex är ingen rättighet. Allt i livet handlar inte om sex.

  • Anonym (L)
    Fri 23 Sep 2022 13:45
    #6

    Kanske har hans utseende förändrats och därav har han tappat attraktionen. Jag slutade tända på min partner när hon gick upp mycket i vikt. 

  • Anonym (L)
    Fri 23 Sep 2022 13:46
    #7

    Menar såklart att DITT utseende kanske har förändrats. 


    Hur vet du att han porrsurfar?

  • Anonym (Ingen rättig­het)
    Fri 23 Sep 2022 13:49
    #8
    -1 +1

    Kvinnor är trötta på män som är sexfixerade. När kvinnor är kåta, då är det angeläget att dom får sex.

  • Anonym (Samma­)
    Fri 23 Sep 2022 13:54
    #9
    -1 +1
    Anonym (Ingen rättighet) skrev 2022-09-23 13:45:56 följande:

    Sex är ingen rättighet. Allt i livet handlar inte om sex.


    Nu tror jag det här är en trolltråd men du är oavsett ute och cyklar. 
    Att du inte har sex har ingenting med om hur etablerade tänker om hur ofta det blir av. Det är underförstått att man har sex i ett förhållande och ditt rättighetstänk blir helt malplacerat. 
    Vem skulle man annars ha sex med om inte sin partner? 
  • Anonym (Ingen rättig­het)
    Fri 23 Sep 2022 13:56
    #10
    -2 +2
    Anonym (Samma) skrev 2022-09-23 13:54:17 följande:
    Nu tror jag det här är en trolltråd men du är oavsett ute och cyklar. 
    Att du inte har sex har ingenting med om hur etablerade tänker om hur ofta det blir av. Det är underförstått att man har sex i ett förhållande och ditt rättighetstänk blir helt malplacerat. 
    Vem skulle man annars ha sex med om inte sin partner? 
    Sex är ingen rättighet när män gnäller om det. Men när kvinnor gnäller, då är det Jääävligt angeläget.

    Jääävligt angeläget.
  • Fri 23 Sep 2022 14:20
    #11

    Har du FRÅGAT honom varför han inte vill ha sex med dig längre? Det kan finnas olika anledningar. Han kanske inte tänder på dig längre (förändrat utseende) eller så kanske ni har problem i förhållandet som gör att han inte har lust. Det kan även finnas andra anledningar.


    Prata om det och fråga honom, utan att vara arg och sur. Om du får reda på varför kan ni ju försöka göra någonting åt det, om ni vill och om det är möjligt. 

    Annars får du välja mellan att finna dig i detta eller lämna honom. 

Svar på tråden Min man visar inget sexuellt intresse