• Malin 845

    BF Juli 2023

    Hej! det är väldigt tidigt men jag tänkte jag startar en grupp för oss som plussat och har Bf under Juli månad :) 
    Jag har BF 4 juli :) mitt första barn kom 14 veckor för tidigt men jag hoppas på att hen stannar inne längre än så :) 

  • Svar på tråden BF Juli 2023
  • Mandish
    MyranPyran84 skrev 2023-01-05 15:34:39 följande:

    Var på ul för KUB igår och fick 1:4298 på Trisomi 13 och 1:20000 på de andra två. Känns ganska bra, värsta ångesten har släppt. Men vågar inte ropa hej än så vi tog blodprov för NIPT också. Så nu är det två låååånga veckor väntan på det svaret. 


    Hur har det gått för er andra? 


    Hur mår ni? Mitt illamående börjar så sakteliga släppa sitt järngrepp?

    Blev också framflyttat till bf 13/7. Skrattande


    Fick inte veta så mycket på KUB som du, de sa bara att det var inte så troligt om vi skulle få 5000 barn så skulle ett ha down syndrom, men då låter ju dina odds bättre och du är trots det orolig??
  • Malin 845
    Elin1991 skrev 2023-01-13 16:14:22 följande:

    Hej!
    Jag har bf 21 juli och vill gärna gå med i fb gruppen :) 


    Skicka meddelande med din Mail så bjuder jag in dig :) 
  • Saddi
    Malin 845 skrev 2023-01-14 08:53:55 följande:
    Skicka meddelande med din Mail så bjuder jag in dig :) 
    Kan du skicka länk i meddelande till mig med? Försökte skriva PM till dig men står att din profil är privat :)
  • Malin 845
    Saddi skrev 2023-01-19 18:14:00 följande:
    Kan du skicka länk i meddelande till mig med? Försökte skriva PM till dig men står att din profil är privat :)
    Skickar :) kom ihåg att gå in på länken direkt då den slutar fungera efter en dag. 
  • Snarttrettio

    Här är en till med Bf Juli 2023.
    Jag har haft ca 7 missfall tidigare och räknar helt klart med missfall igen... Jag plussade idag ÄL+10 vilket är ovanligt tidigt för mig...
    Någon här med en massa missfall?
    32 år snart och inga barn sedan tidigare. Försökt länge

Svar på tråden BF Juli 2023