• Anonym (E)
    Tue 15 Nov 2022 22:35
    8747 visningar
    31 svar
    -2 +2
    31
    8747

    Är jag värdelös?

    Jag går med på det mesta i sängen. Brukar ofta suga länge. Trots de har typ alla män haft svårt att komma med mig. Dom har kommit fort när jag sugit eller runkat. Men när dom har kuken i mig så har endel inte kommit. Vissa har de tagit superlång tid att komma. Jag är smal och attraktiv enligt folk. Så vet att det inte handlar om utseendet? börjar fundera på om jag är slapp?? Jag kär knipövningar men verkar inte bli så mkt bättre. Slappnar jag av i fittan så blir de ju slappt i så fall. Och ingen orkar väl ha som krav att spänna och knipa under hela akten?? De här har gjort att jag inte har nån lust längre till sex.. känns som jag föddes slapp och får lida för resten av mitt liv? känner mig så osexig pga de här

  • Svar på tråden Är jag värdelös?
  • KyligS­ynaps
    Wed 16 Nov 2022 16:41
    #21
    +1
    Anonym (E) skrev 2022-11-16 11:40:33 följande:
    Tycker inte sex är så skönt? gör de för killarnas skull. Mina ex? o nu för min nuvarande. Om han ändå inte njuter eller kommer? varför ska jag då ens fortsätta? 
    Detta låter weird. Låter som att du är i någon helt annan värld. Men ska man ta det här seriöst och se vad du kan göra. Om du inte tycker sex är så skönt. Varför ska du ens behöva ha sex alls..

    Då är det ju inte att du är dålig som sexpartner som är felet här, utan dina problem är något helt annat. 
  • Wed 16 Nov 2022 16:57
    #22
    Anonym (E) skrev 2022-11-15 22:35:13 följande:
    Är jag värdelös?

    Jag går med på det mesta i sängen. Brukar ofta suga länge. Trots de har typ alla män haft svårt att komma med mig. Dom har kommit fort när jag sugit eller runkat. Men när dom har kuken i mig så har endel inte kommit. Vissa har de tagit superlång tid att komma. Jag är smal och attraktiv enligt folk. Så vet att det inte handlar om utseendet? börjar fundera på om jag är slapp?? Jag kär knipövningar men verkar inte bli så mkt bättre. Slappnar jag av i fittan så blir de ju slappt i så fall. Och ingen orkar väl ha som krav att spänna och knipa under hela akten?? De här har gjort att jag inte har nån lust längre till sex.. känns som jag föddes slapp och får lida för resten av mitt liv? känner mig så osexig pga de här


    Ditt utseende har absolut inget med saken att göra, får han väl upp den så då har det inget med det att göra.
    En sak som kanske kan vara en anledning bortsett från det du nämde är att, många män vill ju maximera tillfället.
    Om det skulle bli oplanerat väldigt kort så känns det som ett missat tillfälle och sjukt pinsamt att ej kunna presentera länge. Så det många gör är att få utlösning innan typ samma dag. 
    Det gör det något svårare och kräver lite mer. 
    Är du sen lite slapp så blir det som det blir.
    Om det går  nämn att du inte är taggad på någon maraton prestation efter förspel, det kan hjälpa.

    Värdelös i sängen är dom tjejerna som bara ligger som en klubbad säl. 
  • Anonym (Jösse­s)
    Wed 16 Nov 2022 17:00
    #23
    -1
    Anonym (Päls) skrev 2022-11-16 16:27:15 följande:
    Nej faktiskt inte. Smal är inte automatiskt attraktiv. 
    Finns det inga fula smala människor menar du? 

    Men ts är ju FL:s kändaste troll ändå...
    En av många inlägg om sex med negativ dynamik. 

    Det är väl klart att det finns fula smala. Hon har aldrig påstått något annat, inte jag heller. Vet inte var du fått det ifrån...


    Nu lider drygt 50% av befolkningen av övervikt och det är ett stort hälsoproblem och absolut inget vi ska uppmuntra. Det finns en anledning att djur generellt dras till friska och hälsosamma för att sprida bättre gener vidare, hellre än ohälsosamma djur.

  • Wed 16 Nov 2022 17:05
    #24
    Anonym (Bandet) skrev 2022-11-15 23:14:21 följande:

    Ja precis, tydligen är man automatisk attraktiv om man är smal (iallafall när man läser trådar här inne på familjeliv).


    Är man inte ung och smal som kvinna så är man inget värd och automatiskt slapp i underlivet? Lustig värld vi lever i där sådana fördomar inte ens noteras då det är vardag...


