• Anonym (Penis­Utslag­arn)
    Wed 16 Nov 2022 21:24
    4121 visningar
    8 svar
    -5 +2
    8
    4121

    Har extrema utslag på penis

    Som titeln säger, jag har extrema utslag på min penis.

    Märkte mina utslag för cirka 1 månad sen. Dom börja komma ut ur toppen av penisen, och dom luktade väldigt illa ungefär som avlopp. Jag tror det kan ha vart efter att jag åkt till Amsterdam på en business-trip och hade samlag med en ung tjej. Enda sen jag märkte utslagen har dom växt o växt och i nuläget täcker dom halva ollonet, och spridit sig ner till pungen. När jag är ute o springer o svettar så går mina utslag sönder och jag börjar blöda lite.

    När jag har samlag så gör det jätte ont. Min flickvän har också fått samma symptom.

    Alla tips hjälper, vet inte vad som skall göras. Jag känner som skam över detta.

  • Svar på tråden Har extrema utslag på penis
  • Anonym (---)
    Wed 16 Nov 2022 21:27
    #1
    +3

    Vad du ska göra? Gå till doktorn så klart.

    Men jag tror inte på tråden då ingen skulle ha sex med sin partner med stora, såriga bölder på ballen. 

  • Anonym (Teddy­)
    Wed 16 Nov 2022 21:27
    #2

    Grattis, du har smittat din flickvän med en könssjukdom. Hoppas hon blir tacksam över gåvan.
    Varför sökte du inte vård för en månad sedan? Så mesig kan man ju inte vara.

  • Anonym (luden­tå)
    Wed 16 Nov 2022 21:31
    #3

    Är man sjuk går man till läkare- är det svårt att fatta eller?

  • Thu 17 Nov 2022 06:57
    #4
    +1
    Anonym (PenisUtslagarn) skrev 2022-11-16 21:24:04 följande:
    Har extrema utslag på penis

    Som titeln säger, jag har extrema utslag på min penis.

    Märkte mina utslag för cirka 1 månad sen. Dom börja komma ut ur toppen av penisen, och dom luktade väldigt illa ungefär som avlopp. Jag tror det kan ha vart efter att jag åkt till Amsterdam på en business-trip och hade samlag med en ung tjej. Enda sen jag märkte utslagen har dom växt o växt och i nuläget täcker dom halva ollonet, och spridit sig ner till pungen. När jag är ute o springer o svettar så går mina utslag sönder och jag börjar blöda lite.

    När jag har samlag så gör det jätte ont. Min flickvän har också fått samma symptom.

    Alla tips hjälper, vet inte vad som skall göras. Jag känner som skam över detta.


    Har du och din flickvän överenskommelse av att "knulla med andra"?

    Får man inget lära sig längre i skolans sexualundervisning?
    Om du nu skulle vara så dum att ha en "lite affär" på din resa så kunde du använt kondom.

    Hur kan man inte ens begripa själv att man skall söka läkare?
    Det du skall göra är att säga åt din flickvän att hon söker gynekolog så hon får behandling.
    Du själv skall till läkaren. För det låter som du har fått kondylom och smitta din tjej med detta också.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Thu 17 Nov 2022 07:07
    #5
    +1

    Är detta på riktigt?

  • Anonym (Majo killen­)
    Fri 18 Nov 2022 09:08
    #6

    Kan rekomendera majo funkade för mig när jag fick utslag :)

  • Anonym (Hg)
    Fri 18 Nov 2022 14:20
    #7

    Flytande kvicksilver som injektion i urinröret ska rena det mesta.

  • Sat 19 Nov 2022 21:07
    #8

    Köp Daktacort och smörj in hela paketet, är nog svamp. Är det inte det så är det inte någon större skada skedd.

Svar på tråden Har extrema utslag på penis