    När ens klasstorlek ser ut som massa romerska siffror så finns det inget attraktivt, men det finns gott om smala kvinnor som är allt annat än attraktiva.

    Att äldre, kraftigare skulle vara slapp och värdelös är något konstigt i ditt huvud 
  • Anonym (Päls)
    Wed 16 Nov 2022 17:14
    #25
    Xlr8 skrev 2022-11-16 17:05:56 följande:
    När ens klasstorlek ser ut som massa romerska siffror så finns det inget attraktivt, men det finns gott om smala kvinnor som är allt annat än attraktiva.

    Att äldre, kraftigare skulle vara slapp och värdelös är något konstigt i ditt huvud 
    Hon tycker ju inte det utan vänder sig emot påståendet och kallar det fördomar. 
  • Wed 16 Nov 2022 19:44
    #26
    Anonym (E) skrev 2022-11-16 11:40:33 följande:
    Tycker inte sex är så skönt? gör de för killarnas skull. Mina ex? o nu för min nuvarande. Om han ändå inte njuter eller kommer? varför ska jag då ens fortsätta? 
    Ah, men då är det ju uppenbart vad felet är.  Och det är inte fysiskt.  

    Att ha sex med någon som inte njuter är ju ingen höjdare. Då är de inte alls konstigt att de tar lång tid att komma. 

    Hoppas du hittar någon i framtiden du har bra sex med, och blir lycklig.  
  • Anonym (Kille­)
    Wed 16 Nov 2022 19:56
    #27
    +1

    Helt klart bara du som oroar dig i onödan?

    de viktigaste en tjej ska tänka på när man har sex är att vara me, och röra sig..
    visa att man njuter (om man gör de)
    precis som killar ska vara.
    släpp dina tankar på att de är fel me dig, och våga lev ut i sängen.. bättre än så blir de inte.
    Så tro på dig.

  • Thu 17 Nov 2022 10:58
    #28
    Anonym (Päls) skrev 2022-11-16 17:14:06 följande:
    Hon tycker ju inte det utan vänder sig emot påståendet och kallar det fördomar. 
    Exakt och dom "fördomarna" är en produkt av hennes fantasi eller så marginellt få som är av den åsikten att det ej är värt att ta i beaktande.
  • Anonym (Bande­t)
    Thu 17 Nov 2022 11:16
    #29
    Xlr8 skrev 2022-11-17 10:58:26 följande:
    Exakt och dom "fördomarna" är en produkt av hennes fantasi eller så marginellt få som är av den åsikten att det ej är värt att ta i beaktande.

    Fantasi?

    Eller så är det så att olika personer bemöts på olika sätt (döms på utseende och ålder), om man inte tillhör gruppen så kanske man inte heller lägger märke till den typen av fördomar och viftar bort ev signaler.


    Åsikter är inte samma sak som förutfattade meningar. Man kan tro att man behandlar alla likvärdigt men i verkligheten så bär man på förutfattade meningar om en viss "typ av folk".

  • Anonym (Kvinn­a30)
    Thu 17 Nov 2022 20:14
    #30

    Näe, varför skulle du vara "slapp"? Kanske något du fått för dig? 

  • Thu 17 Nov 2022 23:48
    #31
    Anonym (Bandet) skrev 2022-11-17 11:16:03 följande:

    Fantasi?

    Eller så är det så att olika personer bemöts på olika sätt (döms på utseende och ålder), om man inte tillhör gruppen så kanske man inte heller lägger märke till den typen av fördomar och viftar bort ev signaler.


    Åsikter är inte samma sak som förutfattade meningar. Man kan tro att man behandlar alla likvärdigt men i verkligheten så bär man på förutfattade meningar om en viss "typ av folk".


    Rör mig bland flera tämligen blandade grupper människor, hög, låg utbildningsnivå, arbetare å chefer, mans och kvinnodominerade arbetsplatser. Jag hör så otroligt mycket mer än folk tror/är medvetna om. Hört allt från säkerhetsklassad och sekretess klassad information, till otrohets och personer som gjort kriminella saker å div pinsamheter vederbörande aldrig skulle berätta för en medvetet. 

    Enda gruppen jag inte kommer i kontakt med är minderåriga. Av förklarliga skäl pga mitt arbete. 
    Men aldrig har jag ens hört det du beskriver.
    Visst tvivlar inte en sekund på att det inte finns sånna med den åsikten men att dom skulle existera i något större antal tvivlar jag starkt på. 

    Fördomar är ju det bästa som finns, du behöver inte säga ett enda ord, jag vet ju redan hur du är :D
Svar på tråden Är jag värdelös?